Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naismaku

Vierailija
31.10.2021 |

Kun tällä palstalla väitetään että kaikki miehet ottaisivat kauniin, hoikan, missin, mallin, prostituoidun yms naisen jos vain saisivat niin mistä se ulkonäkökeskeisyys johtuu? Alhainen potenssi vaatii voimakkaan stimulaation? Nuorena kaveripiiriltä matkittu juttu? Huono itsetunto joka ei salli valita mieleistään naista vaan yleiseti hyvännäköisenä pidetyn? Vai mistä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perustella minä sitten valitsisin naisen, jota lähestyn, jos en ulkonäön? Enhän vielä siinä vaiheessa tiedä hänestä mitään muuta.

Vierailija
2/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi hymyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se omaan silmään miellyttävä ulkonäkökin kuuluu kokonaisuuteen johon ihastuu.

Se taas että kaikki miehet pitää edes suunnilleen samannäköisistä naisista on ihan saissea.

Vierailija
4/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi hymyn. 

hymy kuuluu ulkonäköön.

ensin koetaan ulkonäkö ja sitten

kun se on koettu ja päästää tutustumaan

koetaan ne luonneviat mitä kaikilla on.

Vierailija
5/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan ottaisi.

Suomalainen mies haluaa TAVALLISEN naisen jolla on jalat maassa, nöyrä mieli ja massaan uppoava tyyli.

Suomalainen mies ei halua mitään kaunista seksipommia, vaan Marimekon paituliin pukeutuvan normaalivartaloisen naapurintytön.

Vierailija
6/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismakuja on paljon erilaisia. 

Ei minua ainakaan kiinnosta eniten teknisesti parhaimman näköiset naiset. Useimmiten joku aika, objektiivisesti tarkastellen, perusmamma on mielestäni miellyttävämpi. 

Uskon että tämä on aito makuni, koska en saa kumpiakaan niin miksi yrittäisin valehdella itselleni. 

Vierailija
7/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kehopositiivisuus ole auttanut löytämään miestä, vai mikä tän aloituksen pointti on?

Vierailija
8/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perustella minä sitten valitsisin naisen, jota lähestyn, jos en ulkonäön? Enhän vielä siinä vaiheessa tiedä hänestä mitään muuta.

Kerrankin joku on rehellinen. Minua on joskus tullut pokaamaan tuntematon mies kehuen, kuinka mukavalta vaikutan. Tosi uskottavaa, kun hän ei siinä vaiheessa tiennyt minusta muuta kuin ulkonäön. Ei vissiin halunnut myöntää omaa pinnallisuuttaan edes itselleen.

Vierailija
9/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies haluaa TAVALLISEN naisen jolla on jalat maassa, nöyrä mieli ja massaan uppoava tyyli.

Suomalainen mies ei halua mitään kaunista seksipommia, vaan Marimekon paituliin pukeutuvan normaalivartaloisen naapurintytön.

Normaalivartaloisen, siten kuin asia käsitettiin 20 vuotta sitten.

Vierailija
10/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on paljon provosoivia tyyppejä.

Ei kannata ottaa niitä tosissaan.

On vain murto-osa miehistä täällä, joten enemmistön mielipiteet jäävät pimentoon.

Vierailija
11/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun tällä palstalla väitetään että kaikki miehet ottaisivat kauniin, hoikan, missin, mallin, prostituoidun yms naisen jos vain saisivat niin mistä se ulkonäkökeskeisyys johtuu? Alhainen potenssi vaatii voimakkaan stimulaation? Nuorena kaveripiiriltä matkittu juttu? Huono itsetunto joka ei salli valita mieleistään naista vaan yleiseti hyvännäköisenä pidetyn? Vai mistä?"

Mikä aivopieru tämä oikein oli?

Projisoit miehiin naisten ajattelutavan jossa mietitään sitä mikä on normaalia, mitä muut ajattelevat, miltä pariskunta näyttää muiden silmissä, jne.

Minä haluaisin vahvarakenteisen ja voimakaspiirteisen amatsoninaisen joka on minua pidempi eikä pääsisi malliksi kuin korkeintaan jonkun videopelin pahiksen rooliin.

Eikä minua todellakaan kiinnosta mitä muut asiasta ajattelelisivat.

Vierailija
12/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ja naisilla on se ero, että ellei nyt ole todella epätoivoinen, niin mies vaatii naiselta sellaisen ulkonäön ja -muodon, että vehkeet pelaa. Naisilla näyttää olevan niin, ettei mitään väliä millainen turjake sitä panee, kunhan vehje on niin iso, että edes hieman kutkuttelee jo väljäksi käynyttä värkkiä.

Vierailija
13/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalivartaloisen, siten kuin asia käsitettiin 20 vuotta sitten.

Normaalivartaloinen: ei laiha eikä lihava.

Voi olla reittä ja pyllyä, mutta ei isoa mahaa ja montaa leukaa.

Vierailija
14/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun tällä palstalla väitetään että kaikki miehet ottaisivat kauniin, hoikan, missin, mallin, prostituoidun yms naisen jos vain saisivat niin mistä se ulkonäkökeskeisyys johtuu? Alhainen potenssi vaatii voimakkaan stimulaation? Nuorena kaveripiiriltä matkittu juttu? Huono itsetunto joka ei salli valita mieleistään naista vaan yleiseti hyvännäköisenä pidetyn? Vai mistä?"

Mikä aivopieru tämä oikein oli?

Projisoit miehiin naisten ajattelutavan jossa mietitään sitä mikä on normaalia, mitä muut ajattelevat, miltä pariskunta näyttää muiden silmissä, jne.

Minä haluaisin vahvarakenteisen ja voimakaspiirteisen amatsoninaisen joka on minua pidempi eikä pääsisi malliksi kuin korkeintaan jonkun videopelin pahiksen rooliin.

Eikä minua todellakaan kiinnosta mitä muut asiasta ajattelelisivat.

Täältä ei sitten ainakaan kannata ottaa sitä amatsonia. Näillä ei nimittäin ole amatsonista muuta ominaisuutta, kuin märkä ja tiheä persvakokarvoitus.

Vierailija
15/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ja naisilla on se ero, että ellei nyt ole todella epätoivoinen, niin mies vaatii naiselta sellaisen ulkonäön ja -muodon, että vehkeet pelaa. Naisilla näyttää olevan niin, ettei mitään väliä millainen turjake sitä panee, kunhan vehje on niin iso, että edes hieman kutkuttelee jo väljäksi käynyttä värkkiä.

Ennen kuin päästään sänkyyn asti.. Miehen pitää:

- Näyttää miellyttävältä

- Puhua miellyttävällä äänellä

- Tuoda kukkia ja suklaata

- Hygienia ok

Muutoin jätän.

Vierailija
16/16 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä onkin idän ihmeellä nieltävää. Tottunut pitämään tyköistuvia vaatteita ja mies vie ensimmäisenä Marimekon telttakauppaan 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän