Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miestä ei kiinnosta otanko suihin vai ei

Vierailija
31.10.2021 |

Erikoisen miehen olen tavannut. Häntä ei kiinnosta se otanko suihinotto vai ei. Seksi muutenkin tuntuu olevan hänelle aika neutraali ja yhdentekevä asia. En tiedä pitäisikö jatkaa tapailua. On seksin suhteen niin erilainen kuin aikaisemmat tapailemani miehet, joilla paneminen on pakkomielle.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota tosissani akkaa joka vaihtaa nimeä seksikumppanin mukaan. Irstas akka tuo Elina. Ja sori, tuo sukunimi ei tule tarttumaan. Jos ura on nimellä x, se pidetään. Aikamoista harkintakyvyttömyyttä vaihtaa nimi 50% todennäköisyydellä päättyvän liiton mukaan JULKISELLA URALLA. Pilasi aika monta kontaktia urallaan. Oikein sperma valuu! Kuvittelen Elinan vain takaapäin pylly pystyssä ottamassa lastia vastaan, oikea irstas maksullinen akka. Ei ihme ettei mies kestänyt tätä kulutettua reikää. Naurun aihe olet, Elina.

Vierailija
82/90 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et vaan ole kovin hyvä siinä.

Osa meistä on vaativampia ja jos et kykene tyydyttämän tarpeitamme... no sanotaanko että silloin et saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät vaan osaa sitä vaikka kuinka olen yrittänyt neuvoa. Jos ei tunnu miltään tai tuntuu huonolta niin ei sitä suihinottoa vain halua.

Näin off topic, miehet kyllä osaavat asian.

t. Bimies

Vierailija
84/90 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota tosissani akkaa joka vaihtaa nimeä seksikumppanin mukaan. Irstas akka tuo Elina. Ja sori, tuo sukunimi ei tule tarttumaan. Jos ura on nimellä x, se pidetään. Aikamoista harkintakyvyttömyyttä vaihtaa nimi 50% todennäköisyydellä päättyvän liiton mukaan JULKISELLA URALLA. Pilasi aika monta kontaktia urallaan. Oikein sperma valuu! Kuvittelen Elinan vain takaapäin pylly pystyssä ottamassa lastia vastaan, oikea irstas maksullinen akka. Ei ihme ettei mies kestänyt tätä kulutettua reikää. Naurun aihe olet, Elina.

Nimi perinteisesti kirjoitetaan omistamiinsa asioihin.

Vierailija
85/90 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä haukutaan miehiä. Piti tulla keskustelemaan kun oma mies on samanlainen, mutta ei näköjään kannata. Myrkyttyneitä ihmisiä täynnä koko palsta. Adios

Vierailija
86/90 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät vaan osaa sitä vaikka kuinka olen yrittänyt neuvoa. Jos ei tunnu miltään tai tuntuu huonolta niin ei sitä suihinottoa vain halua.

t. Bimies

Miehetkään ei kyllä osaa antaa suuseksiä naiselle, aina on huonoa, vaikka neuvoisi. Naiset on siinä parempia.

Bi nainen

Vierailija
87/90 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Bimies

Miehetkään ei kyllä osaa antaa suuseksiä naiselle, aina on huonoa, vaikka neuvoisi. Naiset on siinä parempia.

Bi nainen

Minulla on aivan toisenlaiset kokemukset. Nimenomaan parhaat on ollut miehiä. Myös huonoimmat on ollut miehiä. Bin27

Vierailija
88/90 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina luullaan, että kaikki miehet pitävät suihinotosta. Minä en pidä. En ole ikinä pitänyt. Pano, tuntuu paljon paremmalta.

M51

Vierailija
89/90 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tapailet varmaan exääni. Tilanne ei tule paranemaan, joten lopeta tähän jos pidät yhtään seksistä.

Vierailija
90/90 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut miestä, jolle paneminen ei ole yhdentekevä asia :(

N26, 45kg

Miten painosi liittyy asiaan?