Kummallinen WhatsApp-viesti pojaltani, armeijasta...
Poikani aloitti juuri asepalveluksen suorittamisen Säkylässä, ihan muutama päivä sitten. Tänään aamulla sain häneltä WhatsAppissa viestin, missä luki "1/15 ei kotiudu koskaan". Mitä tämä tarkoittaa? Olen ollut koko päivän sydän syrjällään, koittanut soittaa pojalle ilman vastausta ja etsinyt lehdistä tietoa, mutten ole löytänyt mitään. Pidennetäänkö uusien alokkaiden asepalvelusta vai miksi eivät kotiudu? Onko jonkun alokkaan äidillä enemmän tietoa aiheesta? Toivon niin paljon, ettei kyse ole mistään vakavasta.
Kommentit (53)
Kyseinen "vitsi" tarkoittaa että 1 saapumiserä 2015 kotiuttamisen jälkeenkin ovat pakotettuja menemään uudelleen kertaamaan ja palvelemaan jos käsky käy.
Tuo joka sanoi ettei intti-ikäiset käytä watsappia ei taida tietää mikä se edes on :D kaikki, myös aikuiset, vanhatkin käyttää watsappia
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:25"]
Huono provo, jo siksi että intti-ikäisten vanhemmat ovat sitä ikäluokkaa, joka ei käytä mitään whatsappeja.
[/quote]
Mun isä käyttää wappia ja on 60-vuotias :D
[/quote]
Joo :D mullakin 56v äiti whatsappailee innokkaasti. Ja kyylää että oonko hengissä, kun huomasi, että sieltä näkee milloin toinen on viimeksi ollut aktiivisena. Jos menee liian kauan, niin soittaa että onko kaikki kunnossa, kun en luuria käytä.
Helvetin hyvä idea lähettää tommonen viesti äidille! Kyllä minä ainakin antaisin pojalle ympäri korvia, jos säikyttelisi äitiään noin! Ja hei, oon 50- vuotias ja käytän wappia viestittelyyn JA siihen, että tarkistan, että opiskelijapoikani on elossa. :D
Itsemurhaviestihän tuo on. Poika aikoo elää vielä 15 päivää!
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:25"]Huono provo, jo siksi että intti-ikäisten vanhemmat ovat sitä ikäluokkaa, joka ei käytä mitään whatsappeja.
[/quote]
Mitenkä ei käytä? Mulla on pikkuveli armeijassa, ja äitillä on kyllä whatsappi... Tiedän vanhempia työkavereitakin, joilla on jopa vanhempia kuin armeijaikäisiä lapsia, ja heilläkin on whatsapit ja muitakin appseja.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:57"]
Mut miksi laittaa tollanen läppä ÄIDILLE?
[/quote]
Jos ei ole ketään muutakaan jolle sen laittaisi? Ei tyttöystävää, kaverit samaa erää, esimerkiksi.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:25"]Huono provo, jo siksi että intti-ikäisten vanhemmat ovat sitä ikäluokkaa, joka ei käytä mitään whatsappeja.
[/quote]
Joopa joo! T. 60 vuotias nainen, joka käyttänyt appia, en edes muista, kuinka kauan. Kaikki härpäkkeet on,
just tänää tuli mm. uusi iPad.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:12"]No niin, saadaankohan vielä paljonkin tietoa eri ihmisten sukulaisista, jotka iästään huolimatta käyttävät whatsappia. Hyvin mielenkiintoista!
Löytyykö keltään setää, 55 v., joka käyttää whatsappia?
[/quote]
Menepäs vaikka tiskaamaan! Ei sinun ole ihan pakko joka viestiä lukea, vai onko?
Mummulle (täyttää elokuussa 78v) laitettiin WhatsApp kännyyn viikonloppuna.
Kysy siltä mitä se tarkoittaa, mamma ei nyt oikein ymmärtänyt!
Ei kai nyt sentään meinaa itseään tappaa.
Mun 86v vaarini käyttää vaippoja.