Miksi olet lihava?
Suurimmalla osalla lihavista on varmasti jokin tekosyy sille miksi ovat lihavia. Mikä on sinun?
Kommentit (30)
Ei mikään, olen hoikka koska urheilen, nukun riittävästi ja syön hyvin. :) ei mitään poppakonsteja
Laiskuus keskittyä syömään vain kuluttamani määrä. Laiskuus liikkua ja urheilla. Laiskuus jättää epäterveellinen ruoka pois.
Koska mässään. Koska en liiku. Koska inhoan liikkumista ja lohtusyön. Koska kotona opetettiin jo pienenä, että olen saatanan läski. Ihan sama painoin sitten sen 45 vai 100 kiloa, olen aina ollut äidistä läski.
Siirtäisitkö tonnin tililleni, nelonen.
Sinun tietämättömyytesi ei paranna minun syöpääni, joka on kymmenen tappavimman syövän joukossa.
Typerään kysymykseen vastataan yhtä typerällä vastauksella.
Toivon edelleen, että jokainen loputon läskiherjaaja pääsee itse kokeilemaan, millaista on sairastaa syöpää kortisonin pahasti turvottamana. Lisää vielä settiin kortisonin heikentämät jalat, niin tiedät, millaista elämä voi olla.
Toivotan hyvää jatkoa typeryytesi kanssa.
Ketjun kasvaessa selitusten määrä lisääntyy, onhan se vaikea myöntää olevansa saamaton ja laiska.
Kumma juttu kun näihin ketjuihin aina hyökkäävät ne, joilla on hengenvaarallinen sairaus, jonka lääke lihottaa. Luulisi, ettei voisi vähempää kiinnostaa jonkun palstailijan mielipide siinä tilanteessa. Kuitenkin on ihan selvää että valtaosa lihavista on vain elintasosairaita.
Vähän sama kuin lasten huostaanottoketjuun tulisi itkemään " lastensuojelu on paskaa ja toivon heille kuolemaa ja kunpa joutuisitte kokemaan saman kun lapset otetaan pois!" , kun on itse joutui onnettomuuden takia kuukaudeksi koomaan ja lapset otettiin sen takia huostaan. Tuskin kukaan syyttää koomassa maa mutta huonoksi äidiksi kun ei sen aikana oikein pystynyt huolehtimaan lapsistaan...
Prednisolon, jota syön autoimmuunisairauteen. Voin kertoa, että ottaa päähän. Ensin sairaana vuoden ennen kuin selviää mikä on, sitten hoitona pitkäksi ajaksi kortisoni. En nuku, kasvot näyttävät ihan kamalilta turvotuksesta, nestettä kertyy, ruokahalua on vaikea kontrolloida. Ehkä tästä vielä paranen ja saan jättää kortisonin pois, jolloin toivottavasti pääsisi omaan normaaliin painoonsa. Entisenä urheilijana tämä on todella tuskallista. Siinä minun syyni.
"En ulkoile."
Ulkoilen oikeasti "tosi" paljon.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:47"]Minun tekosyyni on runsas kortisoni, jota saan hoitona yhteen vaikeimmista syövistä.
Toivottavasti sinä pääset pian kokeilemaan samaa tekosyytä.
[/quote]
Lyön tonnin vetoa, ettet oikeasti sairasta mitään. Olet vain lukenut netistä mahdollisia sairauden syitä lihavuuteen ja haluat selitellä itsellesi, ettet voi läskeillesi mitään. Kukaan syöpää sairastava ei koskaan toivoisi syöpää edes pahimmalle viholliselleen