naisen ejakulaatio
luin täältä joskus asiaa käsittelevästä ketjusta, että joku oli opetellut ejakuloimaan ja myös olemaan ejakuloimatta niin halutessaan. olis kiva tietää ejakuloinninhallitsijoilta, miten sitä voi hallita. ja myös että se olisi jotenkin taitavan rakastajan aikaansaannos?!?
minä ejakuloin aivan omasta tahdosta riippumatta. en aina, mutta usein.
Kommentit (21)
No sitä voi hallita sillä, että käy kusella ennen seksiä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:02"]
[/quote]
Miten tämä auttaa asiaan, saisiko tarkennusta ? Varmaan jotain mullistavaa tietoa panttaat tai sitten et tiedä mitään asiasta.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:02"]
[/quote]
Miten tämä auttaa asiaan, saisiko tarkennusta ? Varmaan jotain mullistavaa tietoa panttaat tai sitten et tiedä mitään asiasta.
[/quote]
No kustahan se on mitä te inkontinenssi oireiset ruiskitte kesken seksin. Kehoitan harjoittelemaan lantionpohjalihaksia. Silläkin voi hallita tuota ongelmaa.
voi voi, tällä tasolla
taitaa mammaa vitutella, kun ei itse ejakuloi, orgasminsaamisesta puhumattakaan. tai sitten on vaan niin ignorantti.
spermakin on pissaa.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:12"]voi voi, tällä tasolla
taitaa mammaa vitutella, kun ei itse ejakuloi, orgasminsaamisesta puhumattakaan. tai sitten on vaan niin ignorantti.
spermakin on pissaa.
[/quote]
Etkö muuta keksinyt sinä allesi pissaava mummo. Miksi minua vituttaisi se etten haise kuselle sängyssä? :D Saan kyllä orgasmeja ja hyviä saankin. Viimeksi eilen mieheni toimesta. ;) pus.
En mä kyllä sitä pysty hallitsemaan, en kyllä normaalisti seksissä sitä saa (ihan hyvä juttu), mutta g-pistesauvalla kyllä, saa miehen villiksi :). Ja kyllä, käyn kusella ennen tuota toimenpidettä, neste on väritöntä (on valkoinen suoja alla) eikä haise kuselle.
ei tietenkään ole kusta, mistä näitä rakkauden ammattilaisia oikein taas on palstalle siunaantunut?
allesi pissaava mummo?
kauheita äitejä, puistatus
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:24"]En mä kyllä sitä pysty hallitsemaan, en kyllä normaalisti seksissä sitä saa (ihan hyvä juttu), mutta g-pistesauvalla kyllä, saa miehen villiksi :). Ja kyllä, käyn kusella ennen tuota toimenpidettä, neste on väritöntä (on valkoinen suoja alla) eikä haise kuselle.
[/quote]
No ei kai se haise kun ei se kusta ole :-D
Minä pystyn hallitsemaan sitä olemalla estollinen. Minä siis ejakuloin vain silloin, kun olen täysin estoton ja annan vain mennä. Kun pidän kontrollin, niin en ejakuloi. Tosin orgasmi on silloin toista tasoa.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:34"]
Mistä löytyy g-pistesauva?
[/quote]
alan liikkeestä :)
Joillekin tuo naisen ejakulaatio näyttää olevan uskon asia - ei mikään biologinen fakta. Mutta niin se taitaa se emätinorgasmikin olla. Vitsit että me naiset ollaan myyttisiä otuksia ;)
Vastaus: en hallitse paitsi jos kontrolloin seksiä enkä mene aivan päästä pimeeksi ts. estottomaksi. Myöskin itse on helpompi hallita kuin jos toinen on puikoissa. Toisaalta parhaat orkut ja märimmät ejakuloinnit tulee kun on itse puikoissa ja heittää ne estot ja kontrollin pois.
Eli melko monimutkaista on tämäkin niinkuin naisen ejakulaatiokin. Ei varmasti kaikki ymmärrä ;)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:28"]
ei tietenkään ole kusta, mistä näitä rakkauden ammattilaisia oikein taas on palstalle siunaantunut?
allesi pissaava mummo?
[/quote]
Näiden tietämys on tasoa "haikara tuo vauvat", vanhempana kyselevät "voinko tulla raskaaksi jos istun miehen lämmittämällä tuolilla?"
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:28"]ei tietenkään ole kusta, mistä näitä rakkauden ammattilaisia oikein taas on palstalle siunaantunut?
allesi pissaava mummo?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:28"]
allesi pissaava mummo?
[/quote]
Näiden tietämys on tasoa "haikara tuo vauvat", vanhempana kyselevät "voinko tulla raskaaksi jos istun miehen lämmittämällä tuolilla?"
[/quote]
No kyllä nyt kolahti ja kovaa tenatäteillä. Peace pissaLiisat. :D
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:24"]
En mä kyllä sitä pysty hallitsemaan, en kyllä normaalisti seksissä sitä saa (ihan hyvä juttu), mutta g-pistesauvalla kyllä, saa miehen villiksi :). Ja kyllä, käyn kusella ennen tuota toimenpidettä, neste on väritöntä (on valkoinen suoja alla) eikä haise kuselle.
[/quote]
Siis onko miehesi sauva sellainen, joka osuu g-pisteeseen vai miksi miehesi tulee villiksi?
Kuten joku muukin kirjoitti, voin minäkin hallita ejakulaation tuloa olemalla rento tai vähemmän rento ja tietysti kaikkiaan tilanteeseen keskittyminen vaikuttaa asiaan. Saan ejakulaation silloin, kun mies tekee sen sormillaan, itse aiheutettuna en koskaan. Yhden kerran olen saanut yhdynnässä ejakulaation. Mulla ejakulaatio ei tarkoita sitä, että orgastinen kokemus olisi erityisen voimakas. Voin saada orgasmin ilman ejakulaatiota todella voimakkaana ja taas ejakuloida keskinkertaisen orgasmin kanssa. Joskus tuntuu siltä, että ejakulaationi on tärkeämpää miehelle kuin itselleni. En välttämättä pidä siitä, että koko vuode on märkänä. Mieluummin siis suihkussa nämä märät orkut.
Pakko sanoa miehenä muutama sana noille "tietäjille". Naisen ejakulaatio on täysin eri asia kuin virtsaaminen. Tee naisellesi joskus ejakulaatio, niin huomaat kyllä eron. Neste ei ole virtsan kaltaistakaan. Netistä saat kyllä hyvin helpolla suomenkielelläkin hyvää, tutkittua tietoa, mistä on kyse, sekä ohjeita miten ejakulaation voi onnistua saamaan naiselle. Nesteen määrä voi olla hyvin pienestä (lusikallinen) aina hämmästyttävän suureen määrään (suuri lasillinen, tuoppi). Näky ja naisen erilaisen nautinnon seuraaminen on kiehtova kokemus miehelle.
Tokko tuota tuopillista tulee, pienestä rauhasesta. Mutta kivat ruikkaukset olen muutamilta naisilta saanut irroitettua. Tulee muuten miehekäs olo.
ejakulaatiohallitsijat hoi!