REKISTERÖINTIPAKKO POISTUI!
Päivitin vaan sivuhistorian ja poistin evästeet.
Ei tainnut ylläpidon kantti kestää... AV Mamma- Ylläpito 7-0! :D
Kommentit (81)
Jep, poistunut on. Ja kun yritin kirjautua, oli käyttäjätunnukseni "poistettu käytöstä". Varmaan siksi, koska ilmoitin etunimekseni "av", sukunimekseni "mamma", syntymäajakseni 1.1.1925 ja sukupuolekseni mies.
Voe justus! Niin pystyy, mut ei toimi mun ihan oikeat tunnukset! Lukittu. Yritin sitä AV Mamma systemmiä, niin varmaan siksi lukitsivat IP-osoitteen mukaan?!
Kappas! Johan minulla ehtikin olla puolitoista vuorokautta enemmän muutakin elämää. Joululahjakirjoistakin aloitin ensimmäisen.
Pitää ottaa yhtetyttä Sanomiin, mut kuka justus osaa neuvoa, miten?!?!?!?! tuli alla oleva linkki ilmoituksen mukana:
https://www.sanomakauppa.fi/Asiakaspalvelu.html?CatalogCategoryID=bwkK7A8hfSMAAAE9DWYTaEaz
t. #74
En ala soittamaan, kun kallis puhelu tulee ulkomailta.
#74 ja #75
En ole rekisteröitynyt, hyvin näyttää toimivan.
Mun hieno tunnus oli poistettu käytöstä!!! Minne valitan?!? Kauhea vaiva eilen luoda se. Ihme sekoilua!
Ah, vanha kunnon AV is back! Olen niin iloinen, että virtuaalihalaan nyt kaikkia mammoja, myös niitä läskejä ja rumia ja läskeistä ja rumista valittavia! *hali* <3
FUCK YEAH!!!! Heräsin juuri tähän ihanaan aamuun <3
Palstalta joku poistii hirveesti viesteja??? Mikä ihmettä. Aamulla niitä oli enemmään!!!
Eihän? Kokeilin kirjautua ulos. Ei ollut poistunut pakko.
Eikä. Kaikki tämä sählinki. Vai onko nyt jo 1.4.?
Onko todella poistunut, vai huijaanko nyt vain itseäni?
[quote author="AV Mamma " time="10.01.2015 klo 18:28"]
Päivitin vaan sivuhistorian ja poistin evästeet.
Ei tainnut ylläpidon kantti kestää... AV Mamma- Ylläpito 7-0! :D
[/quote]
Paska provo, ensi kerralla parempi.
Hyvä että poistivat kirjautumispakon !!! Tämä on hauska ja eläväinen palsta ja olen saanut monet naurut ja apuakin täältä ! Jotain jäi uupumaan kun ei voinutkaam kommentoida. Ja minähän tein periaatepäätöksen etten rekisteröidy. Olisin sitten etsinyt muun palstan mutta AV:ta helpolla kyllä korvata :) mutta rekisteröityäen edelleenkään aio :)?