60v lahja naiselle
Siinäpä pulma, pitäisi löytää lahja ihan tavalliselle maalaiselle koti"mummulle"
Ei mitään "naisellista" esim. kasvo- ja jalkahoitoja, koruja...
Ei mitään extremeä
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:44"]Kunnollinen kokkiveitsi ja asiallinen patakinnas, siis jos tykkää ruoan teosta.
[/quote]
Eiköhän ton ikäisellä ole jos sellaiset tarvii
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:44"]Kunnollinen kokkiveitsi ja asiallinen patakinnas, siis jos tykkää ruoan teosta.
[/quote]
Eiköhän ton ikäisellä ole jos sellaiset tarvii
[/quote]
Kuten myös se dildo.
Täällä pian 60 täyttävä. Jos ajattelisin mitä itse haluan niin joku jalkahoito tai lahjakortti kultasepänliikeeseen tai sitten vain rahaa. Tavaraa ja roinaa on vaikka muille jakaa.
Miten olisi joku kirja tai teatterilippu, tai vaikka lippu lätkämatsiin, jos tykkää enemmän sellaisesta.
tykkääkö esim. Marimekon tuotteista? Sieltä jotakin kivaa.
9879
Jo 60 vuotta täyttänyt: ei marimekkoa, ei iittalaa, ei aaltoa, ei arabiaa, ei ei ei ei tavaraa. Mitään. Eikä koruja varsinkaan.
Lätkämatsi ja teatteri OK, hemmotteluhoidot kelpaa aina.
Ja dildot: ne on omasta takaa.
Heh, onpas täällä ihme aatokset 60-vuotiaista "mummuista". Vietin itse tätä vuosijuhlaa viime syksynä, reppureissulla paossa "juhla"puheita. Ja pakkolahjoja!
Nimim. Minulla-on-jo-maljakoita
Kukkia ja kahvipaketti, eikä sit mitään pirkkaa.
KAulakoru, nuorekkaalle Efva Attlingin hopeinen, mummelityypille joku pronssinen Kalevala :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:13"]
Heh, onpas täällä ihme aatokset 60-vuotiaista "mummuista". Vietin itse tätä vuosijuhlaa viime syksynä, reppureissulla paossa "juhla"puheita. Ja pakkolahjoja!
Nimim. Minulla-on-jo-maljakoita
[/quote]
Näin just. Onpas av-mammat ahdasmielisiä. Naisen iän suhteen siis.
Ostimme mummulle lahjaksi sukuvalokuvauksen (mummu, ukki, lapset ja lapsenlapset) josta hänelle tehtiin kehystetty taulu. Oli todella otettu tästä.
Voi kauheeta: mitä lahjaksi 30-vuotissynttäreille ihan tavalliselle maalais"mummelilille?
Ei mitään naisellista. Eikä extremeä.
Patakinnas? Mariskooli?
Sukuvalokuvaus (mummu, ukki, lapset lapsenlapset) ja kuvasta kehystetty taulu.
Lippupalvelun lahjakortti, avecille myös! :)
Nojep, tuplapostaus... sorry.
T. 41&42
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:42"]
Voi kauheeta: mitä lahjaksi 30-vuotissynttäreille ihan tavalliselle maalais"mummelilille?
Ei mitään naisellista. Eikä extremeä.
Patakinnas? Mariskooli?
[/quote]
Onko kyseessä tavallinen kaupunkilainen 30-vuotias vai tavallinen maalainen"kolmikymppinen"?
Neuletakki, sellainen hienompi?
Kangasta?
Kunnollinen kokkiveitsi ja asiallinen patakinnas, siis jos tykkää ruoan teosta.