Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän perheessä ollut koronaa?

Vierailija
30.10.2021 |

Kenellä ja levisikö muihinkin perheenjäseniin? Oliko koviakin oireita?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Lapsena pelattiin naapurien kanssa. Voisi vieläkin löytyä kotipaikalta.

Onko nykyisin enää myytävänäkään?

Vierailija
2/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli. Lapsena pelattiin naapurien kanssa. Voisi vieläkin löytyä kotipaikalta.

Onko nykyisin enää myytävänäkään?

Löytyy!

https://www.maceakauppa.fi/tuote/koronapeli-90x90-cm/

Vierailija
4/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan nyt koronavirusta.

Ap

Vierailija
5/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä rokottamattomat täällä vittuilee.

Vierailija
6/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilee kunnes korona iskee. 

Vierailija
7/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enkä tunne ketään kenellä olisi ollut.

Vierailija
8/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski koko poppooseen alakoululaisten mukana. Oireili eri tavalla kaikilla. Mm. Rintakipua, pääsärkyä, kurkkukipua, vilunväreitä, silmätulehdus, makuaistin muutokset. Veto oli myös erityisen paljo poissa.

Vierailija
9/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli. Sairastuttiin ennen kuin rokotteet tuli, lapsi sairastui ensimmäisenä, sai taudin ilmeisesti koulusta ja tartutti muihin perheenjäseniin. Oli kyllä kova tauti ja lopullinen toipuminen kesti pitkään, mutta vältyttiin onneksi sairaalahoidolta.

Vierailija
10/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut koronaa, ja kaikki on jo juotu, en ymmärrä miksi Vin Diesel sitä elokuvissaan mainostaa, en tykännyt.

Vierailija
11/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa venäläisiä nuoria niin se mies aivastaa ihan sikana monta kuukautta jo . Niillä eikä noilla muillakaan ole maskeja . Kaupassa on kaikilla muilla myyjillä ollut maskit paitsi venäläisellä naisella ja yhdellä muslimilla eikä rokotetta.

Vierailija
12/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kolmihenkinen perhe sairastuttiin, saatiin se samasta paikasta yhtäaikaa. Nuori ei ollut ehtinyt saada vielä rokotusta ja vanhemmista toisella yksi ja toisella kaksi rokotusta alla. Melko lievä tauti oli onneksi kaikilla.

Vierailija
13/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni. Jännä että Khloe Kardashianilla jo toistamiseen korona vaikka on rokotettukin.

Vierailija
14/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa jos sairastun kovasti. Olin koronapositiivisen kanssa tiiviisti kanssakäymisessä ja nyt odottelen omaa testitulosta. Minulla on niska- ja päänsärkyä, palelee, kurkku hieman kipeä ja makuaisti toimii huonosti. Minulla on veritulppataipumus ja asun yksin :(

Vierailija
15/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo esikoisella oli vuosi, muihin ei tarttunut. Todella lieväoireinen. Tosin edelleen on makuaistissa muutoksia.

Vierailija
16/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo esikoisella oli vuosi, muihin ei tarttunut. Todella lieväoireinen. Tosin edelleen on makuaistissa muutoksia.

Vuosi SITTEN

Vierailija
17/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa jos sairastun kovasti. Olin koronapositiivisen kanssa tiiviisti kanssakäymisessä ja nyt odottelen omaa testitulosta. Minulla on niska- ja päänsärkyä, palelee, kurkku hieman kipeä ja makuaisti toimii huonosti. Minulla on veritulppataipumus ja asun yksin :(

Saat päivittäiset soitot ja luultavasti napapiikkejä pääset laittamaan itsellesi. Hoiva on hyvää. Kolme sukulaistani sairasti, onneksi tuplarokotettuina. Yksi heistä sai silti komplikaatioita ja oli sairaalassa hoidossa. Makuaisti edelleen kaikilla poissa.

Vierailija
18/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastettiin koko perhe. Minä sen ensimmäisenä sain, ei ole tietoa mistä tuli kaikesta suojautumisesta huolimatta. Muut sairastuivat myös.

Ensimmäinen viikko meni normaalia flunssaa sairastaessa, seuraava oli pahempi. Kävin ensiavussa hengitysoireiden takia, pääsin samana päivänä takaisin kotiin napapiikkisarjan kera. Puolisokin oli aika huonossa kunnossa yhtä kauan sairastuttuaan. Jos olisi vähänkään huonommaksi mennyt, niin olisin soittanut ambulanssin. Nuoret eivät niin huonossa kunnossa olleet, muttei kuitenkaan jaksanut aina etäopetukseen osallistua, vaan nukkui. Väsymystä oli kaikilla ja yskää ja kuumetta. Hajuaistia en kadottanut, mutta kärsin hajuvääristymistä yhdessä vaiheessa.

Vierailija
19/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Primaspania varmuuden vuoksi ja jos korona todetaan, saat varmaan ihan kunnon ohennuslääkkeet.

Meillä ei ole koronaa ollut, ellei sitten se viime vuoden maaliskuussa sairastettu tauti sitä ollut. Miehellä oli 3pv flunssa, minulla 3 viikkoa. Silloin ei päässyt testiin, mutta onhan se voinut ihan hyvin koronaa ollakin.

Vierailija
20/25 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen isä ja kolme muuta samasta hoivakodista kuoli. Me ei käyty tapaamassa, eikä sairastuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan