Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennen nettiä en tiennyt, miten harvinaisen rehellinen olen

10.01.2015 |

"kaikkihan tekevät sitä ja tätä", "jokaine joskus erehtyy" ym. Itse saan kyllä kiillottaa sädekehääni, sillä en ole varastanut koskaan mitään, mistään. En kaupasta, en työpaikalta, en kaverilta. Muutenkin olen hyvin lainkuuliainen ja noudatan sääntöjä ja määräyksiä. Taidan olla epätavallisen kiltti. 

Kommentit (2)

1/2 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, välillä tuntuu että on ihan ok, että joskus näpistää jotain. Oli se sitten vaatekappale, tai punnituksen jälkeen lisättyä karkkia. :/ okei, myönnän että ala-asteella näpistin yhden vihkon ( väitin opettajalle että se oli hukkunut, vaikka oikeasti tein siitä itelle päiväkirjan), mutta sen jälkeen en ole varastanut mitään.
Pari kuukautta sitten tilasin netistä verhoja, ja kun avasin laatikon, niin sisällä oli 3 verhot 2 tilattujen sijaan. Maksu kuitenkin vaan kaksista verhoista. No, tietty palautin ne, mutta "järkytyin" kun kaikki ystäväni totesivat että saitpa ilmaseks yhet, ja älä palauta yms. Tuntu ihan hullulta ajatukselta, mutta siinä kyllä huomas että tilaisuus tekee varkaan...

2/2 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti puhuen... olen huomannut saman lähipiirissäni! Kaikki ajattelee, että juur heillä on oikeus vähän ekstraan tai "täytyy pitää puolesa, kun kaikki muutkin kuitenkin varastaa. Muutenhan mä jään tappiolle!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla