Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joitakin eli suurinta osaa kiinnostaa toisten elämä ihan sairaalloisen paljon?

Vierailija
30.10.2021 |

Olenko poikkeava, kun ei kiinnosta pätkän vertaa onko naapuri käynyt 10 kertaa kapakassa viimeisten kahden viikon aikana tai onko sukulaisen kaima pettänyt miestään. Jos joku kertoo juorun, kuuntelen, mutta en kerro eteenpäin, koska en ole varmistanut juorun kohteelta onko asia näin minkä toisen kertomana kuulin. Enkä kertoisi muutenkaan vaikka joku kertoisi luottamuksella.

Onko niin, että näiden oma elämä on niin autuaalllisen tyhjää että eletään ikään kuin muiden elämää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoihmisen elämää. Kun äo on alle 100, voiko muuta odottaakaan?

Ei kiinnosta kuin valmiiksi purtu.

Jokainen puolensa valitkoon ja myrkkynsä syököön.

Vierailija
2/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruaminen on inhimillistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sellaista, tyhjyyttä. Ei minuakaan juuri kiinnosta, ellei joku tuttu nyt tee jotain oikeasti todella merkittävää tai poikkeuksellista. En välitä ihmeemmin siitäkään mitä juttuja ihmiset kertovat minusta.

Vierailija
4/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta naapurit, muutoin kuin että ovat ihan kivoja. 

Hieman surettaa, kun lempparinaapuriperhe muuttaa pois. Mutta ollaan varmaan yhteyksissä vielä, eivät kauas muuta. 

Oikeasti ei yhtään kiinnosta muitten elämä. Omassakin on tekemistä, sanotaanko vaikka että keskivertoa huomattavasti enemmän. Panostan positiivisuuteen näissä naapuriasioissa. Meillä on kivat naapurit

Vierailija
5/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta. Muutaman läheisen ihmisen elämä kiinnostaa jonkun verran, mutta ei heidänkään tekemiset juurikaan liikuta minua pääsääntöisesti. 

Vierailija
6/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsöt. Miten selitätte kaiken maailman juorulehtien vetovoimaisuuden, ellei toisten ihmisten elämä muita kiinnostaisi?

Vierailija
7/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko somehan on yhtä juoruamista...! Nykymaailmassa juorutaan siis enemmän kuin koskaan ennen!

Vierailija
8/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Olen itsekäs.

Vierailija
9/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai meistä kukaan elä missään eriössä? Kaikki julkkiksiin liittyvät jutut ainakin tarttuvat minun korviini ja mieleeni ihan eri tavalla kuin jotkin tylsät EU-uutiset... Tiedä sitten, mikä niissä juoruissa sitten niin kiinnostaa on...

Vierailija
10/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsöt. Miten selitätte kaiken maailman juorulehtien vetovoimaisuuden, ellei toisten ihmisten elämä muita kiinnostaisi?

Juorulehdet yms. Juorusivut parasta. Seiska oli silloin vielä hyvä, kun oli Hollywood juorut, nykyään huonompi.

Mutta muuten ei kyllä kiinnosta blogit, vlogit yms.