Miksi kaikilla viisikymppisillä julkkismiehillä on nuori vaimo?
Onko joku muoti nykyään, että lähes kaikilla viisikymppisillä julkkismiehillä on nuori vaimo? Tuntuu olevan nykyään enemmän sääntö, kuin poikkeus. Viisikymppinen mies ja 25-30v nainen. Miksi eivät ole ikäistensä naisten kanssa?
Kommentit (174)
Se on molemminpuolinen hyöty.
Mies tarvitsee tietynlaiset raamit elämäänsä nostaakseen egoaan ja mainettaan muitten miesten silmissä.
Nuori nainen taas haluaa rahaa, näkyvyyttä, luksusta. Kaikkea kivaa jonka se vanhempi julkkismies pystyy kustantamaan.
50 alkaa olla vaarallinen ikä miehelle. Nuoremmat ajaa ohi.
Oma kroppa vanhenee väistämättä, ikä tekee omia tepposiaan jotka vanhenemiseen kuuluvat. Enää ei olla timmejä muskelipuntteja lumivalkoisine hymyineen ja vahvoine hiuksineen.
Kun saa nuoren vaimon voi nostaa sillä tavalla kuvaa siitä että on kykenevä ja haluttu.
Vaikka se on kaikki se sivutuote jonka mies naisen elämään tuo minkä perässä hän on.
Varmaan moni itse tämän tiedostaakin, mutta yhdessä hymyillään muovihymyä ja ollaan niiiiiiin onnellisia.
Se on sitä pintaelämää! Sillä tienataan ja pysytään parrasvaloissa.
Koska julkkiksena saa iskettyä nuorempia naisia. Ei siihen sen kummempaa syytä ole.
Ei niitä saman ikäisiä naisia enää kiinnosta noi viiskybäset ukkelit, etsivät itsekin vaihtelua ja nuorempaa tai ovat mielellään ihan sinkun kirjoissa. Kuka enää toista kertaa haluaa ukkelia vaivoikseen jos lapsetkin on aikuistuneet.
30 v mies ei ole statukseltaan vielä mitään, vasta 50v on varallisuutta saada suomalainen nainen.
Enemmän kyllä ihmetyttää, että miksi nämä muijat jaksavat katsella vanhoja pieruja. Täytyy olla kova himo julkisuuteen.
Mun mies ei ole julkkis vaan ihan tavallinen duunari. Ikää 57v. ja mä olen 41v. Tapasimme yhdeksän vuotta sitten. Minkäs sille mahtaa jos rakastuu. En mä ole koskaan iän perusteella valinnut tunteideni kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
30 v mies ei ole statukseltaan vielä mitään, vasta 50v on varallisuutta saada suomalainen nainen.
Outoa pitää suomalaisia naisia jotenkin parempina kuin muita naisia.
Nuoret naiset ovat ymmärtämättömiä ja siksi haksahtavat vanhoihin miehiin. Kun ikää tulee, nämä suhteet kariutuvat omaan mahdottomuuteensa. Vanha mies yrittää saada uuden naisen ja nuori nainen löytää itsensä ikäisen, mukavan miehen jonka kanssa voi perustaa vaikka perheen.
Mieluumminhan sitä nuorta hehkeää kissaa katselee kuin vanhaa bulldogia.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset ovat ymmärtämättömiä ja siksi haksahtavat vanhoihin miehiin. Kun ikää tulee, nämä suhteet kariutuvat omaan mahdottomuuteensa. Vanha mies yrittää saada uuden naisen ja nuori nainen löytää itsensä ikäisen, mukavan miehen jonka kanssa voi perustaa vaikka perheen.
Toinen tutkimus selvitti, hakevatko vanhempiin miehiin rakastuvat naiset itselleen isähahmoa. Tutkimuksen mukaan näin ei ole.
Iso ikäero ei kasvata eroriskiä
Erilaiset stereotypiat tai seksuaalisuuteen liittyvät asiat tuskin selittävät koko totuutta siitä, miksi rakastumme selvästi itseämme nuorempiin tai vanhempiin ihmisiin.
Erilaisia haasteita ison ikäeron suhteisiin voi kyllä liittyä.
– Iso ikäero ei näy parisuhdetyössämme mitenkään erityisenä aiheena, eikä se kasvata tutkimuksen mukaan eroriskiä. Perheen ja ystävien suhtautuminen on kyllä ison ikäeron parisuhteisiin liittyvä erityiskysymys. Monilla näistä pareista on myös uusperhe ja uusperheitä koskettavat omat kysymyksensä, pari- ja perhesuhteiden asiantuntija Minna Jaakkola Väestöliitosta sanoo.
Osa miehistä (suurin osa?) vaihtaa mielellään keski-ikäisen vaimon, joka näyttää ikäiseltään ja joka on jo lapset synnyttänyt ja kasvattanut, nuoreen naiseen jos voi.
Syistä ei kannata vatvoa. Ne ovat selvät.
Täytyy olla
- rahaa eroon ja elatusmaksuihin
- rahaa uuteen naiseen ja uuteen kotiin
Julkkiksilla usein on. Ja nuoremmat naiset pyörivät kyllä mielellään julkkisten ympärillä yrittäen juuri tätä.
Osa naisista kiinnostuu varakkaista isähahmoista.
Näin tämän - valitettavasti - kotona, kun äiti ihastui isoisäikäiseen mieheen.
Äiti meni naimisiin suuren rakkautensa kanssa, mutta lapselle tilanne oli ikävä, kun kotiin muutti vanha ja kärttyisä kääkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluumminhan sitä nuorta hehkeää kissaa katselee kuin vanhaa bulldogia.
Totta, osa mainitsemistasi nuorista naisista suostuu katsomaan vanhaa riippaposkista bulldogimiestään.
Hämmentävää.
Mitä sitten? Julkisuus saa nuorempienkin naisten pöksyt kostumaan. Minuakin enemmän ihmetyttää naisten käytös tässä.
Ei mulla oo.
Mitä virkaa naisella mun elämässäni olisi? Täälläkin saa jo nalkutusta ja draamaa ihan tarpeeksi ;D