Mä en voi sille mitään, mutta mulle tekee pahaa nähdä ihmisiä,
jotka ovat selvästi liian laihoja tai liian lihavia. Aamuisin tulee usein vastaan tyttö, jolla on jalat kuin tulitikut ja koetan olla katsomatta, koska tiedän, että se saa hänessä luultavasti aikaan "olenkohan läski" -reaktion. Samoin tekee pahaa nähdä, kun jalat on menneet ylipainon johdossa vääräksi. Anteeksi, että olen katsonut, mutta tällaisia ihmisiä on tuttujenkin parissa. En tarkoita normaalia laihuutta, tai ylipainoa, vaan kun on menty ääripäihin.
Kommentit (12)
Olette varmaan ainoita. Tai sitten ette.
Pakko myöntää että kyllä mullakin tekee pahaa katsoa jos on todella todella ylipainoinen, esim.tänään ruokakaupassa nuori nainen jonka jalat olivat jotenkin kääntyneet ylipainon takia ja hän puuskutti koko ajan pukatessaan ostoskärryä. En tuijota enkä todellakaan ajattele että yök mikä läski vaan mietin miten paljon niiden kilojen kantaminen täytyy kuormittaa kroppaa ja terveyttä.
Juuri noin, kuten nelonen. Samoin kun sen laihan tytön kohdalla miettii, että miten jaksaa painavat koulukirjat kantaa. Mua vastaan tulee siis paljon koululaisia aamulla, yläaste- ja lukioikäisiä. ap
Mulla kans tekee pahaa kun tutun jalat on selvästi polvista notkolla sivuille päin ylipainon takia. Näyttää kivuliaalta, en tiedä sitten onko näin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:51"]Mulla sama. Plus jos ihminen on silmiinpistävän ruma tai joku iso luomi naamassa. Tekee pahaa. Oon hirvee.
[/quote]
Mikä tekee ihmisestä silmiinpistävän ruman?
Mulla sama juttu: tosi ohuthiuksiset ällöttävät. Samoin ihmiset, joilla toinen horva höröttää enemmän kuin toinen (näitä on yllättävän paljon) tai joilla on silmissä karsastusta. Koean olla näyttämättä inhoani, mutta kyllähän kaikkien ihmisten nyt pitäisi olla sellaisia kuin minä haluan.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:58"]
Mulla kans tekee pahaa kun tutun jalat on selvästi polvista notkolla sivuille päin ylipainon takia. Näyttää kivuliaalta, en tiedä sitten onko näin.
[/quote]
Minun äidilläni on sama juttu, mutta ei ylipainon vaan nivelrikon takia. Ei kuulemma satu polviin, mutta kävely on vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:07"]
Mulla sama juttu: tosi ohuthiuksiset ällöttävät. Samoin ihmiset, joilla toinen horva höröttää enemmän kuin toinen (näitä on yllättävän paljon) tai joilla on silmissä karsastusta. Koean olla näyttämättä inhoani, mutta kyllähän kaikkien ihmisten nyt pitäisi olla sellaisia kuin minä haluan.
[/quote]
Nää nyt asioita, joille ei voi mitään. Mulla itselläni on kyllä todella ohuet hiukset ja se ällötttää itsessäni, mutta ei muissa. Minua ei ällötä nuo aloituksessa mainitut, vaan tekee pahaa. Se on vähän eri asia, mutta voi olla vaikea nuoremmille selittää vivahde-eroa.
Suoristuuko vääntyneet jalat koskaan vaikka laihutisikin?
"koetan olla katsomatta, koska tiedän, että se saa hänessä luultavasti aikaan "olenkohan läski" -reaktion."
Anteeks vaan, mutta et kyllä voi tietää syitä kenenkään laihuuteen, johtuuko paino jostain syömishäiriöstä ja mitä henkilö ajattelee. Mulla oli lukioaikana yks kaveri, joka oli tosi laiha vaikka söi ihan normaalisti tai jopa enemmän kuin me muut tytöt. Välillä joku tuttu saatto kysellä tän tytön terveydentilasta, että voi voi onks hän anorektikko. Tosi noloa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:51"]Mulla sama. Plus jos ihminen on silmiinpistävän ruma tai joku iso luomi naamassa. Tekee pahaa. Oon hirvee. [/quote] Mikä tekee ihmisestä silmiinpistävän ruman?
[/quote]
Nyrpeä ja arvosteleva ilme.
Mulla sama. Plus jos ihminen on silmiinpistävän ruma tai joku iso luomi naamassa. Tekee pahaa. Oon hirvee.