Onneksi edelliset taudit/epidemiat ei tapahtunut nykyaikana.
Olis isorokko, polio, kurkkumätä, tuberkuloosi ym monet hitsaukset jääneet selättämättä jos tapahtuisivat nyt.
Kun ketään ei saa yhteisen eteen pakottaa mihinkään ettei tuu kenelläkään paha mieli.
Hyvää päivää itsekkäät liialliseen vapauteen tottuneet ihmiset.
Kommentit (8)
Juuri näin. Minä minä ja kaikki oikeudet mulle ja nyt, muista viis.
Sinä pidät siis "liiallisena vapautena" niitä ihmisen perusoikeuksia joita meillä nykyään on? Että saa mennä kauppaan ja töihin ja harrastuksiin ilman lääketieteellisen toimenpiteen suorittamista, tämä on sinusta "liikaa"?
Suosittelen muuttamista Kiinaan jos haluat kommunismia, kontrollia ja vapauksien rajoittamista.
Vapauden ja itsemääräämisoikeuden ei pitäisi olla asioita jotka hallitus voi meiltä viedä jos emme ota ehdollisella myyntiluvalla käytössä olevaa rokotetta, ja antaa sitten valinnaisena takaisin ihmisten vapautta rajoittavan koronapassin muodossa.
Et selvästikään ole tietoinen miten pitkällä tämän rokotepakottamisen kanssa maailmalla jo ollaan. Sairaita juttuja tapahtuu ja sama tulossa tänne jos emme nyt herää.
Se on jännä juttu, että vaikka te pidätte itseänne niin kauhean viisaina, niin ette osaa erottaa oikeasti vaarallisia tauteja vähemmän vaarallisista.
En ymmärrä miksi näistä perusoikeuksista yms. vouhkataan. Nehän on ihmisten määrittelemiä ja tarvittaessa muuttuvia, eivätkä mitään kiveen kirjoitettuja juttuja.
Miksi pitää olla oikeus piikityttää muita ihmisiä. Itsekkyyden huipentuma.
Minkä takia kaupoissa myydään mätää kalaa harmaata lihaa paskalle haisevaa lihapullaa raakaa kalaa syötäväksi raakana . Ettekö ole saanut mitään koulutusta ruokien bakteereista viruksista ja myrkytyksistä ??? Kaupan kassalla rokottamattomia jopa ilman maskia ollut . Vaadittu asiakkailta mutta myyjät on itse varastavat rokottamattomia maksuttomia 🐷🤩😎
Joo, pahintahan tässä on huomata, millaiseksi takapajulaksi Suomi taantui heti tilaisuuden tullen. Kaikki pyrkimys sivistykseen, hyvinvointiin ja kehittämiseen on kadonnut näiden nurkkakuntaisten nillittäjien kanssa. Täytynee harkita johonkin sivistysvaltioon muuttamista.
Eipä niitä kummempia rajoituksia tarvitse.
Mietitään mustaa surmaa, niin eihän se Suomessa juuri jalansijaa saanut. Pääosia on, ettei ulkomaalaiset tule tänne, niin ei täällä pahemmin mikään leviä.