Nainen, haittaako sinua jos poistan sinut heti tindermatcheistani kun et ole viehättävä?
Minulla on siis tapana tinderin ilmaisversiossa käyttää kaikki 12 tunnin swaippaukset nopeasti loppuun pyyhkäisemällä kaikki vastaantulevat oikealle.
Kaikki epäviehättävät poistan aina heti kun huomaan heidän tulleen pariksini...olev vain miettinyt, että onko se kovinkin loukkaavaa tulla heti poistetuksi?
Miten sinä kokisit asian?
M35
Kommentit (63)
Siis eikö tuo ole strategia jonka jälkeen tai sitä käyttäessä algoritmi näyttää enää epäsuosituimpia naisia tai jotain 🤔.
Tee mitä teet, ei ketään kiinnosta eikä kukaan välitä jonkun tuntemattoman tekemisistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo vähän. Toisaalta mulla on siellä n. 2000 tykkäystä venaamassa, et eiköhän sunkin tilalle joku muu löydy.
T. Nainen joka laittaa miehiä oikealle vain harkiten
Tässä syy, miks sulla on 2000 tykkäystä, koska kaikki miehet laittaa kaikki naiset oikealle :P Helppoa olla nainen Tinderissä :)
Kai se on loogista että algoritmi tunnistaa luuserin tuosta että ihan joka ikinen saa matchin kun mies alkaa swaippailla. Näin hän ei koskaan tuu näkemään parhaita naisia koska on järkeä näyttää hänelle vain todellista kohderyhmää. Näin sen huonoimman osaston parhailla naisilla on paremmat tsäänssit.
Mä vahvasti epäilen, että nosta 12 ilmaisesta swaipista Ap saa max kaksi machia ja heistä kummallekin hän laittaa uskollisesti "moi mitä kuuluu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vähän. Toisaalta mulla on siellä n. 2000 tykkäystä venaamassa, et eiköhän sunkin tilalle joku muu löydy.
T. Nainen joka laittaa miehiä oikealle vain harkiten
Tässä syy, miks sulla on 2000 tykkäystä, koska kaikki miehet laittaa kaikki naiset oikealle :P Helppoa olla nainen Tinderissä :)
Miehet laittaa laiskuuttaan kaikki oikealle ja naiset joutuu tekemään karsinnan, kellä tässä nyt on helppoa?
Kiitos!
En voi sietää vauva-palstalla vikiseviä mukamiehiä.
Pienen pilisi kanssa voi puuhailla ihan mitä haluat.
Ei haittaa, päinvastoin minusta on hyvä että omissa matcheissa on jäljellä mahdolliaimman paljon sellaisia jotka voisivat oikeasti olla kiinnostuneita. Sanon tämän ihan vilpittömästi.
En mitään. Jos sinun kaltainen hömelö on jollakin ihmeellä läpäissyt seulani, niin sinähän vaan säästät multa sen poistamisen vaivan.
Mitä, maksaako se tinderi? Oon aina luullut sitä ilmaiSeksi. Porukka siis maksaa, jotta voisi nähdä uusia ihmisiä. Mitä @ittua.
Ymmärrätkö ap, että jos tykkäisit vain niistä ihmisistä, joista olet oikeasti kiinnostunut, niitä tykkäyksiä riittäisi paljon pidemmälle? Sillä aikaa kun sinulta on tykkäykset lopussa, sieltä pinosta poistuu sitä kiinnostavinta porukkaa, kun ne ehtivät tapaamaan ja sopimaan treffejä ihan toisten ihmisten kanssa. Se tykkäämättä jättäminen on ihan yhtä nopeaa: jossei eka kuva miellytä, niin swaippaa vasemmalle. Jos kuva kiinnostaa, niin katso muutkin ja lue profiili. Tällä tavalla ehdit 12 tunnissa bongaamaan paljon enemmän potentiaalisia, etkä jää niin usein jonon hännille. Ei ne muut vaan kiltisti jonossa odota sinun hylsyä tai hyväksyntääsi, se jono elää ja parhaat poimitaan sieltä välistä pois. Nopeat syö, hitaat jää ilman.
Ei haittaa. Ihan vapaasti. Yhden matchin katoaminen ei haittaa.
Ei tietenkään,sehän on vaan sun mielipide. Mutta todella rasittava tapa swaipata kaikki oikealle,mutta huvikseenhan siellä pelataankin.
Varsin "kannustava" palstakuoro vastailemassa.
Tätäkö se Tinder -tasoinen kanssakäyminen on.
Lol. Siinä taas yksi ääliö laskee isteitään Tinderissä. Saamalla matcheja suohirviöiden kanssa sun suosituimmuuspisteet laskee ja algoritmi esittelee sinua vain naisille, joilla on yhtä alhaiset pisteet. Tämä selittää miten ksei tule mieluisempia matcheja ja sun pitää ulista täällä vuodesta toiseen.
En mieti minulle tuntemattomien ihmisten aivoituksia sen syvällisemmin, Tinderissä tai tosielämässä. Yksi matchi sinne tai tänne, ihan sama. Se, että pyrit tällaisessa typerällä aloituksella provosoimaan naisia Vauva-palstalla toisaalta kertoo jo kaiken potentiaalisesta yhteensopivuudestamme - se on pyöreät 0%. Toivottavasti silti löydät sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Tee mitä teet, ei ketään kiinnosta eikä kukaan välitä jonkun tuntemattoman tekemisistä.
No miksi täällä on sit pari sivua haukkumisviestejä?
Ohis, nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Ihan vapaasti. Yhden matchin katoaminen ei haittaa.
Keskivertonainen ei edes huomaisi että ap on poistanut hänet, koska matcheja on niin paljon muutenkin - ja vielä paljon ap:ta parempia sellaisia.
Mä en tiedä muista naisista. Monenko kanssa sä oikein oot ollut?