joudun kuulusteluun..
Mitä luulisitte tai tietääkö kukaan mitä tästä voi seurata?.. Eli kavereiden kanssa oltiin juomassa olin hirveän humalassa, sitten tuli jtn riitaa ja löin erästä poikaa. En usko että hänellä tuli mitään haavaa ym. Mutta ilmoitus tästä tehty ja nyt pelottaa mitä tästä voi seurata.. Lisäksi tästä on yli vuosi aikaa tapahtuneesta ja nyt vasta tuli aika kuulusteluun..luulin et jo unohdettu juttu.
Kommentit (9)
Tuomio pahoinpitelystä.
Siis rankimpana lopputulemana.
Mikset ottanut yhteyttä ja pyytänyt anteeksi heti asian tapahduttua. Vaikka vienyt jonkun hyvityslahjan. Monesti anteeksi saa jos pyytää mikäli ei mitään vammaa ole tullut.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:20"]
Pahoinpitelytuomio... Kiva "meriitti". Muista laittaa cv:hen.
[/quote]
Sattuu näitä paremmissakin piireissä. En usko, että aloittaja on väkivaltainen hullu.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:20"]
[/quote]
Sattuu näitä paremmissakin piireissä. En usko, että aloittaja on väkivaltainen hullu.
[/quote]
Jos toista lyö, on mielestäni väkivaltainen hullu. Kyllä, jo yhdestä kerrasta.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:20"] Pahoinpitelytuomio... Kiva "meriitti". Muista laittaa cv:hen. [/quote] Sattuu näitä paremmissakin piireissä. En usko, että aloittaja on väkivaltainen hullu. [/quote] Jos toista lyö, on mielestäni väkivaltainen hullu. Kyllä, jo yhdestä kerrasta.
[/quote]
Ei missään nimessä oikein, mutta humalassa tulee joskus töppäiltyä. Lyönti, josta ei tule edes haavaa ei kuulosta kovin vakavalta. Itse pitäisin vakavampana loukkaavia sanoja selvinpäin, mutta tämähän on vain minun mielipide ja tiedät, että monet ovat varmasti eri mieltä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:20"] Pahoinpitelytuomio... Kiva "meriitti". Muista laittaa cv:hen. [/quote] Sattuu näitä paremmissakin piireissä. En usko, että aloittaja on väkivaltainen hullu. [/quote] Jos toista lyö, on mielestäni väkivaltainen hullu. Kyllä, jo yhdestä kerrasta.
[/quote]
Ei missään nimessä oikein, mutta humalassa tulee joskus töppäiltyä. Lyönti, josta ei tule edes haavaa ei kuulosta kovin vakavalta. Itse pitäisin vakavampana loukkaavia sanoja selvinpäin, mutta tämähän on vain minun mielipide ja tiedät, että monet ovat varmasti eri mieltä.
[/quote]
*tiedän
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:19"]
Mitä luulisitte tai tietääkö kukaan mitä tästä voi seurata?.. Eli kavereiden kanssa oltiin juomassa olin hirveän humalassa, sitten tuli jtn riitaa ja löin erästä poikaa. En usko että hänellä tuli mitään haavaa ym. Mutta ilmoitus tästä tehty ja nyt pelottaa mitä tästä voi seurata.. Lisäksi tästä on yli vuosi aikaa tapahtuneesta ja nyt vasta tuli aika kuulusteluun..luulin et jo unohdettu juttu.
[/quote]No todennäköisesti ei tule paljon mitään. Miespoliisit suhtautuvat ylimielisesti ja vähättelevästi miespuolisiin väkivallan uhreihin ja jos on korvausvaatimuksia, niin oikeuslaitos tuskin vie niitä eteenpäin.
Ei kuitenkaan kannata mennä kuulusteluun liian pian, vaan hommata ensin oikeusavustaja mukaan ja keskustella ennen menoa siitä, miten kannattaa käyttäytyä. Poliisi ei mielellään neuvo näistä olennaisista asioista kunnolla, koska se ei ole ikinä asiakkaan puolella. Olen kyllä kuullut, että laki olisi jotenkin muuttunut vuoden vaihteessa ja tuo salamyhkäisyys jotenkin vähenemässä. Oikeusavustaja huolehtii siitä, ettei poliisi pääse rieputtelemaan kuulusteltavaa ihan miten tahansa.
-Mies 29v-