Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieraisin vahingossa uimahallin saunassa.

Vierailija
09.01.2015 |

Kukaan ei sanonut mitään, saunassa oli kuusi ihmistä, myös lapsia.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä niiden olisi pitänyt sanoa? Hyi täti pieras?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa. Itse kerran pieraisin uima-altaassa, enkä huomannut, että takanani oli nainen, ei tosin ollu kauaa. 

Vierailija
4/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin #2, olin kunnon rääkymaija salissa. Ensin vedin epiduraalista paniikit ja itkin kun kuvittelin että se sattuu kauheasti. Sitten kesken synnytyksen minut piti katetroida (rakko täynnä ja se aiheutti infernaalisen kivun) niin jotenkin ajattelin että sekin tuntuu ihan kauhealta ja kiljuin ja itkin kuin hullu. Itken tosi harvoin, sinä päivänä tuli kyllä pillitettyä.

Vierailija
5/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:17"]Sama kuin #2, olin kunnon rääkymaija salissa. Ensin vedin epiduraalista paniikit ja itkin kun kuvittelin että se sattuu kauheasti. Sitten kesken synnytyksen minut piti katetroida (rakko täynnä ja se aiheutti infernaalisen kivun) niin jotenkin ajattelin että sekin tuntuu ihan kauhealta ja kiljuin ja itkin kuin hullu. Itken tosi harvoin, sinä päivänä tuli kyllä pillitettyä.
[/quote]
Eikä!! Puhelin sekos ja täähän tuli ihan väärään ketjuun! Höh.

Vierailija
6/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:17"]Sama kuin #2, olin kunnon rääkymaija salissa. Ensin vedin epiduraalista paniikit ja itkin kun kuvittelin että se sattuu kauheasti. Sitten kesken synnytyksen minut piti katetroida (rakko täynnä ja se aiheutti infernaalisen kivun) niin jotenkin ajattelin että sekin tuntuu ihan kauhealta ja kiljuin ja itkin kuin hullu. Itken tosi harvoin, sinä päivänä tuli kyllä pillitettyä.
[/quote]

:DDD nyt taisi tulla vähän väärään keskusteluun tämä viesti?

Vierailija
7/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ei saunassa saa piereskellä. Tulee rupia pyllyyn.

Vierailija
8/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:17"]Sama kuin #2, olin kunnon rääkymaija salissa. Ensin vedin epiduraalista paniikit ja itkin kun kuvittelin että se sattuu kauheasti. Sitten kesken synnytyksen minut piti katetroida (rakko täynnä ja se aiheutti infernaalisen kivun) niin jotenkin ajattelin että sekin tuntuu ihan kauhealta ja kiljuin ja itkin kuin hullu. Itken tosi harvoin, sinä päivänä tuli kyllä pillitettyä.
[/quote]

:DDD nyt taisi tulla vähän väärään keskusteluun tämä viesti?
[/quote] Voi olipa hauskaa. Halvat huvit..

Vierailija
9/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään, ellet vingutellut laudetta vasten nautinnolla.

Lapset nyt moista tuskin edes huomaa.

Pieru ei ainakaan meillä ollut koskaan mikään iso asia. Toki sille sanalle "pieru" naurettiin pari kertaa, mutta siinäpä se.

Vierailija
10/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että toi yksi tuli kertomaan, että se pieraisi synnytyksessä :D 

Vierailija
11/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:45"]yleensä lapset sanoo "hyi joku pieras" ja alkaa etsiä syyllistä.
[/quote].

Ei. Hyvinkasvatetut lapset tietävät mikä on pieru. He tietävät myös sen, että pierussa ei ole mitään "jännää". Ymmärtävät myös sen, että heillä on parempaa tekemistä, kuin jahdata piereskelijää. :)

Vierailija
12/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko kunnon ropellus?

Vierailija
13/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:45"]yleensä lapset sanoo "hyi joku pieras" ja alkaa etsiä syyllistä.
[/quote].

Ei. Hyvinkasvatetut lapset tietävät mikä on pieru. He tietävät myös sen, että pierussa ei ole mitään "jännää". Ymmärtävät myös sen, että heillä on parempaa tekemistä, kuin jahdata piereskelijää. :)
[/quote]

Näin ainakin omien poikieni kanssa. :) Toki meillä oli niin paljon hienoa tekemistä, että pierulle nauramisen jätimme suosiolla siitä nauttiville.

Vierailija
14/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pääsi pieru uimahallin suihkussa, kun nostin saippuaa lattialta.

Vierailija
15/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kuullukun jollain pääse vahinkopamaus elokuvissa....se on noloo eikä kukaan pääse pakoonkaan hajua

Vierailija
16/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pieraisin lukiossa tunnilla nukahdettuani pulpetille ja heräsin siihen kun pieraisin. Elämäni noloin hetki.

Vierailija
17/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä lapset sanoo "hyi joku pieras" ja alkaa etsiä syyllistä.

Vierailija
18/31 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa pääsi pieru jo uimahallin kassalla, siis ennen sua.

Vierailija
19/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minä pieraisin jo uimahallin ovella. Kukaan ei huomannut.

Vierailija
20/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten olet hoitanut vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi