Kertokaas naiset miksi ette kelpaa miehille?
Niin kertokaas syitä miksi ette kelpaa miehille ja saa parisuhdetta?
Kommentit (43)
Oon liian vanha, en kovin hyvännäköinen, vähän äkkiväärä, en tykkää kotitöistä, tartten paljon tilaa ja omaa aikaa, minua on kuulemma ”vaikea tulkita”. Varmaan paljon muutakin.
En halua, koska viihdyn ilman suhdetta. On aikaa tehdä omia juttuja. Miehet vain vaatii. Ja niillä on paljon ongelmia.
Olen liian vanha. Täytin justiinsa 55 v. Eksä lemppasi viitisen vuotta sitten koska mulla tuli kuulemma kilometrit täyteen ja hän haluaa nyt elää vielä oikeaa elämää. Eikä ulkonäkökään kyllä kummoinen ole. Siinäpä ne suurimmat syyt on. Vanhuus ja rumuus.
Se on jännä miten aina naiset jakaa omia objektiivisia kokemuksiaan subjektiivisina totuuksina muille ja toiset sitten menevät nämä tarinat uskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä miten aina naiset jakaa omia objektiivisia kokemuksiaan subjektiivisina totuuksina muille ja toiset sitten menevät nämä tarinat uskomaan.
What? Objektiiviset kokemukset ja subjektiiviset totuudet?
Mä en nyt jaksa oikein uskoa että nämä jutut on naisten kirjoittamia mutta olkoot...
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt jaksa oikein uskoa että nämä jutut on naisten kirjoittamia mutta olkoot...
Mä kirjoitin kyllä omani ihan rehellisesti. Taisin olla viesti nro 3. Ymmärränhän minä nyt omat puutteeni itsekin, turha niitä on häpeillä tai kaunistella.
Miten niin en kelpaa? Olen aikuisiällä ollut sinkku kaksi kuukautta, omasta tahdosta. N45
Kelpaa? Saa? En ole ikinä ajatellut, että pitäisi kelvata tai parisuhde saadaan. Koko aloitus on ihan naurettava😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin kyllä omani ihan rehellisesti. Taisin olla viesti nro 3. Ymmärränhän minä nyt omat puutteeni itsekin, turha niitä on häpeillä tai kaunistella.
Lisään, että en myöskään ole erityisen joustava tässä vaiheessa elämää. Perseilyä en katsele vaan ovi heilahtaa nopeasti.
Oon vaikea luonne, vähän äkkipikainen enkä jaksa kuunnella paskanjauhantaa. Jyrään, minulla on vahvat mielipiteet enkä oikein kuuntele muita. Miellyttämisenhaluni on lähellä nollaa. Juu ei löydy kumppania enkä mitään vätystä haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon vaikea luonne, vähän äkkipikainen enkä jaksa kuunnella paskanjauhantaa. Jyrään, minulla on vahvat mielipiteet enkä oikein kuuntele muita. Miellyttämisenhaluni on lähellä nollaa. Juu ei löydy kumppania enkä mitään vätystä haluaisikaan.
Mehän voitaisiin mennä yhteen! Meissä on paljon samas kelpaamattomuutta. ❤️ T. Se viestijä nro 3 (?)
Vierailija kirjoitti:
Av:lla ainakin esiintyy vuodesta toiseen tämä sama narratiivi, jossa naiset ovat itsellisiä, voimaantuneita ja vahvoja, jotka ei tarvitse yhtään ketään, kaikkein vähiten miestä. Miksi ihmeessä sitten valittelette täällä sinkkuuttanne samaan aikaan?
Itse ajattelen niin, että hyvä parisuhde oikean kumppanin kanssa on parempi kun sinkkuus, mutta sinkkuus on kuitenkin huomattavatsti parempi vaihtoehto kuin huono suhde, joka taas on pelkästään rasite. Joten sinkkuillaan kunnes löytyy just se oikea mies, jonka kanssa tunnen, että suhde täydentää elämääni eikä huononna sitä.
Sinkkuudella haluamme välttää aloittajan kaltaisia miehiä.
44 v. yh, kaksi teiniä, vuorotyö, en jaksa mitään. Ja ruma.
Kelpaisin, mutta kukaan mies ei kelpaa mulle. Olen muutenkin enemmän naisiin päin kallellaan, joten tuskin jaksan miestä enää koskaan ainakaan suhteeseen ottaa.
Kelpaan, mutta en tiedä, että onko se hyvä vaihtokauppa mennä miehen kanssa yhteen. Ottajia on ollut useita ja vieläpä yhtaikaa. Ovat melkeinpä valmiita naimisiin ilman, että on seksiäkään harrastettu. Tahtoisivat minusta lapsilleen äidin. Vaimomatskua sana on ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
OINAS?
Av:lla ainakin esiintyy vuodesta toiseen tämä sama narratiivi, jossa naiset ovat itsellisiä, voimaantuneita ja vahvoja, jotka ei tarvitse yhtään ketään, kaikkein vähiten miestä. Miksi ihmeessä sitten valittelette täällä sinkkuuttanne samaan aikaan?