Mihin luulette kuolevanne?
Mihin te oletatte kuolevanne ja minkä ikäisenä? Mistä tämä oletus? Osa on varmasti nähnyt näkyjä/unia omasta kuolemastaan, mutta toisilla taas on geeniperimässä tietyt sairaudet voimakkaasti.
Olisi mielenkiintoista kuulla teidän oletuksia, kun itse tullut asiaa viime aikoina pohdittua :)
Kommentit (77)
Autokolarissa, jossa itse olen pelkääjänpaikalla. En tiedä miksi tälläinen on mielessä.
Vähän pelkään, että vanhuuteen mutta muistisairaana. Se on meidän suvussa jo niin yleistä (myös verrattain "nuorilla"), että en usko yhtään siihen etteikö olisi perinnöllistä.
Infarktin sain jo, en kuollut. Syöpä on meillä ollut yleinen kuolinsyy mutta en usko omalle kohdalleni. Vanhuuteen sitten kai.
Byrokratiaan. Ainakin jos pysyn suomessa.
Epävarmuuteen rakkaudessa, jos ei tilanne rupea selviämään
Itse olen saanut vieraan planeetan olioilta kuolemattomuuden. Aina kun muutun avaruustuhkaksi niin en tajua ajan kulumista ja atomini kasaantuvat taas uuteen maailmankaikkeuteen linnunrata galaximme keskellä olevan mustanaukon kautta.
Meillä ei suvussa ole mitään hallitsevia sairauksia, joten enköhän minä syöpään kuole suht vanhana, jos ei mitään onnettomuutta satu.
Mulla on semmoinen kutina, että henkirikoksen uhrina ja ihan 10v sisään.
Itsemurha. Nuorena, jos en selviä mt-ongelmistani ajoissa tai vanhana, kun haluan lähteä "arvokkaasti". Toki rauhallinenkin kuolema on mahdollinen jos onnistun hyvin. En usko kuolevani mihinkään fyysiseen sairauteen, en tiedä miksi.
Sydäri tai itsemurha. Tai sitten vahinko ja bussi ajaa päälle.
Tukehtumalla jonkun siiderivalaan alle baari-illan jälkeen.
Joku sairaus n. 45-50v. En tiedä mistä tunne. Yhden syövän jo sairastanut, ehkä uusi, ärhäkämpi syöpä? N21
Terveys pettää, syön epäterveellisesti ja juon alkoholia ihan kiitettävästi joka viikonloppu Tosin nyt otan itteäni niskasti kiinni, jospa uus mies saisi minut elämään terveellisemmin. :)
Jokin sisäelin pettää viinan tai tupakan takia. Tuskin ehdin kuolla syöpään ennen sitä. Ikää on vaikea arvioida, johonkin 35-60 välille se varmaan sattuu.
Syöpä, sydän- tai aivoinfarkti. Verisuonitaudit vahvana perimässä (ei vielä näin nuorena onneks oo puhjennut) ja syöpä niin yleistä.
Toisaalta joskus tulee sellasia lento-/liikenneonnettomuusfibojakin, mutta oon tulkinnut ne ennemmin peloiksi kuin enteiksi.
Sydän- tai verisuonitautiin melko suurella todennäköisyydellä, huolimatta terveellisistä elintavoista. Kiitti, itäsuomalaiset geenit.
Hengityksen ja verenkierron pysähtymiseen.. Sitten aikanaan..
Syöpään. En tiedä miksi, on vain sellainen tuntuma.