Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko tylsän miehen kanssa

Vierailija
30.10.2021 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Toivotaan että naikkoset vastaavat. Juuri kukaan ei tunnu haaveilevan tylsästä miehestä, naiset haluaa aina tehdä jotain. 

Vierailija
2/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuka haluaa tuhlata elämänsä sellaiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on todella harmaita ja tylsiä....Eli aika moni varmaan seurustelisi

Vierailija
4/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivalla tavalla tylsä olisi juuri hyvä, ei-impulsiivinen introvertti. Sen sijaan hidasjärkisen, oppimattoman tai puhumattoman miehen kanssa ei onnistuisi.

Vierailija
5/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin tylsää miestä,oli kyllä tylsää🥱en tapaile enää.

Vierailija
6/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele tylsä.

Vierailija
7/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele tylsä.

introvertti

Vierailija
8/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkisi ei tylsän naisen.

Kaikki naiset ovat passiivisia.

Vierailija
9/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin, mutta en seurustele enää. Meinasin tylsistyä kuoliaaksi.

Vierailija
10/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä lailla tylsä. Tylsä olen itsekin. Niin tylsä etten saa edes tylsää miestä. Jos kyse on siitä ettei ole aina menossa ja tekemässä jotain, niin minusta se on hyvä juttu, en ole menevä itsekään.

Vierailija
11/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele tylsä.

introvertti

Olen itse (n) introvertti enkä mielestäni millään tavalla tylsä. Introversion määritelmään ei ylipäänsä kuulu millään tavalla tylsyys, vain kuormittuminen sosiaalisista suhteista, rikas mielikuvituselämä ja tarve palautua sosiaalisten tilanteiden välillä.

Vierailija
12/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jännän!!

Vierailija
13/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tylsä tarkoittaa tyhmää, niin en halua. Jos tylsä tarkoittaa kotona viihtyvää, niin saattaisinpa halutakin.

Vierailija
14/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele tylsä? Esimerkiksi itse olen arkisin kirjoja lukeva, ruuanlaitosta ja kuntoilusta nauttiva kotihiiri. Lomalla kyllä tykkään käydä matkailemassa kaupunki -tai rantalomilla, mutta muuten viihdyn paremmin kotona kuin kaupungilla juhlissa. En ole erityisen sosiaalinen, mutta tykkään silti keskustella hyvässä seurassa esimerkiksi historiasta, taloudesta, teknologiasta tai politiikasta. Olen siis varmaankin tylsä?

M32

Vierailija
15/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää, mitä tässä tylsällä tarkoitetaan. Kunnollinen ja luotettava mies ei ainakaan ole yhtä kuin tylsä. Introvertti ei myöskään ole yhtä kuin tylsä, paitsi jos ihmisellä ei ole kykyjä avata sisäistä maailmaansa toiselle (=ei tule ulos kuorestaan).

Vierailija
16/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin tylsää miestä,oli kyllä tylsää🥱en tapaile enää.

Sama täällä.

Vierailija
17/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näkisi ei tylsän naisen.

Kaikki naiset ovat passiivisia.

Millä tavalla? Eivät halua käydä missään?

Vierailija
18/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele tylsä? Esimerkiksi itse olen arkisin kirjoja lukeva, ruuanlaitosta ja kuntoilusta nauttiva kotihiiri. Lomalla kyllä tykkään käydä matkailemassa kaupunki -tai rantalomilla, mutta muuten viihdyn paremmin kotona kuin kaupungilla juhlissa. En ole erityisen sosiaalinen, mutta tykkään silti keskustella hyvässä seurassa esimerkiksi historiasta, taloudesta, teknologiasta tai politiikasta. Olen siis varmaankin tylsä?

M32

Kuulostat just kivalta:)

19/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensiksi miettiä, että oletko itse mahdollisesti tylsä. 

Vierailija
20/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele tylsä.

introvertti

Olen itse (n) introvertti enkä mielestäni millään tavalla tylsä. Introversion määritelmään ei ylipäänsä kuulu millään tavalla tylsyys, vain kuormittuminen sosiaalisista suhteista, rikas mielikuvituselämä ja tarve palautua sosiaalisten tilanteiden välillä.

Minäkin olen introvertti, ja nauratti tämä. Itse asiassa introverttiyteen kuuluu yleensä myös se, että ei jakseta jauhaa tyhjästä, vaan syvällisemmät asiat kiinnostavat enemmän. Minusta monet ihmiset ovat tylsiä juuri sen takia, että heitä ei kiinnosta kunnon aiheet ja keskustelut. Mielummin puhutaan ihan diipadaapaa ja katsotaan illalla temppareita. Mutta ymmärrän kyllä, että olen varmaan monien mielestä tylsä. Se on ihan ok, ihmiset on erilaisia, ja hyvä niin :)

Niin ja, itse en seurustelisi (mielestäni) tylsän miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän