Ahdistuksesta kärsivät. Mitä fyysisiä oireita teillä on?
Fyysiset oireet minulla pahimmat ja kun pelkään niiden tuloa, ahdistaa entistä enemmän. Mulla pahimmat oireet liittyy suolistoon, eli vatsakipu, ripuli ja oksettavaa oloa. Muutenkin vatsalla reagoiva olen.
Lääkkeitä kokeiltu, mutta en siedä niitä. Työni takia en voi käyttää rauhoittavia lääkkeitä.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:13"]klassiset paniikkihäiriö oireet.Yöllä pimeässä pahimmat kohtaukset.Sydämen tiheälyöntisyyteen otan propralia,on muuten hyvä lääke.Opamox myös tarvittaessa käytössä.
[/quote]
Teettekö muuta kuin syötte lääkkeitä?
Kuvottava olo, ruoka ei maistu. Tärinää ja vapinaa, väsymystä, olo kuin olisi kroppansa ulkopuolella. Koko ajan ikäänkuin ylivirittyneessä tilassa :( sain masennuslääkkeet mutta ei sopineet mulle alkuunkaan... Meni vatsa aivan sekaisin ja olo tuli kahta kamalammaksi, luulin sekoavani. Nyt on rauhoittavia pahimpiin kohtauksiin... Ensi viikolla psykiatrille katsomaan uutta lääkitystä.
klassiset paniikkihäiriö oireet.Yöllä pimeässä pahimmat kohtaukset.Sydämen tiheälyöntisyyteen otan propralia,on muuten hyvä lääke.Opamox myös tarvittaessa käytössä.