Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huono isä?

09.01.2015 |

Minulla on nyt 2kk ikäinen poika jota olen hoitanut sairaalasta asti yksin. Olen yhdessä pojan isän kanssa ja asumme yhdessä. Isällä oli vasta isyysloma jonka hän käytti kaljan juontiin ja auton laittoon. Hän on pojan kanssa vain sillon kun minä käyn saunassa ja silloinkin vain n. 20min. Hän ei reakoi jos poika herää, itkee tai jos vaippa on märkä. ( vaipan vaihtanut kerran) kun olen maininnut että voisit olla enemmän pojan kanssa ja auttaa minua kotitöissä hän vaan sanoo " pärjäähän ne yksinhuoltajatkin" ja aina on jotain muuta tekemistä Mikä ÄÄLIÖ! Olisi vielä vaikka kuinka paljon muuta sanottavaa, mutta en jaksa kirjoittaa. onko kellään samanlaista ja mitä miun pitäs tehä kun puhuminen ei tehoo?

Ikää äidillä 20v.
Ikää isällä 23v.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiko kaljaa "aina kun tilaisuus" jo ennen lapsen syntymää? 

2/4 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useasti  joi jo raskauden aikana. Sanoi että juo nyt kun vielä voi. Nykyään juo melkein joka viikonloppu kuulemma on niin rankkaa töissä ett pitää rentoutua. Yleensä menen sitten vanhenpieni luo yöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkä ne hänen hyvät puolet on, kun päätit hankkia lapsen hänelle ja ylipäätään olette yhdessä?

4/4 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Tai heitä ainaki pihalle.. Sanot vaan, että rupeet sitten yksinhuoltajaks kun herra kerta sellaisia ihannoi :)) sovinistilta ikävä kyllä "miehesi" kuulostaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi