Nainen, haittaako sinua jos poistan sinut heti tindermatcheistani kun et ole viehättävä?
Minulla on siis tapana tinderin ilmaisversiossa käyttää kaikki 12 tunnin swaippaukset nopeasti loppuun pyyhkäisemällä kaikki vastaantulevat oikealle.
Kaikki epäviehättävät poistan aina heti kun huomaan heidän tulleen pariksini...olev vain miettinyt, että onko se kovinkin loukkaavaa tulla heti poistetuksi?
Miten sinä kokisit asian?
M35
Kommentit (63)
En mitenkään voi osua sun matseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee mitä teet, ei ketään kiinnosta eikä kukaan välitä jonkun tuntemattoman tekemisistä.
No miksi täällä on sit pari sivua haukkumisviestejä?
Ohis, nainen
Miten niin haukkumisviestejä? Ihmiset vaan kertovat, haittaisiko heitä vai ei. Suurinta osaa ei vastausten perusteella haittaisi/kiinostaisi. Pitäisikö aloittajan mieliksi valehdella, että "itkisin illalla tyynyni märäksi pettymyksestä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee mitä teet, ei ketään kiinnosta eikä kukaan välitä jonkun tuntemattoman tekemisistä.
No miksi täällä on sit pari sivua haukkumisviestejä?
Ohis, nainen
Sinullahan on mielenkiintoinen lukutaito 😁 Ap esitti kysymyksen ja on saanut 2 sivua vastauksia kysymykseensä. Sinä näet haukkumisviestejä.
Ohis, mies
Onko tämä nyt taas se "pitkä, söpö tavallisen komea" veli venäläinen?
Miten sen yhden matchin edes huomaa? Tuskin kukaan niistä mitään kirjaa pitää. Joten ihan vapaasti.
Mutta onko tässä nyt pohjimmiltaan kuitenkin kyse, että ap tietää, ettei kukaan huomaa sitä ja hän haluaa nyt julkituoda, että näin hän toimii? Onnittelut, sait huomiomme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt tinderiä vuosikausiin eli en tiedä miten se on muuttunut. Mutta en tajua miksi swaippaat kaikki oikealle? Eikö ne epäviehättävät voisi samantien karsia pois? Nyt en vaan ymmärrä tätä toimintatapaa. 😅
Ei ole aikaa eikä jaksamista tarkasti harkiten käydä profiileita läpi.
Näin ei myöskään vahingossa skippaa jotain hyvää.
Pääsee suoraan näkemään ketkö antavat itselleni liken, ja siitä pienestä joukosta on paljon mukavampi karsia.Ap
Mutta tiesitkö, että tuolla tekniikalla Tinderin algoritmi luokittelee sinut alemmalle tasolle? Jos jatkuvasti hyväksyt kaikki, mutta heistä vain osa hyväksyy sinut niin prosentuaalisesti sinua kohtaan on hyvin vähän tykkäyksiä suhteessa omiisi. Ja tästä tietenkin seuraa se, että lasket koko ajan alemmalle tasolle ja sinulle näytetään koko ajan huonompia naisia. Olet todennäköisesti jo pilannut "maineesi" Tinderin algoritmissä, eikä sitä voi mitenkään parantaa.
Ap, suosittelen sinua tutustumaan hieman tinderin logiikkaan. Tuolla menolla et tule koskaan löytämään sieltä ketään itseäsi kiinnostavaa. Kuten aiemmat ovat jo kertoneet, olet tainut jo itse tiputtaa tasosi siellä hyväksymällä kaikki. Todella hölmöä, mutta ilmeisesti aika yleistä miehillä.
Ei haittaa ollenkaan jos joku poistaa minut. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Mä vahvasti epäilen, että nosta 12 ilmaisesta swaipista Ap saa max kaksi machia ja heistä kummallekin hän laittaa uskollisesti "moi mitä kuuluu".
On niitä swaippeja enemmän kuin 12, jotain 100
Kun loppuvat, niin 12 _tunnin päästä tulee uudet 100
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, suosittelen sinua tutustumaan hieman tinderin logiikkaan. Tuolla menolla et tule koskaan löytämään sieltä ketään itseäsi kiinnostavaa. Kuten aiemmat ovat jo kertoneet, olet tainut jo itse tiputtaa tasosi siellä hyväksymällä kaikki. Todella hölmöä, mutta ilmeisesti aika yleistä miehillä.
Eihän mitään tasoja teidän naisten mukaan pitänyt olla olemassa?
Olen mielelläni epäviehättävä, tässä maassa miehet eivät ole käytökseltään parhaimmasta päästä. Tai oikeastaan missään maassa. Kuka haluaisi riippakiven riesakseen?
Ai ap kuuluu siihen 5% joka panee kaikki naiset? Vai miksi ylipäänsä olet vaivautunut Tinderiin?
Ei haittaa, minäkin poistin sinut kun en edes ole tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekkaan, mutta tinderillä ja miehillä on tasot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotenkin vaikea käsittää tätä asiaa? On suosittuja naisia ja suosittuja miehiä. Heidät näytetään tinderissä toisilleen. Sitten on siitä vähemmän suosittuja ja lopulta pohjalla on ne miehet ja naiset, jotka eivät kelpaa edes toisilleen. Tekoäly luokittelee ihmiset. Ja Huom tämä on kokonaan tekoälyn ansiota, ei ihmisten tasoja.
Oikeassa elämässä ihmiset valitsevat kumppaninsa tunteidensa ja ajatustensa ohjaamina. Naisille tasot eivät ole olemassa sillä tavalla mitä te miehet oletatte olevan. Mutta tämäkin kun on täyttä hepreaa ja ei ratakiskoistakaan vääntämällä aukene joillekin miehille, niin miksi kuluttaa siihen aikaa enempää.
Yksinkertaistettuna: jos olet yksin, niin se on sinun oma vikasi eikä kenenkään muun. Ei parempien miesten eikä naisten valintojen vika. Jokainen kun voi itse tehdä asioita elämänsä eteen. Vaikka esimerkiksi lakata olemasta tinderissä, joka perustuu siihen, että ihmiset eivät löydä sieltä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotenkin vaikea käsittää tätä asiaa? On suosittuja naisia ja suosittuja miehiä. Heidät näytetään tinderissä toisilleen. Sitten on siitä vähemmän suosittuja ja lopulta pohjalla on ne miehet ja naiset, jotka eivät kelpaa edes toisilleen. Tekoäly luokittelee ihmiset. Ja Huom tämä on kokonaan tekoälyn ansiota, ei ihmisten tasoja.
Oikeassa elämässä ihmiset valitsevat kumppaninsa tunteidensa ja ajatustensa ohjaamina. Naisille tasot eivät ole olemassa sillä tavalla mitä te miehet oletatte olevan. Mutta tämäkin kun on täyttä hepreaa ja ei ratakiskoistakaan vääntämällä aukene joillekin miehille, niin miksi kuluttaa siihen aikaa enempää.
Yksinkertaistettuna: jos olet yksin, niin se on sinun oma vikasi eikä kenenkään muun. Ei parempien miesten eikä naisten valintojen vika. Jokainen kun voi itse tehdä asioita elämänsä eteen. Vaikka esimerkiksi lakata olemasta tinderissä, joka perustuu siihen, että ihmiset eivät löydä sieltä kumppania.
Yksinkertaistettuna; tasot ovat olemassa silloin kun ne sopivat agendaanne, ja eivät ole silloin kun ne eivät sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
’Teidän naisten’? Kyllä, on olemassa yksi yhteinen naisten tajunta, ja olemme oikeasti kaikesta täsmälleen samaa mieltä. Joten kun yksi nainen sanoo yhtä, ja toinen toista, niin ainoa selitys on, että naiset valehtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on siis tapana tinderin ilmaisversiossa käyttää kaikki 12 tunnin swaippaukset nopeasti loppuun pyyhkäisemällä kaikki vastaantulevat oikealle.
Eihän tuo edes käytännössä onnistu. Ensinnäkin Tinder laittaa sulle shadowbannit, jos tykkäät kaikista. Lisäksi ei sulla voi tykkäykset riittää mitenkään. Tai ehkä ne sitten riittää just sen takia että toimit kuin typerys.
Naiset vastasivat kysymykseen omalta kohdaltaan; haittaisiko tulla heti poistetuksi mätsin jälkeen. Ei se ole haukkumista, ettei ketään haittaisi.