Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähteekö muilla odottajilla tukka päästä...

07.09.2006 |

tää on oikeesti outoa, odottelen neljättä lastamme ja sen tiedän et tukka lähtee urakalla kun lapset ollu sen 3kk. hiusraja nousee sentin ylöspäin. mut nyt mulla rv27 ja tukkaa lähtee tukottain, hiusraja noussut ja ponnari ohentunut. ons tää normaalia raskausaikana?pelkään vaan, jos sama hiustenlähtö jatkuu myös sillon kun vauva on sen 3kk, olen ens kesänä ihan kalju...huokaus..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muissa raskausissa mulla on ollut hiukset tuuheat ja hyväkuntoiset!nyt kuukauden ajan hiukset lähteny urakalla. tosi masentavaa, kun hiukset muutenkin ohkaiset, nyt ei muuta kuin hiirenhäntä, ihan kalju olen kohta:(

imetysaikaa pelkään, jos sama hiustenlähtö jatkuu....täytyy kai ostaa hattu..

Vierailija
2/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiustenlähtö alkoi jo ennen kuin plussasin. Ja edelleen hiuksia lähtee, lähtee ja lähtee... Mulle on kerran aikaisemmin käynyt samoin. Silloin kärsin vakavasta uupumuksesta ja ahdistuneisuudesta. Kampaajani lohdutti ja sanoi, että luonnollisesta syystä kun hiuksia lähtee (esim. juuri stressi), ne kasvavat ajan kanssa takaisin. Hauska olikin ajan myötä huomata paikoitellen kasvava " siili" . :)

t. iida-linnea 7+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELi tukkaaa lähti päästä oikein kunnolla. Apteekissa myydään jotain shampoita ja hoitoaineita mitkä ovat tarkoitettuja juuri jos tukkaa lähtee päästä.

Soitin lääkäriin ja sanoivat että monell araskaana olevalla ja imettävällä voi tulla sulkasato.

Vierailija
4/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereiden lopettaminen on ainakin monella hiustenlähtöä stimuloiva tekijä. Tämä varmaan monella odottajalla taustalla. Minulla nimittäin alkoi hiusten lähtö jo vähän ennen plussaa aj pillerit olin lopettanut 3kk aiemmin. Nyt 11+3 kasvaa jo pidempien hiusten joukossa parisenttistä sänkeä paljon. Oli pakko leikata pitkät hiukset lyhyiksi, koska muutenkin hento tukka väheni parissa kuukaudessa puoleen ja se tuntui pelottavalta. Aikaisemmassa raskaudessa hiukset voivat päinvastoin tosi hyvin. Nyt tuntuu tilanne jo helpottaneen. Tai ehkä ei vaan enää ole juuri mitään mitä lähteä:(

Vierailija
5/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan se alkoi kai alkionsiirron tienoilla, eli heti raskauden alussa..

mulla on pitkä tukka, joten ehkä se lähtevien hiusten määrä näyttää siksikin niin kauhealta, mutta kyllä on ponnari ohentunut, joo.

olen jo manannut, että kohta ei ole montaakaan haiventa harjattavana ja letitettävänä tätä menoa.

mitään pälvikaljun tapaisia laikkuja ei kuitenkaan ole, eikä hiuten kasvuvauhti ole ainakaan hidastunut, mitä nyt värjättyjen hiusten juurikasvun tahdista voi päätellä.

-ennis- ja sintti rv16+3

Vierailija
6/10 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti tukkaa myös ihan hirveästi ekat kuukaudet, mutta sitten se loppui ja nyt tukka on taas paksuuntunut ja hyväkuntoinen. Saa nähdä miten käy sitten synnytyksen jälkeen.. Toivottavasti säkään et ihan kaljuunnu ;)

Kerion 39+5

Vierailija
7/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole lähtenyt, ei odotus aikana, eikä sen jälkeen, mutta tiesin ainakin yhden naisen jolla odotus aikana lähti kaikki karvat, joka puolelta.Kasvoivat sitten ajan kanssa takaisin.

Eli yhtälailla voi lähteä, kun kasvaa karvaa joka puolelle.

Zemppiä sinulle

Vierailija
8/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti tupoittain, mutta sit puolen välin tienoilla se loppui ja nyt pysyy vahvana päässä. Jännityksellä odotan sitä imetystä, et miten tukka reagoi siihen, mulle ku paksutukkaisena hiusten lähtö tuntuu olevan kova paikka...

-Osse rv 31+2

Vierailija
9/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt luin että alhainen hemoglobiini voi aiheuttaa hiusten lähtöä ja mulla se on tällä hetkellä tosi matala. Ehkä sullakin on ollut alhainen tai on parasta aikaa?

Vierailija
10/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee...prkele! =(