Lue keskustelun säännöt.
minkälainen on banni
08.01.2015 |
En pääse pöytäkoneella ts ei hyväksytä jos kirjoitan. En oo mielestäni loukannut ketään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No mulla tuli hiljattain aina "hups sivua ei löytynyt" kun yritin lähettää viestin. En minäkään loukannut ketään, laitoinpa kuvan ja huomasin että se oli poistunut samaan aikaan kun viestit eivät tulleet enää perille.
Mutta joskushan tämä on sekoillut ihan muuten vain, kannattaa sivuhistoria+evästeet tyhjentää ekana jollei toimi.