Siis käännetäänkö kelloja jo ensi yönä? Ja mihin suuntaan?
Kommentit (29)
Kello kannattaa pysäyttää. Sitten se on oikeassa kaksi kertaa päivässä. Jos yrität pitää kelloa oikeassa ajassa, on hyvin mahdollista, että kello ei ole koskaan oikeassa ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Kelloja käännetään aina kesään päin.
Kumpaakohan kesää tässä tarkoitetaan? Tätä taakse jäänyttä kesää 2021 vai tulevaa kesää 2022?
Ihan idioottimainen sääntö.
Siirrytään siis taas normaaliaikaan. Itse olen kesäajallakin elänyt normaaliajassa, koska en vaan jaksa muuttaa vuorokausirytmiä (noin) puolen vuoden välein. Onneksi työajat antaa tälle myöten.
Vierailija kirjoitti:
Siirrytään siis taas normaaliaikaan. Itse olen kesäajallakin elänyt normaaliajassa, koska en vaan jaksa muuttaa vuorokausirytmiä (noin) puolen vuoden välein. Onneksi työajat antaa tälle myöten.
Oletko Niilo22?
Kellot siirtyvät itsestään oikeaan aikaan. Vain uunien kellot ja kaappikellot ym vanhat kellot pitää siirtää talviaikaan.
Mulla on muistisääntönä TAlviaikaan TAaksepäin, kEsäaikaan Eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Niilo22?
Olen Manta53. Siis jos tuo tuolla luvulla ilmaistaan ikää.
Vierailija kirjoitti:
Kellot siirtyvät itsestään oikeaan aikaan. Vain uunien kellot ja kaappikellot ym vanhat kellot pitää siirtää talviaikaan.
Ei kaikki nykypäivän seinäkellot itseään siirrä oikeaan aikaan.
Joo ja nimenomaan saman vuoden kesään päin. Eli täsä tapauksessa taaksepäin.