Miehen naispuolinen kaveri kommentoi hänelle pusu hymiöitä
Mies harrastaa erästä urheilua, ja laittoi videon pätkän suorituksestaan instaan. Hänen naispuolinen kaverinsa kommentoi "hienosti vedetty" ja pusuhymiöitä.. Mies kuulema tuntee tämän naisen kavereidensa kautta, eivät ole kahdestaan nähneet ikinä tai mitään muutakaan sellaista. Ja tämä nainen liikkuu myös tämän urheilun piireissä.
Tiedostan kyllä, että halusi varmaan vaan kehua suoritusta, mutta onko oikein että laittoi pusuhymiöitä.. mies ei vastannut tuohon kommenttiin mitään eikä ole edes painanut tykkäystä sille. Olisiko teille tuollainen ok?
Kommentit (216)
Laitoin just ap.n miehelle pusu- , sydän- ja katkarapuhymiöt!
Tää nainen on kiinnittänyt silmänsä sun mieheen selkeästi. Olisin vähän varuillani. Ei tarvi kohtausta vetää, mutta seuraa tilannetta. Jotakin signaalia miehesi on voinut kuitenkin antaa, kun nainen ”kehtaa” laittaa tuollaista hymiötä. Itse en ainakaan tutulle tuollaista laittaisi, en edes hyvän ystäväni miespuoliselle kaverille, jonka olen nähnyt monia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin just ap.n miehelle pusu- , sydän- ja katkarapuhymiöt!
😂😂
Uskoakseni osin ikäkysymys. Ainakin nuoremmat naispuoliset ystäväni lähettelee usein pusuhymiöitä, jos esimerkiksi kehun heidän kuviaan Instassa tai WhatsApp:ssa. Ja myös siis silloin, kun heillä ei ole mitään jännempää taka-ajatusta mielessään.
No tässähän on kyse siitä että on kiinnostunut miehestä ja kokeilee kepillä jäätä
"Mies kuulema tuntee tämän naisen kavereidensa kautta, eivät ole kahdestaan nähneet ikinä tai mitään muutakaan sellaista." Niin noh, ken uskoo :/ Usein totuus on vähän erilainen kuin miesten tarinoissa.
Oi oi, seon kuule antanu sille alapäätä!
Vierailija kirjoitti:
Jos (iso jos) joku nainen koittaa tehdä itseään miehellesi tykö, mitä sitten?
Eikö teidän miehet pysy mukana kuin pakolla lieassa vai mikä haloo? Miehen pitäisi yhdenkin mukaan joko järjestää naisen mieliksi naurettava kohtaus tai tulla jätetyksi, mitä ihmettä!
Jos ulkopuolinen ihminen lähettää monitulkinnallisen viestin, riittää, ettei käytöstä lietso. Jos itselleni tulisi vieraahkolta mieheltä yksittäinen sydänhymiö ja mieheni vaatisi tämän vuoksi erikseen ilmoittamaan että olen varattu tästä ei sit tuu mitään (tai eroamme), ajattelisin hänen olevan päästään vialla.
Juttu vaan nyt on niin, että biologisesti miehelle seksi ja rakkaus on kaksi täysin eri asiaa kun taas naisille eivät. Mies voisi polkaista ketä tahansa naista milloin vain, eikä pitäisi sitä sen kummempana juttuna. Miehestä se ei ole pettämistä, koska sydämessäänhän on sitoutunut omaan naiseensa. Heille se ei oikeasti merkitse mitään, joten tilaisuuden tulleen ne käytetään poikkeuksetta hyväksi. Ja osa naisista, joilla on huono itsetunto ja rikkonainen isäsuhde, käyttävät tätä hyväkseen pokaamalla varattuja miehiä. He kuvittelevat miehen himon tarkoittavan, että he ovat haluamisen arvoisia, vaikka oikeasti mies voisi tyhjentää mällinsä vaikka sian takamukseen. Tämä kuvio on todella tavallinen ja siinä häviävät ihan kaikki. Ainoa mitä sinä voit tehdä on niellä loukkaus ja jatkaa parisuhdetta niin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan sydänhymiöitä myös pomolleni. En luultavasti ole laittanut pusuhymiötä mutta en pitäisi sitäkään ollenkaan mahdottomana asiana. N e o v a t v a i n h y m i ö i t ä. Eivät rakkaudentunnustuksia, eivät iskemistä, ei edes flirttailemista. Mutta saahan sitä pilata hyvän suhteen ihan tuollakin perusteella...
Voin mäkin vaikka pomolle laittaa, kun mä tunnen sen.
Mutta pomon kaverille, jonka näin kerran sen kanssa prismassa, en lähtis pusuhymiöitä laittelemaan. Ymmärrätkö eron tässä?
Se nainen tuntee sun miehen. Ihan satavarmasti.
Nyt ei ollut (kai?) kyseessä mikään Irma 75v, joka eilen käytti facebookia ekan kerran 🤦♀️ Sellaiselta vielä harhalaukauksen ymmärtäisi.
Lue aloitus! Ovat kavereita ja tuntevat toisensa kavereiden kautta, vaikka eivät ole KAHDESTAAN viettäneet yhdessä aikaa tai tavanneet.
Oletko pomosi kaverin hyväkin kaveri?
No, ehkä tässä sitten on tulkinnan varaa, kuinka hyvin tuntevat toisensa 🤷
"Tunnen sen kavereiden kautta" on mulle täysin eri asia, kuin pitää jotain oikeasti kaverina. Enkä edes lähettelisi pusuhymiöitä kellekään kaverille. Saati jollekin tyypille, jonka tunnen vaan kaverin kautta.
Läheiselle ystävälle tottakai.Mutta ei sellainen, jonka tunnen jonkun oman kaverin kautta, mutta en ole viettänyt lainkaan aikaa kahdestaan, ole niin läheinen ihminen, että jotain pusuja lähettelisin.
Kyllä mulla siis soisi kellot. Ehkä vähän kävisin stalkkaamassa sitä naista, että onko se joku vähän yksinkertainen tapaus, joka lähettelee niitä pusuja ihan kaikille, vai ainoastaan mun miehelle.
Oleellista olis ollut myös havainnoida sitä miestä, miten se reagoi kysymykseen. Hänet tuntisin hyvin, ehkä osaisin nähdä, valehteleeko, meneekö vaikeaksi, punastuuko, hermostuuko, suuttuuko?
Ei näillä perusteilla oikein voi sanoa muuta, kuin että erikoista käytöstä MINUN MIELESTÄ naiselta (ehkä) puolitutulle miehelle 🤷
Oma puolisoni oli todella mustasukkainen, minkä vuoksi kerroin hänelle aina kaikista ihmisistä, että "ei nyt niin hyvin tunneta" ja "ei olla vuosiin oltu tekemisissä", "se on joku kaverin kaveri, en oikein tunne", "sehän on homokin, ei lainkaan naisista kiinnostunut", "se on just mennyt naimisiin", jne. jne. Ihan riippumatta siitä, kuinka läheisestä tutusta oli kyse tai oliko joskus aiemmin ollut jotain vipinää. Koska puolisoni ei vain olisi kestänyt kuulla totuutta (rakastin häntä, mutta olen aika flirtti ihminen ja tuttujen kanssa on mukava heittää läppää; kuitenkaan en koskaa olisi pettänyt puolisoani, koska otan sitoutumisen vakavasti). Mieluummin olisin kertonut hänelle totuuden, mutta totuudesta tuli turpaan niin monta kertaa, että aloin valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi kysyä mieheltä itseltään asiasta ensi kerran kun nähdään ennenkuin alan raivoamaan tuosta kommentista? - Ap
Stalkkaatko miestäsi jossain vai mistä edes tiedät hänen saamansa hymiöt?
Olin miehen luona, hänen vieressään sängyllä kun lisäsi tuon julkaisun. Kävin sitten vielä illalla kotona katsomassa julkaisun ihan vaan mielenkiinnosta.
Ja joku kysyi kauako ollaan seurusteltu, niin lähes kaksi vuotta.
- Ap
Ettekä edes asu yhdessä? Sä olet 'Until something better comes along'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko ap vihjata mikä urheilulaji kyseessä? Exäni kilpaili fitneksessä ja todellakin tälläisiä naisia piisasi. Oli kyllä miehessäkin vikaa ja en enää koskaan sekaannu ko. Urheilulajin miehiin :)
Veljeni harrastaa ampumista ja siellä muutama sellainen nainen, jotka kiertävät miehestä mieheen (vaikka toinen näistä naisista varattu tahollaan). On ns kaikkien kaveri ja lähettelee sydämiä ja mitälie emojia melkein kaikille somessa. Huvittavinta on, että sama nainen selittää pokalla ”että naisten pitää tukea toisia naisia” ja sitten yrittää iskeä varattuja miehiä. Nyt kun kuvio on aika monen tiedossa, niin sääliähän tuo vain herättää. Toki isossa miesvaltaisessa porukassa aina joku lankeaa, kun nuorempi nainen siinä kiehnää vieressä.
Joo, saman olen nähnyt kaikissa harrastusporukoissani. Näitä kiertopalkintoja riittää ja aina on ottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos (iso jos) joku nainen koittaa tehdä itseään miehellesi tykö, mitä sitten?
Eikö teidän miehet pysy mukana kuin pakolla lieassa vai mikä haloo? Miehen pitäisi yhdenkin mukaan joko järjestää naisen mieliksi naurettava kohtaus tai tulla jätetyksi, mitä ihmettä!
Jos ulkopuolinen ihminen lähettää monitulkinnallisen viestin, riittää, ettei käytöstä lietso. Jos itselleni tulisi vieraahkolta mieheltä yksittäinen sydänhymiö ja mieheni vaatisi tämän vuoksi erikseen ilmoittamaan että olen varattu tästä ei sit tuu mitään (tai eroamme), ajattelisin hänen olevan päästään vialla.
Näinpä. Lisäksi harrastus saattaa olla TODELLA tärkeä miehelle, ja hänellä voi olla pelko siitä että harrastusporukkaan tulee konfliktitilanne.
Mä olen nähnyt useammankin harrastusporukan hajoavan joidenkin jäsenten mustasukkaisuusdraamoihin. Voi jumalauta, että ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
No tässähän on kyse siitä että on kiinnostunut miehestä ja kokeilee kepillä jäätä
Siitähän tässä on kyse. Kaikki me ollaan tehty samaa.
Te jotka puhutte että pitää tarkkailla miestä, pitää tarkkailla naista, pitää tarkkailla kaveruutta, tarkkailla miehen menoja ja puheluita ja käytöstä...
Eikö se nyt ole helkutin raskasta olla suhteessa jossa pitää olla vieraiden ihmisten viestien takia tarkkailemassa omaa puolisoa? Miten teillä riittää aika ja energia tuollaiseen?
En katso miehen päivityksiin kommentoijia.
Minä en edes seuraa mieheni somekanavia, joten en tiedä, mitä sen kaverit sille kommentoi.
En ihan tajua, miksi seuraisin somessa ihmistä, jonka näen joka nukkuu samassa sängyssä?
Meillä oli entisen pomon kanssa tapana käyttää pusuhymiöitä sarkasmin merkkinä. Varmaan, kun minulla on tapana tehdä ihan livenä sellainen pusuilme ja ääni lauseen loppuun, jos olen sanonut jotain ikävää.
No kerran sitten oli laitettu joku juttu viestillä ja kaivettiin sitä historiasta, niin oli aika pahan näköistä se meidän viestittely. Tyyliin "onko kiva loma? Mulla on tosi ikävä pusuhymiö" ja vastaukseksi "en malta odottaa, että pääsen sun luo pusuhymiöitä". Viesti sisältö oli siis oikeasti "pärjätään ihan hyvin ilman sinua, lomaile rauhassa, ei ole ikävä" ja vastaus "en halua enää tulla takaisin töihin, enkä nähdä sinua".
Päätettiin sitten poistaa viestit ja jatkaa suoremmalla viestinnällä. Toivottavasti pomon vaimo ei nähnyt noita viestejä. Mutta meillä oli siis muutenkin hyvät välit ja ollaan edelleen kavereita.
Varmaan jokainen täysjärkinen ymmärtää, ettei miehellä voi olla naiskavereita.
Se voi olla vähän vaikea selitellä tässä vaiheessa että tuntee todella hyvin, ja on oikein hyvää kaveria naisen kanssa jonka kanssa on vuosia harrastellut yhdessä, muttei ole tullut kertoneeksi tästä syvästä ystävyydestä vaimolle mitään :D