Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haittaako sinua jos poistan sinut heti tindermatcheistani kun et ole viehättävä?

Vierailija
31.10.2021 |

Minulla on siis tapana tinderin ilmaisversiossa käyttää kaikki 12 tunnin swaippaukset nopeasti loppuun pyyhkäisemällä kaikki vastaantulevat oikealle.

Kaikki epäviehättävät poistan aina heti kun huomaan heidän tulleen pariksini...olev vain miettinyt, että onko se kovinkin loukkaavaa tulla heti poistetuksi?

Miten sinä kokisit asian?

M35

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vahvasti epäilen, että nosta 12 ilmaisesta swaipista Ap saa max kaksi machia ja heistä kummallekin hän laittaa uskollisesti "moi mitä kuuluu".

On niitä swaippeja enemmän kuin 12, jotain 100

Kun loppuvat, niin 12 _tunnin päästä tulee uudet 100

Ap

Olet ihan pihalla. Tuskin edes olet Tinderissä.

Vierailija
62/63 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen yhden matchin edes huomaa? Tuskin kukaan niistä mitään kirjaa pitää. Joten ihan vapaasti.

Mutta onko tässä nyt pohjimmiltaan kuitenkin kyse, että ap tietää, ettei kukaan huomaa sitä ja hän haluaa nyt julkituoda, että näin hän toimii? Onnittelut, sait huomiomme!

Kyllä mulle tulee viesti ja onnittelu mätsistä. Ei sitä oikein voi olla huomaamatta. Sama jos olen vaikka jonkin aikaa Tinderistä poissa ja meen sisään niin heti tulee viesti että sait 3 tykkäystä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo vähän. Toisaalta mulla on siellä n. 2000 tykkäystä venaamassa, et eiköhän sunkin tilalle joku muu löydy.

T. Nainen joka laittaa miehiä oikealle vain harkiten

Tässä syy, miks sulla on 2000 tykkäystä, koska kaikki miehet laittaa kaikki naiset oikealle :P Helppoa olla nainen Tinderissä :)

Eipä ole mulle miehenä tullut mieleen tykätä naisista Tinderissä, jos on ihan varma etten halua tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi