Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta ei selvästi pidetä tällä palstalla?

Vierailija
31.10.2021 |

Mikä minussa on niin epämiellyttävää? Jos innoissani kerron joistain havainnoistani tai onnistumisista (tai toisaalta vastoinkäymisistä) elämässäni, niin saan pääosin vain hiljaisuutta tai ilkeitä kommentteja vastauksiksi, varsinkin jos joku huomaa, että olen kirjoittanut aiheesta aiemminkin. Tämä palsta on ainoa "ystävä" elämässäni ja oikean live-elämän ystäviä minulla ei ole.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten minä, en koskaan lue kommentteja kirjoitelmiini. Näin menetellen mielipiteeni tuntuvat todella viisailta ja luulen niistä myös pidettävän!

Vierailija
22/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on oltava paksunahkainen, on oltava loukkaantumatta ja välittämättä huutelijoista.

Täällä on hyviä ja sydämellisiäkin ihmisiä. Jätä mollaajat haukkumaan toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat ikäviä ihmisiä. Sinusta ei pidetä mutta ei kenestäkään muustakaan.

Niin. Suomalaiset ovat ikäviä, mutta saksalaiset, etiopialaiset, kiinalaiset, ranskalaiset, hollantilaiset, malesialaiset, venäläiset, ruotsalaiset, virolaiset, unkarilaiset, latvialaiset, tanskalaiset ja bulgarialaiset ovat aivan ihania ihmisiä. Jos kirjoittaisit heidän anonyymeille keskustelufoorumeille, saisit rakkautta, tukea ja kannustusta osaksesi.

Vierailija
24/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se minulle pakit antanut on sittenkin oikeassa, kun ei minusta täälläkään pidetä. Ne live-elämän positiiviset asiat sosiaalisessa mielessä olivatkin ehkä harhaanjohtavia sittenkin. Ehkä on ollut virhe skarpata oikean live-elämäni suhteen, kun palsta lannistaa minut yhä uudelleen ja uudelleen.

T. Ap

Kannattanee pysyä 2 kk pelkästään livessä ja poissa palstalta.

Tulen aina paljon onnellisemmaksi, jos tapaan vaikka sukulaisia tai joskus harvoin kavereitani. Livenä ihmiset on ihan kivoja ja heidän kanssa voi keskustella. Täällä on jotenkin masentavaa ja turhauttavaa. Totaaliyksinäistä tällainen palsta hajottaa.

T. Ap

Vierailija
25/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ehkä sellainen elämästä vieraantuminen ja omassa haavemaailmassa eläminen paistaa aika selvästi läpi? Sellainen lapsellisuus. Ehkä se sitten ärsyttää.

Minua ärsyttää, kun suurin osa viesteilijöistä on "vierailija". Eihän kukaan pysy kärryllä, kuka vierailija ketäkin vierailijaa kommentoi!!

Ps kaffepulla, oletko kanelikierrepulla vai voisilmäpulla vai joku muu?

Vierailija
26/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ehkä sellainen elämästä vieraantuminen ja omassa haavemaailmassa eläminen paistaa aika selvästi läpi? Sellainen lapsellisuus. Ehkä se sitten ärsyttää.

Sinussa ärsyttää tuo profiilkuva, varmaan moniakin.

Vierailija
27/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka olet tai mistä olet aikaisemmin kirjoittanut. Pitäisikö minun?

Olen joskus kirjoittanut muutaman avauksen itsekin ja huomannut, että minulle merkitykselliset asiat eivät useinkaan kiinnosta muita tai ajatukseni/mielipiteeni saavat voimakasta kritiikkiä Se tuntuu pahalta, mikä on ihan älytöntä, kun huutelijat ovat ventovieraita, anonyymejä, mahdollisesti purkavat vain omaa pahaa oloaan. Syy siihen, että olen ylipäätään asioita avannut täällä, on ollut se, että olen halunnut joihinkin asioihin laajempaa näkökulmaa tai kokemuspintaa kuin oma pieni lähipiirini.

Oman kokemukseni perusteella ja mitään sinusta tietämättä sanoisin, että jätä palsta huomiotta, jätä ehkä koko palsta hetkeksi. Keskity siihen live-elämään.  Se on sitä oikeaa elämää kuitenkin, sitä sinä elät.

Vierailija
28/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röllillä on tuntemattomien palstalaisten syyllistämisvaihde päällä? Toki voi puoliksi uskoa tunnelmiinsa.

No kun kirjoitin tosi oivaltavia ja positiivisia aloituksia eilen. Olin tehnyt asioille jotain ja pääsemässä eroon jumeistani. Olisin kaivannut kannustusta. Palsta "kaipaa" niitä valitusavauksia.

Niihin positiivisiin en saa vastauksia välttämättä lainkaan. Palsta ruokkii tavallaan sitä kaikkea pahaa ja outoa ajattelua, kun palkitsee kommenteilla negatiiviset asiat.

T. Ap

Miksi oletat, että muilla olisi velvollisuus toimia terapeuttinasi?

Vierailija
29/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään ei pidetä...

Vierailija
30/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Just eilen kirjoitin siitä, miten live-elämässä eläminen ja sosiaaliset tilanteet parantavat noista jutuista todella, todella paljon. Sitten raportoin sen tänne, niim vastauksena oli vain hiljaisuutta tai ilkeitä kommentteja. Yksi kommentti ainoastaan oli kannustava. Miksi livenä ihmiset ovat paljon kivempia ja ystävällisempiä kuin tällä palstalla?!?

T. Ap

Vierailija
31/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se minulle pakit antanut on sittenkin oikeassa, kun ei minusta täälläkään pidetä. Ne live-elämän positiiviset asiat sosiaalisessa mielessä olivatkin ehkä harhaanjohtavia sittenkin. Ehkä on ollut virhe skarpata oikean live-elämäni suhteen, kun palsta lannistaa minut yhä uudelleen ja uudelleen.

T. Ap

Logiikka ei ole sun juttu. Oletko kokeillut runsasta ja päivittäistä alkoholin nauttimista, se vois olla.

Vierailija
32/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee aidosti paha, sellainen viiltävä tunne näistä sun avauksista. Olet todella hajalla henkisesti, ja usko tai älä, tältä palstalta et tule saamaan apua. Miksi sä luulet, että ihmiset maksavat ammattiavusta, jos he voisivat saada saman avun vauvapalstalta ilmaiseksi? Sä kiusaat vain itseäsi ja meitä muita näillä hätähuudoillasi. Ota yhteyttä sellaiseen tahoon, josta oikeasti voit saada apua. Täällä huutelusi ei johda pelastukseen.

Tää oli jo koomista. Jos jollain ihmisellä on sinua korkeampi empatiataso (tosin, voisiko olla mahdollista edes), niin voi hyvinkin saattaa nauttia siitä, jos osaa auttaa ja olla avuksi.

Miksi pitää olla ilkeä jollekin surulliselle ihmiselle, joka koittaa etsiä sellaisia auttajia palstalta?

Siksikö, että olet kade ja ahdistut ajatuksesta, että sä et osaa auttaa, miten kukaan toinenkaan voisi osata?

?

Vierailija
33/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röllillä on tuntemattomien palstalaisten syyllistämisvaihde päällä? Toki voi puoliksi uskoa tunnelmiinsa.

No kun kirjoitin tosi oivaltavia ja positiivisia aloituksia eilen. Olin tehnyt asioille jotain ja pääsemässä eroon jumeistani. Olisin kaivannut kannustusta. Palsta "kaipaa" niitä valitusavauksia.

Niihin positiivisiin en saa vastauksia välttämättä lainkaan. Palsta ruokkii tavallaan sitä kaikkea pahaa ja outoa ajattelua, kun palkitsee kommenteilla negatiiviset asiat.

T. Ap

Eihän kellään ole! Miksi et ole hiljaa, jos toinen odottaa terapeuttisia vastauksia, eikä sulla ole niitä?!

Vierailija
34/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat ikäviä ihmisiä. Sinusta ei pidetä mutta ei kenestäkään muustakaan.

Niin. Suomalaiset ovat ikäviä, mutta saksalaiset, etiopialaiset, kiinalaiset, ranskalaiset, hollantilaiset, malesialaiset, venäläiset, ruotsalaiset, virolaiset, unkarilaiset, latvialaiset, tanskalaiset ja bulgarialaiset ovat aivan ihania ihmisiä. Jos kirjoittaisit heidän anonyymeille keskustelufoorumeille, saisit rakkautta, tukea ja kannustusta osaksesi.

No vaikka amerikkalaisilla ja ruotsalaisilla palstoilla ja -ryhmissä on kyllä inhimillisempää kommenttia. Ja latinot on ihan kivoja myös. Muilla en ole ollutkaan.

T. Ap

Vierailija
35/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Logiikka ei ole sun juttu. Oletko kokeillut runsasta ja päivittäistä alkoholin nauttimista, se vois olla.

Mensan kuviopäättelytesteistä olen saanut huippupisteet. Sosiaalisissa suhteissa ja ihmisten tulkitsemisessa olen sysipaska. Olen absolutisti. Mutta harkitsen ideaasi.

T. Ap

Vierailija
36/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kuulostat ihanan vilpittömältä ihmiseltä! Täällä ei useinkaan saa ikävä kyllä myönteisiä vastauksia vaikka sellaisen ansaitsisikin, koska ne neuråtraalisti tai myönteisesti ajattelevat eivät välttämättä vaivaudu vastaamaan :/

Mutta he eivät ole täällä toisia kiusaamassakaan.

Se vain ei ikävä kyllä näy, vaan ne ilkeilijät näkyvät.

Vierailija
37/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Eihän kellään ole! Miksi et ole hiljaa, jos toinen odottaa terapeuttisia vastauksia, eikä sulla ole niitä?!

Tämä palsta on väärä paikka terapialle. Kuten ap selvästi on jo huomannutkin.

Vierailija
38/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Sinussa ärsyttää tuo profiilkuva, varmaan moniakin.

Eipä ärsytä ei! Sinussa ärsyttää kun olet "vierailija" satojen/tuhansien samannimisten joukossa!!!🎃

Vierailija
39/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The thruth is out there, palsta on pseudotodellisuutta ja sarunnaisia irrationaalista tajunnanvirtaa mitenkään sinuun liittymättä. Ota se niin.

Vierailija
40/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tämä palsta on väärä paikka terapialle. Kuten ap selvästi on jo huomannutkin.

Niin, ja keiden takia? Ilkeiden! Ei kenenkään muun. Mutta terapiaa kaipaavat nyt eivät häviä vain, vaikka sä miten kiukuttelisit siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän