Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen… Hobby Hallin laskuvaihtoehdosta

Vierailija
08.01.2015 |

Kertokaapas, AV:n viisaat. Mistä voi johtua, etten saa Hobby Hallin nettisivuilla valittua maksuvaihtoehdoksi laskua?

Minulla ei ole mitään laskuja maksamatta Hobby Halliin; ei ole mitään osamaksuja. Muitakaan laskuja ei ole maksamatta minnekään, eikä mitään maksuhäiriöhistoriaa. Kaikki pitäisi olla ok.

Tilasin sieltä kyllä jonkin aikaa sitten yhden 15 euron tavaran, josta tuli pari päivää sitten saapumisilmoitus, mutta en ole sitä päässyt vielä postista hakemaan. Ei kai se tästä voi johtua? Kun kerran muuten saisin sieltä tilattua (ja esim. postiennakkoa tarjotaan kyllä maksuvaihtoehdoksi).

Salaperäistä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin joo, tuon postissa olevan 15 euron tavaran maksoin sitä paitsi etukäteen verkkopankilla, joten ei se voi liittyä mitenkään asiaan.

t: ap

Vierailija
2/15 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla maksuhäiriöitä tai jotain ulosottoja menossa. Kyllä se muuten antaa maksaa/tilata laskulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:48"]

Täytyy olla maksuhäiriöitä tai jotain ulosottoja menossa. Kyllä se muuten antaa maksaa/tilata laskulla.

[/quote]

Mutta kun ei ole, ei sitten minkäänlaista :/ En edes keksi yhtään laskua, mikä olisi voinut epähuomiossa jäädä maksamatta. Mitään maksumuistutusta ei ole tullut mistään, paitsi joulukuussa yhdestä DNA:n laskusta, jonka luulin jo maksaneeni. Muistutuksen maksoin sitten heti kun se tuli. Mutta ei kai sitä nyt vielä maksuhäiriöksi lasketa? (Sitä paitsi ei kai Hobby Hall DNA:n maksutietoja edes näe.)

Vierailija
4/15 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 39 euron tuotteita ei voi maksaa laskulla ainakaan siellä.

Toinen on että olethan antanut henkilötunnuksesi? Ilman sitä järjestelmä ei voi tehdä luotttotietotarkastusta eikä laskuvaihtoehtoa tarjota. 

Vierailija
5/15 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita Hobby Halliin ja kysy. Mun poika sai ostettua laskulla, kun oli edelliset maksanut pois. Ja sai aikas kalliinkin vielä tilattua, vaikka ikää on vasta 18v. Joko HH:n sivuissa on häikkää tai sun tiedoissa, joten soita.

Vierailija
6/15 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hobb halli asiakaspalveluun viestiä.Vastaavat yleensä parin päivän sisällä.Tai vaihtoehtoisesti voi myös soittaa ja selvittää asian, ja tehdä tilauksen vaikka samalla.

Vierailija
7/15 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitti! Täytyy tehdä noin ja soittaa huomenna asiakaspalveluun.

Ei tosiaan ole alle 39 euron ostos, vaan noin 600 euron. Mutta olen ostanut Hobby Hallista paljon eri kodinkoneita ja kaikki on ajallaan maksettu, joten en ymmärrä ongelmaa. Osamaksulla ostin 1200 euron tietokoneen, ja sen viimeinen erä maksettiin jotain vuosi sitten.

Henkilötunnukseni olen antanut, mutta nyt se ei anna edes antaa sitä loppuosaa. Siis se lasku/osamaksu-vaihtoehto siellä maksuvaihtoehdoissa ei ole edes valittavissa: se teksti on "vaalennettu", ja siinä ei ole siis sitä valintanappulaa ollenkaan. Tuntuu oudolta.

Vierailija
8/15 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis kirjautuneena sinne sisään kun teet ostoksia?

Vierailija
9/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna minunkaan valita laskua! Yksi osamaksu on tällä hetkellä maksettavana ja luottotiedoissa ei mitään merkintöjä eikä ole koskaan ollutkaan. Paljon olen tilannut isompia ostoksia juuri osamaksun vuoksi, mutta en ilmeisesti tilaa enää. Onneksi voi tilata muualtakin :)

Vierailija
10/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:00"]

Alle 39 euron tuotteita ei voi maksaa laskulla ainakaan siellä.

Toinen on että olethan antanut henkilötunnuksesi? Ilman sitä järjestelmä ei voi tehdä luotttotietotarkastusta eikä laskuvaihtoehtoa tarjota. 

[/quote]

Kyllä voi maksaa laskulla, osamaksulla ei voi maksaa alle tuon.

Vierailija
11/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä antoi lasku vaihtoehdon, kokeilin juuri.

Vierailija
12/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Tulinpa vain ilmoittamaan, että yritin vielä aamulla tehdä tilaukseni netissä, mutta ei onnistunut. Sitten soitin asiakaspalveluun, ja asia selvisi. Asiakaspalvelija ei osannut selittää, mistä tuo ongelma verkkosivuilla johtui, mutta mitään ongelmaa minun asiakastiedoissani ei ollut. Tein siis tilaukseni puhelimitse.

Jos muillakin on samaa ongelmaa, kannattaa ehdottomasti soittaa asiakaspalveluun!

Ja kirjoittajalle 9: joo, olin kirjautuneena :)

Vierailija
13/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, jostain syystä tänään tulee kaikki tekstit pötkössä, ilman kappalejakoja! Mutta eiköhän tuosta selvän saanut silti. t: ap

Vierailija
14/15 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ongelmaa. Ei anna tilata laskulle ja mitään rästejä ei ole!

Vierailija
15/15 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu: ei ikinä ollut maksuhäiriömerkintää.

Ei vuosiin laskuostoja Hobbyhallista, ei maksamattomia laskuja.

Silti en saa laskulla. En pientä, enkä suurta ostosta.

Että sellainen virolaisten pulju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi