Kuka kuuntelee Yle Radio Suomea
Mitä mieltä uusista ohjelmista???? Eilinen oli vähä väsynyt. Mites teillä?
Kommentit (17)
Minä myös. Ap mitä tarkotat väsyllä ??
Iskä kuuntelee... +50v. Traumat jääny lapsuudesta :D
Kiitti muistutuksesta! Telkkarissa meuhkataan radio suomesta mut en oo kuunnellu tai kuullu sitä missään.
Kuuntelen välillä kun väsyn poppikanavien juontajiin ja soittolistoihin.
En kuuntele. Sekotan ton aina suomipoppi nimeen.
Naurattaa. Oli pakko googlata onks tää trolli et onks mitään radio suomeen. On sellane.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:29"]
Naurattaa. Oli pakko googlata onks tää trolli et onks mitään radio suomeen. On sellane.
[/quote]
Naurattaa, et luuleeko vauvat, että vauva-foorumi on tarkoitettu heille
Erittäin harvoin, sillä minun kanavani on YLEn Ykkönen. Sieltä tulee radio-ohjelmia, eikä vain loputonta läpätyksen ja muzakin virtaa. Ja se lienee myös ainoa kanava, jolla on hifi-luokan ääni.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:05"]
Erittäin harvoin, sillä minun kanavani on YLEn Ykkönen. Sieltä tulee radio-ohjelmia, eikä vain loputonta läpätyksen ja muzakin virtaa. Ja se lienee myös ainoa kanava, jolla on hifi-luokan ääni.
[/quote]
Itse taas kuuntelen radio Puhetta, koska en kaipaa minkään sortin musakkia, en siis myöskään sitä ykkösen klassista. Pienenä tarkennuksena mainittakoon, että ko kanava ei ole ollut enää 12 vuoteen viralliselta nimeltään Ykkönen, vaan on vuodesta 2003 lähtien ollut Yle Radio 1 ;)
t. musiikkityöläinen
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:05"]
[/quote]
Itse taas kuuntelen radio Puhetta, koska en kaipaa minkään sortin musakkia, en siis myöskään sitä ykkösen klassista. Pienenä tarkennuksena mainittakoon, että ko kanava ei ole ollut enää 12 vuoteen viralliselta nimeltään Ykkönen, vaan on vuodesta 2003 lähtien ollut Yle Radio 1 ;)
t. musiikkityöläinen
[/quote]
Kiitos tarkennuksesta.
Minä kuuntelen enimmäkseen Radio Suomea. Joskus ylen puhekanavaa.
Mainoskanavia ja niiden soittolistoja en kuuntele juuri koskaan. YLE:klä on parhaat ojhelmat.
Minä kuuntelen kotona. Autoillessa sitten muuta, esim. Radio Rock ja YleX.
Parasta on ylellä ajantasat, asiaa monesti.
Markus Turunen hyvä ääni on ihana.
Kuka kuuntelee - siinäpä oiva kysymys.