Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit valmis maksamaan...

11.01.2015 |

Ystäväni pyysi minua virkkaamaan hänelle matonkuteista maton ja kysyi paljonko haluan hänen maksavan siitä minulle. Materiaalit tottakai (30-40e, riippuen koosta), mutta entäs työstä? En ole kamalasti myynyt tekemiäni käsitöitä, enkä siksi oikein osaa sellaista hinnoitellakaan. Netistä koitin etsiä suuntaa antavaa hintaa, hinnat pyörivät 100-200e paikkeilla (noin 1e per halkaisijasenttimetri) mikä tuntui omaan korvaan melko kohtuuttomalta, kun itselläni ei tuollaisen tekemiseen kuitenkaan mene kuin kaksi tai kolme iltaa...
Mitä sinä olisit valmis maksamaan itse tehdystä matosta?

Kommentit (6)

1/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone? :(

2/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntiliksana 150e/h laskuttaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kymppiä tunnilta on jo melko kova hinta, jos vain harrastat. Jos aloittelet ja sen takia aikaa menee paljon, miettisin vitosta tunnilta. Jos saat poikkeuksellisen hyvää jälkeä aikaan, silloin voit pyytää ehkä vähän enemmän.

4/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author=" AV Mamma" time="11.01.2015 klo 02:50"]Pari kymppiä tunnilta on jo melko kova hinta, jos vain harrastat. Jos aloittelet ja sen takia aikaa menee paljon, miettisin vitosta tunnilta. Jos saat poikkeuksellisen hyvää jälkeä aikaan, silloin voit pyytää ehkä vähän enemmän.
[/quote]

Olen minä käsitöitä kymmenisen vuotta harrastanut, mutta tehnyt lähinnä itselle tai lahjaksi. En siis ihan aloittelija ole :)
Jos jotain tuntiarviota koitan heittää, niin tuo pari-kolme iltaa on ehkä 5-10h. Matosta on tarkoitus tulla n.120-150cm halkaisijaltaan, riippuen vähän viimeisten kerrosten koristeluista :)

5/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

100e.

Vierailija
6/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä 100 e, kerro ystävällesi laskutat 5 e tunti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän