Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen on banni

Vierailija
08.01.2015 |

En pääse pöytäkoneella ts ei hyväksytä jos kirjoitan. En oo mielestäni loukannut ketään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla tuli hiljattain aina "hups sivua ei löytynyt" kun yritin lähettää viestin. En minäkään loukannut ketään, laitoinpa kuvan ja huomasin että se oli poistunut samaan aikaan kun viestit eivät tulleet enää perille.

Mutta joskushan tämä on sekoillut ihan muuten vain, kannattaa sivuhistoria+evästeet tyhjentää ekana jollei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän