Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin luulette kuolevanne?

Vierailija
09.01.2015 |

Mihin te oletatte kuolevanne ja minkä ikäisenä? Mistä tämä oletus? Osa on varmasti nähnyt näkyjä/unia omasta kuolemastaan, mutta toisilla taas on geeniperimässä tietyt sairaudet voimakkaasti.

Olisi mielenkiintoista kuulla teidän oletuksia, kun itse tullut asiaa viime aikoina pohdittua :)

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että itsari. Toivoisin etten tekisi niin, mutta jos mun elämä näyttää samalta kymmenen vuoden päästä, en haluaisi enää jatkaa, pelottaa tulla vanhaksi:/ täytyy vaa elää täysillä niin toivottavasti alkaa aurinko paistaa eikä vanheneminenkaan enää pelottais:)

Vierailija
22/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyteen, toivottavasti nukkuessani, ihan sama milloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpään tai oman käden kautta. Ikää en osaa arvioida. Suvussamme on ollut yli 90-vuotiaita mutta itse en elä noin vanhaksi, ehkä 80 korkeintaan.

Vierailija
24/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden sisällä johonkin sisäelin juttuun. Joulua vietin kuin se olisi ollut mun viimeinen.

Multa on sydän tutkittu nyt kolmen vuoden aikana neljästi monelta eri taholta, ei löydetty mitään. Vaeltavaa kipua on, enkä pysty toisinaan edes nukkumaan saati hoitamaan duuniani. Mutta kun sydän on kunnossa, niin kaiken täytyy olla FINE.

Vittu, mä olen niin luovuttanut jo. Harmittaa, kun lapset ovat vasta teini-iässä, mutta tällä perkele mennään. Mä en jaksa enää tuota saatanan arvauskeskusta!

Vierailija
25/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko syöpään tai sitten lennän hevosen selästä jotain puuta päin tms. Viimeistään 60-vuotiaana henki lähtee, tosin veikkaan että jo neljänkympin paikkeilla. 

Vierailija
26/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän- ja verisuonitauteihin, niitä on suvussa. Mielummin kuolisinkin nopeasti infarktiin, kuin että hölmöilisin viimeiset vuoteni muistisairaana jossakin laitoksessa. Pahinta olisi kylläkin se, että nuppi pelaisi hyvin, mutta viruisin liikuntakyvyttömänä jossakin sängyn pohjalla täysin toisten autettavana.  Joo, kertapotkaisulla haluan täältä lähteä. 

Vierailija
27/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:02"]

Mihin te oletatte kuolevanne ja minkä ikäisenä? Mistä tämä oletus? Osa on varmasti nähnyt näkyjä/unia omasta kuolemastaan, mutta toisilla taas on geeniperimässä tietyt sairaudet voimakkaasti.

[/quote]

Eiköhän se ole syöpä. Yksi kasvain on jo leikattu ja olen hematologian seurannassa. Nyt taas tutkitaan uusia oireita. Voin olla vuosiakin remissiossa, mutta eipä tähän ainakaan vielä ole olemassa täydellistä parannusta.

Vierailija
28/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi arvaus, että sydäninfarkti.Molemmat vanhemmat kuolleet siihen nuorina.

Vierailija
30/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemaa ei ole.

Vierailija
31/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukotan itseäni kiihdyksissä tai kävelen auton tai spåran alle ajatuksissani, alle 25-vuotiaana. Nyt olen 20.

Vierailija
32/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpään tai sydän-/verisuonitautiin. Onnettomuus tulisi yllärinä. Mutta niinhän ne yleensä.

Vierailija
33/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuuteen yhdeksänkymppisenä. Terv. Akateeminen kasvissyöjä.

Vierailija
34/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokolarissa

Vierailija
35/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko syöpään (rintasyöpään tai johonkin muuhun) suht "nuorena" (suunnilleen kuuskymppisenä) tai sitten lähelle satavuotiaana, dementtia mummona, nukkuisin vaan pois yks yö.

Suvussa on syöpää, vaikka muille jakaa :( Ja kaikki syöpään menehtyneet ovat kuolleet n. kuuskymppisenä tai vähän alle. Ja jos syöpä ei ole vienyt, niin sitten porskutetaan 100 vuotiaaksi.

Vierailija
36/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:44"]

[/quote]

Mikä on kuolinsyy? Vanhuuteen ainakaan harvemmin kuollaan. Verisuonitukos, keuhkokuume jne siellä taustalla aina piilee. Jos esim. syövän onnistuisikin välttämään.

Vierailija
37/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahalvaukseen. Nuorena. Olen hermoheikko.

Vierailija
38/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:44"]

[/quote]

Mikä on kuolinsyy? Vanhuuteen ainakaan harvemmin kuollaan. Verisuonitukos, keuhkokuume jne siellä taustalla aina piilee. Jos esim. syövän onnistuisikin välttämään.

[/quote]

Kyllä se vanhuus on ihan tutkitusti syy useammille vanhuuden sairauksillekin. Taitaa olla yksi vanhimmista tunnetuista kuolinsyistä.

Vierailija
39/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kuolevani yllättäen, niin etten ehdi tajuamaan, mitä tapahtuu.

Vierailija
40/77 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi