Alapään pesu pelkällä vedellä?
Miten se voi pysyä raikkaana? Ainakin nivuset pitää pestä pesunesteellä, muuten alkaa haista vaatteiden läpi sellainen ummehtunut alapää.
Kommentit (123)
Pesen nivuset pesunesteellä, mutta häpyhuuliin tai vaginaan sisälle ei mitään aineita. Lämmin vesi riittää. Ja alapää ei haise. Silloin haisi kun pesin sisältäkin saippualla.
Vierailija kirjoitti:
Pakko saippuoida Sebamedilla myös korvat ja niiden taukset, kun on seborroista ihottumaa. Ovat muuten aivan töhnässä ja iho menee rikki.
Pesen Sebamedillä myös alapään, en työnnä sinne pimppareikään mihin pippeli menee, mutta ympärykset ja poimut/seinämät mitkä lie härpäkkeet. Samoten peppuvaon ja peppureiän ympäryksen pesen Sebamedillä.
Eikö se ole aika kuivattavaa? Se oliiviversio on miedompaa tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi, menkää lääkäriin jos alapää haisee ilman saippua pesua, silloin siellä on joki tulehdus meneillään!
Itse olen tämän kantapään kautta oppinut, ei minkään ruumiinosan kuulu haista vahvasti millekkään.Olen useasti mennytkin, ei mitään tulehdusta. Alkaa vaan haista kalamaiselle muutamien tuntien päästä pesusta. Pikkarit myös aina märkänä, sellainen vahva haju siinä märässä läntissä. Kuin olisi kussut housuun.
Onkohan tämä joku hormonaalinen ongelma?
Oon huomannut et haisevin alapää löytyy sellasilta, joilla on muutenkin väljä ja ulkonevat häpyhuulet. Hyvin laihoilla naisilla on juuri semmoset haisevat outiepillut. Kala haissoo.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut et haisevin alapää löytyy sellasilta, joilla on muutenkin väljä ja ulkonevat häpyhuulet. Hyvin laihoilla naisilla on juuri semmoset haisevat outiepillut. Kala haissoo.
Mul kans laihana hais aina pahalta eikä ollu ees seksihaluja. Nyt pyöreänä seksihalut tapissa ja alapäässä mieto ja hyvä tuoksu.
Nainen pese alakerta sitruunahapolla sen saat apteekista. Pussi sitä ja 2dl väkiviinaetikkaa niin alakerta ei enää ole sillin tuoksuinen. Puhdistaa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä huljuttelen pelkällä vedellä, niin kyllä alaosasto haisee ihan kuolemalle! Eka saippuointikin haisee läpi kuin kalajalostamo!
Se haju johtuu siitä, että peset saippualla 🤷♀️
Mulla on tämä ongelma , kun tuntuu ettei ilman pesuainetta tule puhdasta. Kävin gynekologilla kun kuivui ja kutisi alapää , gyne kysyi heti montako kertaa päivässä pesen ja pesenkö saippualla. Kun kerroin että melkein juuriharjalla porstaan saippuaa käyttäen sain ohjeet "peset vain lämpimällä vedellä tai intiimipesunesteellä. Mutta tämä on semmonen kierre kun tuntuu ettei pelkkä vesi riitä. Pitäis vissiin ottaa rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pahempi tukos niin kodin putkimies avaa röörit.
Minä en saa sitä korkkia itse auki niin huoltoyhtiön mies käy hoitamassa asian!
Etikalla puhtaaksi kirjoitti:
Nainen pese alakerta sitruunahapolla sen saat apteekista. Pussi sitä ja 2dl väkiviinaetikkaa niin alakerta ei enää ole sillin tuoksuinen. Puhdistaa varmasti.
Kloriitti on kans hyvä mutta pitää antaa vaikuttaa hetken ennen huuhtelua.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt vulvan pesusta vai vaginan pesusta? Vulvan voi pestä intiimipesuun tarkoitetulla pesunesteellä, vaginaan ei saa käyttää muuta kuin vettä.
Mitä eroa on vulvalla ja vaginalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt vulvan pesusta vai vaginan pesusta? Vulvan voi pestä intiimipesuun tarkoitetulla pesunesteellä, vaginaan ei saa käyttää muuta kuin vettä.
Mulla tulee vulvasta mieleen aina joku tulivuorijuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä huljuttelen pelkällä vedellä, niin kyllä alaosasto haisee ihan kuolemalle! Eka saippuointikin haisee läpi kuin kalajalostamo!
Se haju johtuu siitä, että peset saippualla 🤷♀️
Mulla on tämä ongelma , kun tuntuu ettei ilman pesuainetta tule puhdasta. Kävin gynekologilla kun kuivui ja kutisi alapää , gyne kysyi heti montako kertaa päivässä pesen ja pesenkö saippualla. Kun kerroin että melkein juuriharjalla porstaan saippuaa käyttäen sain ohjeet "peset vain lämpimällä vedellä tai intiimipesunesteellä. Mutta tämä on semmonen kierre kun tuntuu ettei pelkkä vesi riitä. Pitäis vissiin ottaa rennommin.
Voin kuvitella että paikat on hellänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul kans laihana hais aina pahalta eikä ollu ees seksihaluja. Nyt pyöreänä seksihalut tapissa ja alapäässä mieto ja hyvä tuoksu.
Ai sielläkö se Juha onkin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös alusvaatteilla on merkitystä.
Hiostavat tekokuituiset = muoviset alusvaatteet kannattaa vaihtaa hengittäviin pellavasta tehtyyn.
Talkkia voi myös hieroa nivusiin, jos ne alkavat haista.
Kuten myös rintojen alle ja muihin ihopoimuihin.
Ei IKINÄ talkkia yhtään mihinkään, siitä tulee syöpä!! Katsokaa vaikka dokkari toxic beauty maikkarilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vulva tarkoittaa ulkoisia sukuelimiä, häpyhuulet ja klitta sekä vestibulin alue.
Vagina on emätin ja lukeutuu sisäisiin sukuelimiin.
M48, osaaja
Olen useasti mennytkin, ei mitään tulehdusta. Alkaa vaan haista kalamaiselle muutamien tuntien päästä pesusta. Pikkarit myös aina märkänä, sellainen vahva haju siinä märässä läntissä. Kuin olisi kussut housuun.