Minkälainen on paras tuntemasi sinkkumies?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä, tietenkin. Syy sinkkuuteen: en näe tarvetta naiselle. Yksinkin pärjää. Itseasiassa, yksin on helpompaa.
Kannattaisi ehkä hakea lääkäriltä testosteronin korvaushoitoa.
Turha provosoitua siitä ettei jonkun elämä pyöri römpsän ympärillä eikä sinulle näinollen jää mitään mitä tarjota/millä kiristää :)
-eriMutta mikä merkitys naiselle jää, jos hän ei luo uutta elämää kuten tuossa toisessa ketjussa puhuttiin vaan muuttaa elämää ulosteeksi ja omaksi jälkeläisekseen ja sitten ei pumpattavaksikaan tarvita.
Siellä joku ällötys sinkku.
Viisikymppinen, älykäs ja erittäin hauska tyyppi. Hän tuntuu auttavan ihmisiä mielellään. Käsittääkseni hän on seurustellut joskus 90-luvun alkupuolella viimeksi. En tiedä, miksi hän on sinkku, mutta hyvin aikaavievällä harrastuksella ja omassa rauhassa viihtymisellä saattaa olla roolinsa. En tiedä, haluaisiko hän naisystävää ollenkaan. Minä en ainakaan kelvannut. :(
Yksi parhaista kavereistani jo lukioajoilta ja johon olen ollut käytännössä aina salaa todella ihastunut. Niin älyttömän ihana mies, mutta myös ns. ikisinkku joka ei edes etsi kumppania. Ollaan toki keskusteltu aiheesta paljon, mutta siitä huolimatta on jäänyt vähän hämärän peittoon, että miksi hän on niin haluton etsimään naisseuraa.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinkkuna koska on komea ja tinderi on sille sellainen karkkikauppa että turha asettua aloilleen.
Se on karkkikauppa niin kauan kuin on. Eiköhän ikä tule hänelläkin jossain kohtaa vastaan.
Milloin se nyt oikeastaan tulee vastaan? Meinaan kun kaikenmaailman dännyt porskuttavat vielä huoletta vaikka ikään on jotain 80v.
Aika harvalla on sellaista varallisuutta ja julkisuutta kuin Dannyllä. Mitä veikkaat millainen vienti hänellä olisi jos olisi tavis?
Vierailija kirjoitti:
Yhden kanssa kävin treffeillä. Ei kai ole deittaillut paljon. Sille sopisi joku tosi urheilullinen nainen, ehkä.
Miksi sinä et sopinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä, tietenkin. Syy sinkkuuteen: en näe tarvetta naiselle. Yksinkin pärjää. Itseasiassa, yksin on helpompaa.
Turha provosoitua siitä ettei jonkun elämä pyöri römpsän ympärillä eikä sinulle näinollen jää mitään mitä tarjota/millä kiristää :)
-eri
Jokaisen terveen miehen elämä pyörii römpsän ympärillä. Jos ei pyöri, mies on rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kanssa kävin treffeillä. Ei kai ole deittaillut paljon. Sille sopisi joku tosi urheilullinen nainen, ehkä.
Miksi sinä et sopinut?
Niin, miksiköhän mamma ei sopinut. Sitä saadaan pohtia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Näemmä pidät naista pilluna ja pillua kiristyksen välineenä. Vaikea äitisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriJokaisen terveen miehen elämä pyörii römpsän ympärillä. Jos ei pyöri, mies on rikki.
Höpö höpö. Jokainen mies on erilainen. Ja mites homot sitten? Onko ne kaikki rikki vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunsin tarvitsevani eniten seuraa silloin kun elämäntavat olivat huonot ja testot alhaiset. Palstalla seuranpuutetta uikuttavien ne tasot kannattaa testata.
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista kavereistani jo lukioajoilta ja johon olen ollut käytännössä aina salaa todella ihastunut. Niin älyttömän ihana mies, mutta myös ns. ikisinkku joka ei edes etsi kumppania. Ollaan toki keskusteltu aiheesta paljon, mutta siitä huolimatta on jäänyt vähän hämärän peittoon, että miksi hän on niin haluton etsimään naisseuraa.
N26
Oot ollu 10 vuotta salaa ihastunut kaveriisi? Mahtaa olla tuskaa. Mikset sano jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriJokaisen terveen miehen elämä pyörii römpsän ympärillä. Jos ei pyöri, mies on rikki.
Höpö höpö. Jokainen mies on erilainen. Ja mites homot sitten? Onko ne kaikki rikki vai?
Tietysti ovat, mutta sitähän ei saa enää ääneen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunsin tarvitsevani eniten seuraa silloin kun elämäntavat olivat huonot ja testot alhaiset. Palstalla seuranpuutetta uikuttavien ne tasot kannattaa testata.
Älä valehtele itsellesi, että testosi olisivat nyt korkeammat kuin olivat nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään hyvää sinkkumiestä.
Veikkaanpa ettet tunne yhtäkään sinkkumiestä koska miehet pysyvät kaukana susta.
No siinä olet kyllä oikeassa. En tunne sinkkumiehiä kuin pari, eivätkä yllä tuon vastauksen tasolle jolle ilkuitte että ette halua tietää millaisia ne muut ovat jos tuo on paras.
Oikeastaan en lähemmin tunne varattujakaan miehiä. Enkä sinkkunaisia jne.
Olen yksinäinen. Tosiaan ihmiset ovat aina pysytelleet kaukana minusta.
Yliopistolla töissä oleva tohtori, joka on myös musikaalinen ja käsistään kätevä. Hauskaa ja fiksua juttuseuraa ja tietää todella paljon myös oman alansa ulkopuolisista asioista. Haluaisi perheen mutta ei kai aktiivisesti etsi mistään deittipalveluista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinkkuna koska on komea ja tinderi on sille sellainen karkkikauppa että turha asettua aloilleen.
Se on karkkikauppa niin kauan kuin on. Eiköhän ikä tule hänelläkin jossain kohtaa vastaan.
Milloin se nyt oikeastaan tulee vastaan? Meinaan kun kaikenmaailman dännyt porskuttavat vielä huoletta vaikka ikään on jotain 80v.
Aika harvalla on sellaista varallisuutta ja julkisuutta kuin Dannyllä. Mitä veikkaat millainen vienti hänellä olisi jos olisi tavis?
Ei puhuttu taviksesta vaan pelimiehestä joka on top 1% kosk sitä vientiä löytyy jopa tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuttu taviksesta vaan pelimiehestä joka on top 1% kosk sitä vientiä löytyy jopa tinderistä.
Niin, löytyy sen aikaa kun löytyy, edelleen. Jos sillä pelimiehellä ei ole kuin komea ulkonäkö, se kyllä jossain vaiheessa katoaa. Dannyllä on raha ja julkisuus joka kompensoi.
Juuri vapautui sinkkumarkkinoille jokin aika sitten. On aika avoin ja kaikki huomioon ottava. Äänekäs, mutta hyvällä tavalla. Kaljaan menevä, muttei taida haitata minua eikä montaa muutakaan.
Oma veljeni. On tosi fiksu ja älykäs, menestyy hyvin työssään it-alalla, on ihan ok-näköinenkin (kivat kasvonpiirteet ja normaalipainoinen, tosin ei juuri kiinnitä huomiota pukeutumiseensa muuten kuin että vaatteet on puhtaat). Luonteeltaan on rauhallinen ja äärettömän kiltti, liian kiltti jopa ehkä, niin kuin itsekin olen. Veljeni auttaa aina omaisiaan ja ystäviään, on sellainen ihminen kehen todellakin voi luottaa tiukan paikan tullen. Miksi veljeni on sinkku? Varmaan samasta syystä kuin minäkin. Kasvoimme tunnekylmässä ja rikkinäisessä kodissa, ja vaikka molemmat pärjäämme elämässä muuten hyvin, läheisten ihmissuhteiden solmiminen on meille molemmille osoittautunut aikuisiällä äärimmäisen vaikeaksi - jollei mahdottomaksi. Ystäviä meillä molemmilla on, elämänhallinta kunnossa, mutta parisuhteet eivät ole ottaneet tulta alleen.
komea, menestynyt ja ahkera herrasmies. on sinkku, koska ei ole koskaan käyttänyt tinderiä, erosi yli neljä vuotta sitten eikä ole löytänyt uutta, koska kokee että sopivan kumppanin löytyminen on haastavaa.