Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisinkö neurologille? Tai psykiatrille?

Vierailija
08.01.2015 |

Mulla on koko elämäni ajan ollut ongelmia, joita on jo leikki-ikäisestä asti yritetty selvittää. Kuitenkaan en koskaan ole päässyt selvyyteen, että mikä mua loppujenlopuksi vaivaa...

Olen käynyt psykiatreilla ennenkin ja ollut terapiassa kauan aikaa. Testattu on psyykkisiä ongelmia ja AD/HD myöskin. Lapsena en saanut diagnoosia, teininä tuli masennus-diagnoosi ja aikuisena taas ei mitään... Kuitenkin aina kaikkien mielestä jotain on vialla... Arkielämä ei suju, ihmissuhteet on hankalia ym. ym. Ainoa apu on vaan ollut terapia, jossa käymisen lopetin jo monta vuotta sitten, koska eipä siitä oikeastaan ollut mitään apua.

Nyt olen miettinyt, kokeilisinko vielä kerran asioideni selvittelyä esim. psykiatrilla tai neurologilla (jossa en vielä olekaan käynyt). Vai onko se turhaa ja tyydyn vaan kohtalooni ja yritän elää parhaani mukaan tätä elämää, vaikka hankalaa on...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kaikkea mitä keksit: Terapiaa, hypnoosia, akupunktiota, tärinäterapiaa, mindfulnessia, meditaatiota...joku niistä voi toimia, tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan usko tuollaisiin... siinäkö syy, ettei terapiakaan toimi? :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme