Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos olet porukassa jossa keskustelu kääntyy ihmiseen/aiheeseen jota et tunne, alatko kyselemään että kuka mikä vai odotatko että asia selviää muutenkin?
30.10.2021 |
Olen huomannut yhdessä huomiohakuisessa työkaverissa piirteen että puuttuu tosi herkästi toisten keskusteluihin kyselemään eikä voi yhtään jäädä odottamaan että keskustelu paljastaisi mistä on kyse. Liittyyköhän tuohon huomionhakuisuuteen vai mikähän tällaista luo? Itsellä ainakin tapana jäädä odottamaan ja jos esim. jonkun henkilöllisyys ei selviä minulle keskustelun lomassakaan, tuskin teen tiedolla mitään muutenkaan kenestä kyse.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itsellä on periaate, että jos tulen paikalle/havahdun ajatuksistani kesken keskustelun, ja joku tärkeä informaatio on mennyt ohi, en silloin ainakaan ala kysellä niitä infoja enää. Monilla ei näemmä tällaistakaan periaatetta ole.
Jos olen vaikka kolmen hengen porukassa ja kaksi muuta puhuvat jostain yhteisestä minulle tuntemattomasta tutustaan hyvällä flowlla ja niin, että puhe on minullekin ihan viihdyttävää, en viitsi keskeyttää. Toki jos keskusteluun tulee luonteva tauko ja jokin lisätieto kiinnostaa minua, voin kysyä.