Rekisteröityminen pakollista?
"Keskusteluun voivat osallistua vain rekisteröityneet käyttäjät."
Näköjään.
Kommentit (128)
[quote author="palstahullu" time="09.01.2015 klo 23:03"][quote author="kukasöivanukkaat" time="09.01.2015 klo 23:01"]
Prkl jos täällä on nimimerkit niin sen saa valita vain kerran. Pitää osua kerralla nappiin.
[/quote]
Sitä voi vaihtaa kyllä, uusi päivittyy vanhoihin viesteihin myös.
[/quote]
Tarkoitinkin sitä, ettei saisi vaihtaa. :D
[quote author="M98" time="09.01.2015 klo 22:43"]
Tämä on ensimmäinen viestini tällä nimimerkillä. Palstalla olen kylläkin pyörinyt jo pidemmän aikaa. Kaikki voivat miettiä, mitä nimimerkkini tarkoittaa.
[/quote]
oot 16-17 v poika ? tai sit 98 vuotiasxd
[quote author="palstahullu" time="09.01.2015 klo 23:00"][quote author="Hevoshullu" time="09.01.2015 klo 22:58"]
Tämä on kamalaa kun en voi enää mennä hölöttämään ap:na kun en jaksa perustaa omia ketjuja Porvoosta.
[/quote]
Mites toi hevostalli.net? Sopisi sun nimimerkkiinkin.
[/quote]
Arvaa kaksi kertaa löytääkö minut myös sieltä.. ;) Nämä ovat vain hyvin, hyvin erilaiset foorumit.
[quote author="Madis" time="09.01.2015 klo 23:04"]
Keskustelu ja uudet avaukset lopahtivat heti.
Toki on hyvä asia se, että ehkä ehkä nyt pääsee irtautumaan tästä sairaasta palstasta. On se kuitenkin vähän haikeaa :/
[/quote]
Niinpä, ehkä pitää etsiä jotain muuta tän tilalle.
Mutta miksi ihmeessä kirjautuessani jouduin hyväksymään koko konsernin yhteydenotot? Ja miksi ihmeessä kirjautumisessani on äitini nimi - ai niin, hän käytti tätä samaa sähköpostiosoitetta joskus vuonna kirves ja kivi tilatessaan lapselle Aku Ankan ja nyt kaikki kirjoittamani menee hänen nimiinsä :-).
Jeesus, ensin ollaan oltu ilman sähköjä joulusta saakka, sitten pankit sekoile katevarauksissa ja nyt AV pakotti rekkaroitumaan...
Hyvää uutta vuotta 2015 vaan mullekin.
[quote author="Nimimerkki 3" time="09.01.2015 klo 23:07"]
Mutta miksi ihmeessä kirjautuessani jouduin hyväksymään koko konsernin yhteydenotot? Ja miksi ihmeessä kirjautumisessani on äitini nimi - ai niin, hän käytti tätä samaa sähköpostiosoitetta joskus vuonna kirves ja kivi tilatessaan lapselle Aku Ankan ja nyt kaikki kirjoittamani menee hänen nimiinsä :-).
[/quote]
Jätin täpät laittamatta niihin yhteydenottolaattikoihin, rekkaus onnistui silti.
Buu! Tulin innosta puhkuen tänne ja sitten en voi avata sanaista arkkuani kunnolla.
[quote author="Nimimerkki 3" time="09.01.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Sun av-maksut miinustetaan sitten äitisi veronpalautuksista ensi vuonna. Otahan rauhallisesti siellä.
Voi ei tosiaan, nythän ne saa selville mun todellisen av-laskun!! Oon tähän mennessä aina vähän siellä täällä toisten koneilla ja kirjastossa kirjoitellut, että vuoden lasku olis pienempi. Äh. Sen siitä saa kun yrittää freerideta.
Taitaa modeilla muutenkin olla liipasinsormi herkässä, jos Rosenlewin tjsp. ketju poistettiin yhden kirosanan vuoksi?
Voi hyvää päivää nyt. Jos tätä nyt pidemmälle jatkuu niin taitaa jäädä taakse vauvapalstailuvuodet, kiusalleen voisin heittää itsekin hyvästit koko sanomalle. Mihinkäs sitä sit tästä, varmaan Ylilaudalle esiteini-ikäisten poikien kanssa palstailemaan...
Meni ilta ihan pilalle kun viihdyttävät keskustelut loppuivat tähän. Olin asettunut mukavasti koneen äärelle ja karkkipussinkin hakenut kaupasta.
[quote author="porvoolainen" time="09.01.2015 klo 23:13"]
Meni ilta ihan pilalle kun viihdyttävät keskustelut loppuivat tähän. Olin asettunut mukavasti koneen äärelle ja karkkipussinkin hakenut kaupasta.
[/quote]
Mulle taas pieni lottovoitto, kun pitää herätä aikaisin duuniin. Ehkä saa nukuttuakin.
Kohta varmaan jokainen voi nähdä kuka peukuttaa ja ketä ja miten. En ihmettelisi yhtään.
Mulla ainakin kännykällä pitää kirjautua uudestaan sisään aina sen jälkeen jos käyn välillä jollain muulla sivulla. Sen lisäks vielä numerovarmennus.
Keskustelu ja uudet avaukset lopahtivat heti.
Toki on hyvä asia se, että ehkä ehkä nyt pääsee irtautumaan tästä sairaasta palstasta. On se kuitenkin vähän haikeaa :/