Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

bussikuski rupes mankumaan

Vierailija
08.01.2015 |

Bussi oli lähdössä. Viiden sekunnin jälkeen pysähtyi jotta pääsin autoon. Ja otin juoksuaskelia jonka seurauksena pissasin housuun.
Nyökkäsin kuskille.
Olin hyvin väsynytkin.
Kuski rupes mankumaan kiitosta.
Se jäi tuossa rytäkässä sanomatta.
Voi voi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison auton liikkeelle ja pysäksiin saaminen on hiukan monimutkaisempaa kuin henkilöauton... Olisit ny kiittäny edes!

Vierailija
2/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:29"]Ison auton liikkeelle ja pysäksiin saaminen on hiukan monimutkaisempaa kuin henkilöauton... Olisit ny kiittäny edes!
[/quote]

Ei se ollu ehtinyt kunnolla matkaan. Oli pysäkillä vielä ja olin uupunut ja pissannut juuri housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot loppuun asti kyydissä ja annat bussivarikolla pildeä kiitokseksi.

Vierailija
4/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:36"]Oot loppuun asti kyydissä ja annat bussivarikolla pildeä kiitokseksi.
[/quote]

Kuski oli kiukkuinen nainen.

Vierailija
5/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:36"]Oot loppuun asti kyydissä ja annat bussivarikolla pildeä kiitokseksi.
[/quote]

Kuka nyt kusesta märkää tussua haluais

Vierailija
6/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis voinu jattaa sut kyydista, koska sulla oli pissa housussa, ettet sotke paikkoja. Silla ei myoskaan ollu mitaan velvoitetta ottaa juoksijaa kyytiin. Tuossa tilanteessa vahinta, mita voit tehda, on kiittaa.

Vierailija
7/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:29"]Ison auton liikkeelle ja pysäksiin saaminen on hiukan monimutkaisempaa kuin henkilöauton... Olisit ny kiittäny edes!
[/quote]

Ei se ollu ehtinyt kunnolla matkaan. Oli pysäkillä vielä ja olin uupunut ja pissannut juuri housuun.

[/quote]
Jäin miettimään... Viisi sekuntia ollut lähdössä muttei ollut kunnolla matkassa? Oli se ainakin kaksi vaihdetta ehtiny vaihtaa...

Vierailija
8/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kusit housuus?

Vierailija
9/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... Pissasit housuun kun jouduit ottamaan muutaman juoksuaskeleen? :D Anteeksi jos olet sairas tai raskaana, tuo kuulosti vain hieman koomiselta kun olit ilmaissut asian noin.

Vierailija
10/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:29"]Ison auton liikkeelle ja pysäksiin saaminen on hiukan monimutkaisempaa kuin henkilöauton... Olisit ny kiittäny edes!
[/quote]

[/quote]
Jäin miettimään... Viisi sekuntia ollut lähdössä muttei ollut kunnolla matkassa? Oli se ainakin kaksi vaihdetta ehtiny vaihtaa...
[/quote]

Ehkä vaihtoi vaihteen. Oli vielä oysäkin tuntumassa.

Vierailija
11/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:47"]Siis... Pissasit housuun kun jouduit ottamaan muutaman juoksuaskeleen? :D Anteeksi jos olet sairas tai raskaana, tuo kuulosti vain hieman koomiselta kun olit ilmaissut asian noin.
[/quote]

Kyllä, hiukan. Repesin synnytyksessä ja paikat falskaa.

Vierailija
12/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä aina kiitän tossa tilanteessa. Tai jos odotutan bussia myöhästymiselläni. Oikeastihan niiden ei tarvitsisi päästää sisään. Ymmärrän, että siinä tilanteessa voi unohtua kiitos, kun on pissatkin housuissa, mutta eihän kuski sitä tiedä. Ja mun mielestä olisit sen mankumisen jälkeen voinut vaan kiittää ja kiltisti mennä paikallesi istumaan (tai oikeastaan seisomaan, kun on märät housut). Ei siitä av-aloitusta tarvi tehä.

Vierailija
13/13 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Joensuussa juna teki saman. Eli oli ehtinyt juuri lähteä liikkeille (jotain 5-10s) kun joku juoksi junalle, juna pysäyhtyi ja lähti uudelleen liikkeille. On kyllä ainoa kerta kun olen moista nähnyt.