Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta ei selvästi pidetä tällä palstalla?

Vierailija
31.10.2021 |

Mikä minussa on niin epämiellyttävää? Jos innoissani kerron joistain havainnoistani tai onnistumisista (tai toisaalta vastoinkäymisistä) elämässäni, niin saan pääosin vain hiljaisuutta tai ilkeitä kommentteja vastauksiksi, varsinkin jos joku huomaa, että olen kirjoittanut aiheesta aiemminkin. Tämä palsta on ainoa "ystävä" elämässäni ja oikean live-elämän ystäviä minulla ei ole.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röllillä on tuntemattomien palstalaisten syyllistämisvaihde päällä? Toki voi puoliksi uskoa tunnelmiinsa.

No kun kirjoitin tosi oivaltavia ja positiivisia aloituksia eilen. Olin tehnyt asioille jotain ja pääsemässä eroon jumeistani. Olisin kaivannut kannustusta. Palsta "kaipaa" niitä valitusavauksia.

Niihin positiivisiin en saa vastauksia välttämättä lainkaan. Palsta ruokkii tavallaan sitä kaikkea pahaa ja outoa ajattelua, kun palkitsee kommenteilla negatiiviset asiat.

T. Ap

Miksi oletat, että muilla olisi velvollisuus toimia terapeuttinasi?

Eihän kellään ole! Miksi et ole hiljaa, jos toinen odottaa terapeuttisia vastauksia, eikä sulla ole niitä?!

Tämä palsta on väärä paikka terapialle. Kuten ap selvästi on jo huomannutkin.

Pidä sinä osaltasi huolta siitä, että palsta ei ole väärä paikka terapialle. Jos joku haluaa terapoida (= kuunnella ja vastaanottaa toisen olotilan) toisia, jätä se tila heille.

Vierailija
42/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko ap, nyt sait oikean viestiryöpyn aikaiseksi. Vinkkaisin kyllä yhden: kun olen nimimerkilläni avannut ketjuja, niihin vastataan helpommin. Samalla voin avaajana johdatella keskustelua. Kokeileppa!

Tsemppiä!

(Älä välitä noista älämölöistä, hirtosta ja viinasta jauhavilla on taatusti sata kertaa kurjempaa, kuin sulla!♥️)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi