Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas naiset miksi ette kelpaa miehille?

Vierailija
30.10.2021 |

Niin kertokaas syitä miksi ette kelpaa miehille ja saa parisuhdetta?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla ainakin esiintyy vuodesta toiseen tämä sama narratiivi, jossa naiset ovat itsellisiä, voimaantuneita ja vahvoja, jotka ei tarvitse yhtään ketään, kaikkein vähiten miestä. Miksi ihmeessä sitten valittelette täällä sinkkuuttanne samaan aikaan?

Vierailija
2/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon liian vanha, en kovin hyvännäköinen, vähän äkkiväärä, en tykkää kotitöistä, tartten paljon tilaa ja omaa aikaa, minua on kuulemma ”vaikea tulkita”. Varmaan paljon muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, koska viihdyn ilman suhdetta. On aikaa tehdä omia juttuja. Miehet vain vaatii. Ja niillä on paljon ongelmia.

Vierailija
4/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian vanha. Täytin justiinsa 55 v. Eksä lemppasi viitisen vuotta sitten koska mulla tuli kuulemma kilometrit täyteen ja hän haluaa nyt elää vielä oikeaa elämää. Eikä ulkonäkökään kyllä kummoinen ole. Siinäpä ne suurimmat syyt on. Vanhuus ja rumuus.

Vierailija
5/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten aina naiset jakaa omia objektiivisia kokemuksiaan subjektiivisina totuuksina muille ja toiset sitten menevät nämä tarinat uskomaan.

Vierailija
6/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä miten aina naiset jakaa omia objektiivisia kokemuksiaan subjektiivisina totuuksina muille ja toiset sitten menevät nämä tarinat uskomaan.

What? Objektiiviset kokemukset ja subjektiiviset totuudet?

Vierailija
7/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt jaksa oikein uskoa että nämä jutut on naisten kirjoittamia mutta olkoot...

Vierailija
8/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoititko toisin päin?

Vierailija
9/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt jaksa oikein uskoa että nämä jutut on naisten kirjoittamia mutta olkoot...

Mä kirjoitin kyllä omani ihan rehellisesti. Taisin olla viesti nro 3. Ymmärränhän minä nyt omat puutteeni itsekin, turha niitä on häpeillä tai kaunistella.

Vierailija
10/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin en kelpaa? Olen aikuisiällä ollut sinkku kaksi kuukautta, omasta tahdosta. N45

Vierailija
11/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa? Saa? En ole ikinä ajatellut, että pitäisi kelvata tai parisuhde saadaan. Koko aloitus on ihan naurettava😀

Vierailija
12/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjoitin kyllä omani ihan rehellisesti. Taisin olla viesti nro 3. Ymmärränhän minä nyt omat puutteeni itsekin, turha niitä on häpeillä tai kaunistella.

Lisään, että en myöskään ole erityisen joustava tässä vaiheessa elämää. Perseilyä en katsele vaan ovi heilahtaa nopeasti.

Vierailija
13/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaikea luonne, vähän äkkipikainen enkä jaksa kuunnella paskanjauhantaa. Jyrään, minulla on vahvat mielipiteet enkä oikein kuuntele muita. Miellyttämisenhaluni on lähellä nollaa. Juu ei löydy kumppania enkä mitään vätystä haluaisikaan.

Vierailija
14/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vaikea luonne, vähän äkkipikainen enkä jaksa kuunnella paskanjauhantaa. Jyrään, minulla on vahvat mielipiteet enkä oikein kuuntele muita. Miellyttämisenhaluni on lähellä nollaa. Juu ei löydy kumppania enkä mitään vätystä haluaisikaan.

Mehän voitaisiin mennä yhteen! Meissä on paljon samas kelpaamattomuutta. ❤️ T. Se viestijä nro 3 (?)

Vierailija
15/43 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:lla ainakin esiintyy vuodesta toiseen tämä sama narratiivi, jossa naiset ovat itsellisiä, voimaantuneita ja vahvoja, jotka ei tarvitse yhtään ketään, kaikkein vähiten miestä. Miksi ihmeessä sitten valittelette täällä sinkkuuttanne samaan aikaan?

Itse ajattelen niin, että hyvä parisuhde oikean kumppanin kanssa on parempi kun sinkkuus, mutta sinkkuus on kuitenkin huomattavatsti parempi vaihtoehto kuin huono suhde, joka taas on pelkästään rasite. Joten sinkkuillaan kunnes löytyy just se oikea mies, jonka kanssa tunnen, että suhde täydentää elämääni eikä huononna sitä.

Vierailija
16/43 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuudella haluamme välttää aloittajan kaltaisia miehiä.

Vierailija
17/43 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 v. yh, kaksi teiniä, vuorotyö, en jaksa mitään. Ja ruma.

Vierailija
18/43 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisin, mutta kukaan mies ei kelpaa mulle. Olen muutenkin enemmän naisiin päin kallellaan, joten tuskin jaksan miestä enää koskaan ainakaan suhteeseen ottaa.

Vierailija
19/43 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaan, mutta en tiedä, että onko se hyvä vaihtokauppa mennä miehen kanssa yhteen. Ottajia on ollut useita ja vieläpä yhtaikaa. Ovat melkeinpä valmiita naimisiin ilman, että on seksiäkään harrastettu. Tahtoisivat minusta lapsilleen äidin. Vaimomatskua sana on ärsyttävä.

Vierailija
20/43 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OINAS?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi