Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, ymmärrätkö jos sanot naiselle, että hänen pitää laihduttaa, niin se laihduttaminen ei käy hetkessä?

Vierailija
31.10.2021 |

Monet miehet tuntuvat luulevan, että nainen hoikistuu hetkessä. Mutta valitettavasti se laihtuminen ei tapahdu noin vain.

Kommentit (52)

21/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkonäkö on miehelle parisuhteessa todella tärkeä asia. Yhtä tärkeä kuin naiselle miehen elämänhallinta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
22/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on helppo laihduttaa parisuhteessa, jos mies tuollaista ajattelee edes, potkaisee vain miehen pihalle ja heti lähtee ylimääräiset kilot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän toki ja tottahan se onkin.

Vaimo aloitti kymmenkunta vuotta sitten.

Pari kiloa jo laihtunut👍

hyvä alku, muutama sata vuotta ja mimmi on timmissä kunnossa.

Vierailija
24/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuntuu pullukoita häiritsevän tämä aihe. Itsekin ole ollut läski, edelleen olen ylipainoinen BMI:n mukaan eli 10kg pitäisi saada vielä pois. Kilot ei todellakaan lähde hetkessä eikä niiden pidäkään lähteä. Itseltäni lähti 30kg 8kk aikana. Viimeiset 10kg ovat ehkä nyt ne vaikeimmat mutta pikkuhiljaa. Järkevä ihminen ymmärtää että pikalaihdutus ei ole avain onneen. Mieheni on ihmeissään jo tästä mun 30kg tiputuksesta, etenkin kun laihdutus ei ole näkynyt mun ruokavaliossa mitenkaan poikkeuksellisen paljon. Ihan normaalia ruokaa syön.

Vierailija
25/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä oikein ymmärrä miksi se on niin kamala asia jos puoliso sanoo kumppanilleen lihomisesta. Lihominen ei ole koskaan hyvä asia ja jos se oma rakas ihminen huomauttaa siitä, niin se on joillekin eron paikka? Uskomatonta. :D

Vierailija
26/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jos lähdetään siitä liikkeelle ettei miehellä ole mitään asiaa sanoa naiselle että tämän pitäisi laihduttaa. Toki ei ole pakko alkaa/jäädä suhteeseen jos ei halua mutta ei ole mitään oikeutta vaatia/kiristää toista muuttamaan ulkonäköään.

Vierailija
27/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä oikein ymmärrä miksi se on niin kamala asia jos puoliso sanoo kumppanilleen lihomisesta. Lihominen ei ole koskaan hyvä asia ja jos se oma rakas ihminen huomauttaa siitä, niin se on joillekin eron paikka? Uskomatonta. :D

Sama reaktio tulee, jos puoliso huomauttaa alkoholin käytöstä. Sitä saunakaljaakaan ei tarvita, alkoholin voi jättää kokonaan pois. Jos on pakko juoda, niin sitten voi ostaa alkoholittomia oluita.

Vierailija
28/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se toinen tietää lihoneensa eli miksi siitä pitää jotenkin erikseen huomauttaa? Luuletko ettei se toinen ole huomannut että on tullut kiloja? Totta kai hän on lihomisensa huomannut kun pitää ostaa isompia vaatteita jne. Eli lähtökohta on se, että molemmat tietävät että toiselle on tullut painoa joten asiasta erikseen huomauttelu on vain ilkeilyä ja erolla kiristämistä. Jos puoliso ei ole itse valmis laihduttamaan niin silloin siinä ei laihan puolison kiristämiset auta. Muutoksen on lähdettävä aina omasta halusta muuttua. Jos sinun rakkaus on sidottu pelkkään ulkonäköön niin voithan sinä lähteä suhteesta mutta toisen ulkonäköön ei tarvitse puuttua. 

Vierailija
29/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuntuu pullukoita häiritsevän tämä aihe. Itsekin ole ollut läski, edelleen olen ylipainoinen BMI:n mukaan eli 10kg pitäisi saada vielä pois. Kilot ei todellakaan lähde hetkessä eikä niiden pidäkään lähteä. Itseltäni lähti 30kg 8kk aikana. Viimeiset 10kg ovat ehkä nyt ne vaikeimmat mutta pikkuhiljaa. Järkevä ihminen ymmärtää että pikalaihdutus ei ole avain onneen. Mieheni on ihmeissään jo tästä mun 30kg tiputuksesta, etenkin kun laihdutus ei ole näkynyt mun ruokavaliossa mitenkaan poikkeuksellisen paljon. Ihan normaalia ruokaa syön.

Kiva tarina mutta aloitko siis laihduttaa kun mies kertoi että syytä olisi vai miten liittyy tähän ketjuun?

Vierailija
30/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei normaalipaino riitä, on oltava hoikka, muuten saa kuulla että olet liian lihava, laihduta!

Vierailija
31/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas lihavat puolustelee.. Tokihan ne teidän kilot on tärkeintä maapallolla ja niiden ylläpito kovaa työtä kun pitää herkutella jatkuvasti.

Miksi te niehet olette niin läsjejä? Miksi ette laihduta? Laihduttaminen on teille helppoa. Älä puolastaudu itse hyökkäämällä, vaan vastaa.

Vierailija
32/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä itseäni lihavana (165cm ja 53kg), pikemminkin hoikkana. Jossain vaiheessa mulle oli kertynyt kymmenisen kiloa lisää vaikka muuten olen aikuisikäni ollut tässä nykyisessä painossani.

Sen aikainen poikaystävä sitten oli huolissaan mun terveydestä noiden kilojen takia ja oli laatinut ihan ruokavalion ja laihdutusaikataulun. Motivaatioksi asetti sen että jos tuon puolen vuoden aikana pääsen noista kiloistani eroon hän lupaa kosia mua.

Sattuneesta syystä totesin että eiköhän meidän juttu ole nyt tässä taputeltu ja mukavaa loppuelämää. Törmättiin sitten toisiamme sen puolen vuoden päästä ja siihen mennessä olin omista syistäni palannut aiempiin mittoihini. Ex ilahtui kovasti, muistutti siitä kuinka hyvin hän oli aikataulun laatinut ja ihan turhaanhan me erottiin. Oli vielä valmis palaamaan heti yhteen ja kosimaan kun olin selvästikin kuunnellut häntä ja toiminut annettujen ohjeiden mukaan…

Vierailija
33/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tutustunut johonkin hemaisevaan hoikkaan naiseen ja nyt miestä ärsyttää, kun oma kumppani on pullukka. Toivoo, että kun oma kumppani pudottaa painoa, alkaa taas tuntea vetovoimaa omaan kumppaniin. Myös toisinpäin saattaa käydä, jos vaimo on hyvin laiha ja tutustuu hemaisevaan muodokkaaseen naiseen, saattaa mies alkaa toivoa omalle naiselle lisää kiloja/muotoja. Miehet on tuollaisia.

Vierailija
34/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan nin paljon naisten painosta, vaikka suurempi osuus miehistä ovat ylipainoisia?

Laihduttakoot miehet itse.

Vierailija
35/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkaa suhteeseen lihavan kanssa, jos haluaa olla laihan kanssa? Jos taas lihominen tapahtuu suhteen aikana, on paljon parempi alkaa puhua yhteisestä uudesta liikuntaharrastuksesta ja sopia yhdessä herkkulakosta, kuin että käskee kumppania laihduttamaan.

Vierailija
36/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muodokkuus naisessa on oikein miellyttävää, jopa toivottavaa. Oikeasti ylipainoiset voivat sitten etsiä itselleen läskikumppanin niistä ylipainoisista miehistä.

Vierailija
37/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhutaan nin paljon naisten painosta, vaikka suurempi osuus miehistä ovat ylipainoisia?

Laihduttakoot miehet itse.

Joillain miehillä nyt on vähän omat säännöt BMI:n tulkitsemiseen. Naiselle se jotenkin menee niin, että se normaalipainon alaraja on ehdoton yläraja, ja miehille jotenkin ne normaalit lukemat alkavat 25+, vaikka kehoa on rakennettu lähinnä vyötärön kohdalta. On se jännä…

Vierailija
38/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Naisen ulkonäkö on miehelle parisuhteessa todella tärkeä asia. Yhtä tärkeä kuin naiselle miehen elämänhallinta.

Naisen elämänhallintako ei ole tärkeä miehelle? Taitaa miehet vaan vaatia hyvää ulkonäköä kaiken muun LISÄKSI.

Vierailija
39/52 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mielelläni käynyt kuntosalilla ymv, mutta mun ex-mies nauroi, että millä ajalla sinä kuvittelet siellä käyväsi. Mun mielestä se oli ihan vain järjestelykysymys, että olisikai hänellä ollut aikaa edes joskus olla lapsen kanssa kotona kaksin, jotta olisin sinne salille päässyt. Itse kuitenkin todellakin hoidin lapsen silloin ja vielä nytkin  yksin. Laskin, että siinä olisi max 2h mennyt ja olisin voinut joustaa salikertojen määrässä, jos edes kerran viikossa olisin päässyt. Törkeintä oli se nauraminen. Tämä nyt ei ollut eron syy, mutta ei hänen pisteitään mitenkään nostanut. Tyhmyytensä osoitti ja tuo asia hänellä on edelleen opeteltavana. 

Jos mies sanoisi, että laihduta.... niin kysyisin, että miten se järjestetään?!? Miten ajattelit osallistua ko prosessiin? Mulle terveys on tärkeää, joten millään typerällä dietillä en kyllä laihduta. Eikä mulle kyllä kukaan mies ole ikinä painosta valittanutkaan, mutta jos joku idiootti valittaisi, niin ihan vaan tervetuloa ensin elämään mun arkea ja sen jälkeen kertokoon, että millä tavalla se projekti hoidetaan? Mä hoidan itseni niin hyvin kuin tässä elämäntilanteessa pystyn. 

Vierailija
40/52 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle sanoisi mies noin, niin olisipa aika nopeasti entinen mies. Huolehtikoon omista kiloistaan. Mieht on nykyään valtaosin ylipainoisia, joten ei ole mitään varaa kommentoida toisten painoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi