REKISTERÖINTIPAKKO POISTUI!
Päivitin vaan sivuhistorian ja poistin evästeet.
Ei tainnut ylläpidon kantti kestää... AV Mamma- Ylläpito 7-0! :D
Kommentit (81)
[quote author="AV MAMMA" time="11.01.2015 klo 00:19"]Olen anonyymi AV MAMMA julkisuudesta tulleiden rasitteiden vuoksi, koska olen julkisuudessa riittävästi työni ja miehen työn ja sukurasitteen puolesta. Olen anonyymina täällä jatkossa ja olen mieluummin anonyymi, kuin kärsin siitä, että erottaudun joukosta myös netissä, koska päivittäin erottaudun joukosta muutoinkin elämässä ja mieheni myös, työn puolesta ja muutenkin ja vaikeaa on lastenkaan kasvaa, jos vanhempien nimet ovat joka päivä kaikissa tilanteissa julkisuudessa, heillekin on anonyymiteettiys internetissä mukavampi, kuin erottautuminen.
Mieluummin säilytän tietyn vapauden olla tuntematon ja keskustella ilman, että minuun kiinnitetään kaikissa tilanteissa ja kaikilla tavoilla huomiota. Tyyliäni en voi muuttaa, tyylikkäistä ihmisistä sanotaan että hienostuneisuus tulee läpi kun hienostuneisiin tapoihin tottunut ihminen kirjoittaa, mieheni allekirjoituksesta joskus huomattiin ravintolassa, että hän on korkeassa virassa. Siihen en voi vaikuttaa, mutta siitä voivat halutessaan kanssakeskustelijat imeä virtauksia.
[/quote]
Anonyymiteettiys? Lol mitä suomea..
Tottakai se poistui kun se meni vituiksi. Eli niillä oli siellä porsaanreikä ja täällä on vain AV MAMMOJA. Ne parantaa systeemiä tai muuttaa, että vain nimimerkillä voi kirjoittaa = vain yksi sama per ip. osoite ja sen jälkee lätkäisee rekisteröinnin takaisin jos meno yltyyy liian villiksi. Eilinen oli ns. ensimmäinen varoitus niiden puolelta.
Tosin nyt kun rekisteröitynyt ei kannata kirjautua ulos, niin ei tarvise näpytellä sitä numeroa ja jos ei halua nimen näkyvän niin rasti ruutuun haluan kirjoittaa nimettömänä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 06:43"]
Tosin nyt kun rekisteröitynyt ei kannata kirjautua ulos, niin ei tarvise näpytellä sitä numeroa ja jos ei halua nimen näkyvän niin rasti ruutuun haluan kirjoittaa nimettömänä.
[/quote]
Jos olisi tämän tiennyt, niin olisi rekisteröitynyt jos ajat sitten.
Seuraavaa temppua odotellessa. Aion hylätä koko palstan ja vaihtaa Mitäs Nyt:iin heti kun temppuilu jatkuu.
Pystyy tänne kirjoittaa ilman kirjautumista sittenkin!
Testi