Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihtuneet monesti rumentuvat naamasta vaikka pitäisi kukoistaa.

Vierailija
31.10.2021 |

Tuli vaan mieleen eräästä superlastenkasvattajasta, että ei ainakaan ole kaunistunut laihtuessaan eikä ole ainoa. Ei ole elämä reilua heille.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vaikutusta myös sillä, miten laihtuu - itseään riuduttamalla vähäisellä ravinnolla ei taatusti kukaan "kukoista".

Mä luulen että riippuu enemmän iästä missä laiihduttaa. Ja varman geeneistä myös. Mä laihdutin 32 v:nä pikavauhtia Cambridge-kuurillaaa 30 kg, ja kaunistuin naamasta paljon. Kaksoisleuat lähti, pullukkaposkeet lähti, ja kasvojen oikea muoto tuli esiin. Eikä jäänyt roikkuvaa ihoa, ryppyjä tms. 

No, keski-iässä oli taas painoa päässyt kertymään ja olen nyt laihduttanut paljon rauhallisempaa tahtia 27 kg. Mutta iho ei enää palaudu - ikää 47 v nyt. Kaksoisleuan tilalle on jäänyt ryppyinen puhuessa heiluva ihopussi, silmäluomistaa on lähtenyt rasva ja silmät on ryppyisissä kuopissaa, poskien ihollakin on ryppyistä löytää. Ihmiset ihmetteli kun olin lihava, että miten voin näyttää niin nuorelta, ei edes ryppyjä otsalla. No nyt niitä on joka hiton paikassa.

Vierailija
22/27 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo menee niin että ensin, heti laihtumisen jälkeen näyttää ehkä vähän kurjalta. Kasvot saattaa olla vähän riutuneen näköiset, mutta jonkin ajan kuluttua ne kiinteytyy siitä ja ilme piristyy. Iho vähän palautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen kaunistaa niitä joilla on hyvä kasvojen luusto. Luonnollinen kauneus pääsee silloin oikeuksiinsa.

Vierailija
24/27 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mulla oli todella kaunis ystävä, meni ja laihdutti, oli kauniimpi ennen ihan kokonaisuudessaan.

Mutta terveempi nyt!

Ai jaa, minulta on kuollut neljä läheistä, ovat olleet kaikki terveen elämäntavan esikuvia. Joa rasittavuuteen asti jos sallitaan sanoa.

Viimeisin tuli kesällä neljänkympin pyörälenkiltä, kävi suihkussa ja käveli tupaan ja kaatui kuolleena lattialle. Ikää hänellä alle 50 v.

Lääkäri sanoi, että sydänlihas suorastaan”räjähti”, lääkärin mielestä on täytynyt olla oireita, mutta hampaat irvessä harrasti, kun terve ihminen tekee niin.

En tarkoita, että lihava vain on terve, mutta sitä ei myöskään ole aina laiha. Eikä edes runsaasti liikkuva.

Vierailija
25/27 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mulla oli todella kaunis ystävä, meni ja laihdutti, oli kauniimpi ennen ihan kokonaisuudessaan.

Mutta terveempi nyt!

Ai jaa, minulta on kuollut neljä läheistä, ovat olleet kaikki terveen elämäntavan esikuvia. Joa rasittavuuteen asti jos sallitaan sanoa.

Viimeisin tuli kesällä neljänkympin pyörälenkiltä, kävi suihkussa ja käveli tupaan ja kaatui kuolleena lattialle. Ikää hänellä alle 50 v.

Lääkäri sanoi, että sydänlihas suorastaan”räjähti”, lääkärin mielestä on täytynyt olla oireita, mutta hampaat irvessä harrasti, kun terve ihminen tekee niin.

En tarkoita, että lihava vain on terve, mutta sitä ei myöskään ole aina laiha. Eikä edes runsaasti liikkuva.

Tämä. Ei voi automaattisesti olettaa lihavan olevan vähemmän terve.

Vierailija
26/27 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta terveempi nyt!

Tämä. Ei voi automaattisesti olettaa lihavan olevan vähemmän terve.

Melkein kyllä voi. Eiköhän noilla joilla sydän on pettänyt normaalipainoisena, se olisi pettänyt ylipainoisena vielä nopeammin. Jos nyt mietitään yhtä ja samaa ihmistä niin kyllä hän normaalipainoisena on todennäköisesti terveempi. Eri ihmisten kesken ei sitten voi samalla tavalla tehdä vertailua.

Vierailija
27/27 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus.

Laihduttavat vähärasvaisella ruokavaliolla, jolloin kalorit hiilihydraateista.

Hiilihydraatit taasen tuhoavat kollageenia, joka on se mikä pitää naaman rypyttömänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän