REKISTERÖINTIPAKKO POISTUI!
Päivitin vaan sivuhistorian ja poistin evästeet.
Ei tainnut ylläpidon kantti kestää... AV Mamma- Ylläpito 7-0! :D
Kommentit (81)
Juujuu, kohta tänne tulee "Vierailija .." ja "Vierailija 10.1." kertomaan ilosanomaa kanssa.
[quote author="Vierailija . " time="10.01.2015 klo 20:41"]Jee, vihdoinkin! Kärsitty on jo monta tuntia... :D
Mulla on Chrome, riitti että poistin evästeet ja tulin takaisin palstalle.
Vapautunut olo, vähän niinkuin ilman pikkareita minihameessa :DDD
[/quote]
Höpö höpö. Sulla on vierailija . Nikkinä.
Vaikka poistuisi, niin jatkaisin näin, eipähän tarvi enään naputella sitä varmistusnumeroa.
Jos kirjoitan nyt jotain tosi törkeää, niin otetaanko minuun meilitse yhteyttä?
[quote author="AV MAMMA" time="10.01.2015 klo 21:47"]
Jos kirjoitan nyt jotain tosi törkeää, niin otetaanko minuun meilitse yhteyttä?
[/quote]
Ei sinuun oteta, sinun s.posti on jo suojelupoliisilla johon lähtee kaikki törkeydet ja he tutkivat.
[quote author="AV MAmma" time="10.01.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija . " time="10.01.2015 klo 20:41"]Jee, vihdoinkin! Kärsitty on jo monta tuntia... :D Mulla on Chrome, riitti että poistin evästeet ja tulin takaisin palstalle. Vapautunut olo, vähän niinkuin ilman pikkareita minihameessa :DDD [/quote] Höpö höpö. Sulla on vierailija . Nikkinä.
[/quote]
Tylsimykset! Kovasti huudeltiin provojen ja huijausten perään, yritin vaan vähän piristää maisemaa kun kaikki avaukset olivat vain oikeita avmamma- avauksia...
Vanhojen hyvien aikojen puolesta,
ap :)
*kehittelee seuraavaksi jotain hauskempaa illan ratoksi*
Siis onko tää nyt jotain sairasta läppää? Ei saa kiusata tällä.
Testailee hän nikkiään tässä näin.
Olen anonyymi AV MAMMA julkisuudesta tulleiden rasitteiden vuoksi, koska olen julkisuudessa riittävästi työni ja miehen työn ja sukurasitteen puolesta. Olen anonyymina täällä jatkossa ja olen mieluummin anonyymi, kuin kärsin siitä, että erottaudun joukosta myös netissä, koska päivittäin erottaudun joukosta muutoinkin elämässä ja mieheni myös, työn puolesta ja muutenkin ja vaikeaa on lastenkaan kasvaa, jos vanhempien nimet ovat joka päivä kaikissa tilanteissa julkisuudessa, heillekin on anonyymiteettiys internetissä mukavampi, kuin erottautuminen.
Mieluummin säilytän tietyn vapauden olla tuntematon ja keskustella ilman, että minuun kiinnitetään kaikissa tilanteissa ja kaikilla tavoilla huomiota. Tyyliäni en voi muuttaa, tyylikkäistä ihmisistä sanotaan että hienostuneisuus tulee läpi kun hienostuneisiin tapoihin tottunut ihminen kirjoittaa, mieheni allekirjoituksesta joskus huomattiin ravintolassa, että hän on korkeassa virassa. Siihen en voi vaikuttaa, mutta siitä voivat halutessaan kanssakeskustelijat imeä virtauksia.
Kyllä on poitunut näköjään oikeasti. Itse en ole rekisteröitynyt, mutta pystyn tänne kirjoittamaan.
SE ELÄÄ! :D Melkein jo alkoi ahistaa, että missäs sitä jatkossa voi anona päästellä höyryjä, kun noi muut mammapalstat on aika hiljaisia AV:hen verrattuna
22222