Nyt näkyy ihmisten oikeita nimiä!
Kommentit (28)
Kuka tietää onko ne oikeita vai keksittyjä?
terveisin heli nieminen
Ai missä? Ja voihan ne olla keksittyjäkin.
No huomasin saman ja harmittaa ihan hirveästi. Mistä sen tietää onko ne oikeita vai feikkejä, mutta bongasin jo yhden kirjoittamassa omalla nimelläni. Onpa tosi kiva. Ottaa päähän koko helvetin av.
[quote author="av mamma" time="10.01.2015 klo 13:21"]No huomasin saman ja harmittaa ihan hirveästi. Mistä sen tietää onko ne oikeita vai feikkejä, mutta bongasin jo yhden kirjoittamassa omalla nimelläni. Onpa tosi kiva. Ottaa päähän koko helvetin av.
[/quote]
Mene toiselle palstalle.
Kas kun mulla ei oo nimeä, ei osotteita tms. :D
Olen siis todellakin anonyymina täällä edelleen. Vaan eipä tää oo kivaa enää, kun joutuu rekkautumaa et saa kommentoida. Täytyy varoa sanojaan ja eipä tääl enää voi mielipiteitään tuoda kovinkaa kirjavasti esiin. :(
Ihan mälsä uudistus. Toivottavasti pian poistuu!
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 13:24"]
Kas kun mulla ei oo nimeä, ei osotteita tms. :D Olen siis todellakin anonyymina täällä edelleen. Vaan eipä tää oo kivaa enää, kun joutuu rekkautumaa et saa kommentoida. Täytyy varoa sanojaan ja eipä tääl enää voi mielipiteitään tuoda kovinkaa kirjavasti esiin. :( Ihan mälsä uudistus. Toivottavasti pian poistuu!
[/quote] Hyvä puoli on toi numerotunnusten poistuminen!
Huh, onneksi minä laitoin etunimeni ja TYTTÖNIMENI. Tosin joku saattaa silti tunnistaa.
Missä niitä muka näkyy? Kamalaa, jos oikeesti :/
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 13:30"]
Missä niitä muka näkyy? Kamalaa, jos oikeesti :/
[/quote]
Missä näkyy? Linkatkaa!
Mulla on vanhastaan Sanoma -tunnukset omalla nimellä ja osoitetiedoilla ja äsken kävin siihen tiliin liittämässä nimimerkinkin, kun ajattelin, että helpompi käyttää sitä vanhaa tiliä. Mutta tämän aloituksen nähtyäni palasin takaisin tähän anonyymiin tunnukseen. En tosiaan halua, että nimeni ja muut tietoni näkyy kellekään :/
Jos oikeasti näkee niin voin vaan kuvitella kuinka mammat ihan kiihkoissasi etsii facesta näitä henkilöitä ja kehrää onnesta arvostellessaan Pirjon WT-elämää :D
En laita linkkiä :/, mutta näkyy siis sekä nimimerkki että nimi, nimi näkyy kun avaa viestin. Ilmeisesti jos on laittanut sekä nimimerkin että nimen kirjautuessa. Niin ja siinä voi käydä niin, että käytetään toisen nimeä. Ei hyvä. Kyllähän noita esiintyy aika ajoin, että käytetään toisten nimeä, ikävä kyllä. ap-av mamma.
Ei mulla vaan näy muita kuin tuo asiallinen Markku Kujala.
Miksi nuo nimet sitten näkyvät? Eivät ole nimimerkkiä laittaneet?
Ei minua ainakaan haittaa. Pelaan avoin kortein.