Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin luulette kuolevanne?

Vierailija
09.01.2015 |

Mihin te oletatte kuolevanne ja minkä ikäisenä? Mistä tämä oletus? Osa on varmasti nähnyt näkyjä/unia omasta kuolemastaan, mutta toisilla taas on geeniperimässä tietyt sairaudet voimakkaasti.

Olisi mielenkiintoista kuulla teidän oletuksia, kun itse tullut asiaa viime aikoina pohdittua :)

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään syöpää joten uskon kuolevani siihen. suvussa ei ole syöpää, mutta diabetestä ja sepelvaltimotautia kyllä. jostain syystä en kohdallani usko niihin.

Vierailija
62/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin näitä yleisimpiä, mutta varmaan mun tuurilla kuolisin johonkin todella outoon, pieneen, hassuun asiaan. Liukastun vaikka banaaninkuoreen ja hups, henki pois.

Toivoisin kuolevani edes suht. koht arvokkaasti. Ei siis mitään lääkemyrkytystä, missä makaan vessan lattialla oksennuksen, veren ja ulosteen seassa vaikka alastomana. Toisaalta, enhän minä sitä enää ole näkemässä. Olisi silti kiva olla muille edes hieman nätempi näky. 

Sama juttu erityylisten itsemurhien kanssa, jos sellaiseen päätyisi. Olisi karua siivottavaa minusta jos ampuisin aivoni seiniin tai räjäyttäisin itseni.

Toivon myös hartaasti, etten koskaan tule kidutetuksi kuolemaan asti. Tai murhatuksi. Se on silti aina mahdollisuus jos huono tuuri käy.

Mielummin tietäisin etukäteen edes hetken, että lähtö tulee pian, kuin että se tulisi täysin yllättäen. Tähän mukaanlukien autokolarit yms. 

Ehkä unelmana olisi kuolla sopivan vanhana, ilman kipuja, ikuiseen uneen. Ei tarvitsisi pedata sänkyäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 03:19"]

En tiedä miksi, mutta uskon lähteväni nopeasti ja kivuliaasti. Pelkään onnettomuuksia joissa liiskaantuisin pahoin tai löisin pääni todella kovaa. Esimerkiksi kolari auton kyydissä tai jalankulkijana  ja kaatuminen/putoaminen. Toisaalta pelkään myös sydämeni vain pysähtyvän. Olen vielä aika nuori, mutta koko aikuisikäni olen ollut enemmän ja vähemmän masentunut ja ailahteleva, pahin kuolemanpelkoni on olla oman käden kautta lähtevä luuseri.

[/quote]

Itsemurha muuttuu arvokkaaksi ja ymmärrettäväksi käsitteeksi kun tilalle laittaaa sanan eutanasia. Minä laitoin 13 viestissäni itsemurha vanhana, jos kohdalle sattuu kuolettava tai vaikea sairaus. Silloin minä mieluummin itse päätään päiväni vaikka teknisesti syy olisikin sairaus.

Vierailija
64/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivo- tai sydäninfarktiin. Suvussa molempia. Tai sitten syöpään. Tai itsemurhaan. Luultavasti aika nuorena.

Vierailija
65/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 02:41"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:19"]Kuolemaa ei ole. [/quote] Tavallaan, koska mikään aine ei koskaan katoa, vaan muuttaa muotoaan.

[/quote]

Tarkoitit varmaan, että energia ei katoa? Aine voi muuttua energiaksi ja energia aineeksi. Sen osoitti Albert Einstein vuonna 1905. Massan ja energian yleinen ekvivalenssi: E = mc²

Vierailija
66/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina pelko kohdata kuolema Ebolan ja muiden verenvuotokuumeiden aiheuttamaan sairastumisen vuoksi sekä ISISin tai muun äärijärjestön kautta on ottanut valtaa ajatuksissani työni vuoksi. Tällä hetkellä koti Suomessa turvassa, mutta taas hetken kuluttua kentällä jossa riski joutua fanaatikkojen vangiksi tai tappamaksi on arkipäivää.

Muutoin en ole asiaa ajatellut

Vierailija
67/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsuruun. Pelkään että sydän pettää hetkellä millä hyvänsä.

Vierailija
68/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpään. Toivottavasti nopeasti, ettei tarvi jossain hoitokodissa maata kuset housussa.

Vierailija
69/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että aivoaneurysma puhkeaa. Päätä ei ole kuvattu, mutta suvussa on kaksi tapausta.

Vierailija
70/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin läskit lihaanit, tukehtukaa makkaraan.

Vierailija
71/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpään tai paksusuolensyöpään.

Vierailija
72/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-70 vuoden iässä syöpään.

Vierailija
73/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpää suvussa, joten siihen uskoisin. Varmaan 70v-> tms. Ikinä ei kyllä tiedä jos vaikka salama iskisi.

Vierailija
74/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä se sieltä tulee, 60. ikävuoteen mennessä olen pois.

Vierailija
75/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei itsemurhaajat; turha vaiva, synnytte kuitenkin uudelleen jossain vaiheessa ja kaikki alkaa taas alusta. Kannattais vaan kattoo mihin tää elämä johtaa iloineen, suruineen, kaikkine kokemuksineen. Se on elämää. Uudesta elämästä ei taas tiedä mitä se tulee olemaan ja missä olosuhteissa, kenen lapseksi syntyy jne.

Vierailija
76/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo että kuolen mitä luultavimmin keuhkokuumeeseen joka on aiheutunut väärään paikkaan eksyneestä ravinnosta. Sairastan lihasrappeumasairautta ja syömisen on jo nyt työlästä ja ruokaa menee väärään kurkkuun helposti erityisesti jos pitää syödä nopeasti toisten seurassa.

Vierailija
77/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänkohtaus tai aivoverenvuoto. On geeneissä. Tossa viimeistään 70-vuotiaana varmaan tulee lähtö. Voi tulla aiemminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän