Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suomentaisit ilmaisun 'higher self'?

Vierailija
30.10.2021 |

Tiedän siis kyllä mitä tuo tarkoittaa, mutta en oikein keksi osuvaa suomennosta...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä se yks ja sama, joka kaiken aikaa kyselee käännöksiä? Viittisitkö ihan itse googlata ja hoitaa tehtäväsi itse.

Vierailija
2/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeampi minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korotettu (korkeampi) minä.

Vierailija
4/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylempi hylly

Vierailija
5/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi versio itsestäsi

Vierailija
6/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootsä se yks ja sama, joka kaiken aikaa kyselee käännöksiä? Viittisitkö ihan itse googlata ja hoitaa tehtäväsi itse.

Eiköhän niitä aika moni ihminen täällä kysele suomennoksia ja olen kyllä googlannut tuon, mutta en löytänyt suoraa suomennosta. Miksi sinua niin haittaa jos joku kysyy suomennosta? Voithan ihan hyvin olla klikkaamatta tuollaiseen ketjuun, jos et kuitenkaan vastaa mitään mikä auttaisi.

Vierailija
7/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sä saat palkkaa noista käännöstöistä? Meinasitko paljonkin joukkoistaa tätä touhua? Kannattaako se?

Vierailija
8/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kontekstista. Hengellisessä mielessä vai psykologisena terminä vai missä yhteydessä?

Vierailija
9/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kontekstista. Hengellisessä mielessä vai psykologisena terminä vai missä yhteydessä?

Hengellisessä mielessä, eli se puoli sinusta mikä on tämän 3D-maailman ulkopuolella. Tuo suora suomennos korkeampi minä on kai sitten paras vaihtoehto, ajattelin että sille voisi olla joku muu nimitys, mutta eipä taida olla...

Vierailija
10/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvessä itse

Vierailija
11/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylähylly.

Vierailija
12/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jälkeenjäänyt, ap?

Vierailija
13/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän niitä aika moni ihminen täällä kysele suomennoksia ja olen kyllä googlannut tuon, mutta en löytänyt suoraa suomennosta. Miksi sinua niin haittaa jos joku kysyy suomennosta? Voithan ihan hyvin olla klikkaamatta tuollaiseen ketjuun, jos et kuitenkaan vastaa mitään mikä auttaisi.

https://translate.google.fi/?hl=fi&sl=en&tl=fi&text=higher%20self&op=tr…

Vai oot googlannu. Just joo.

Vierailija
14/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi versio itsestäsi

Parempi minä eli kun henkilö tuntee toimivansa hyvin ja oikein eikä vain valitse sitä itselleen helpointa vaihtoehtoa.

Vierailija
15/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Hei G., hän itse'

Vierailija
16/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeampi itse -sanontaan olen törmännyt paljon new age -piireissä.

Vierailija
17/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä saa ihan kuka tahansa kysellä niin paljon kuin haluaa. Kuinka nuija (sori) pitää olla, että edes klikkaa otsikkoa, joka ei yhtään kiinnosta.

Tykkään itse lukea näitä kieliketjuja. Aina oppii jotain. -eri

Vierailija
18/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minkä tiedät olevan oikein tehdä tai oikeasti hyväksi itselle loogisesti ja jos ihan rehellinen olet.

Vierailija
19/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatillisesti pitkä kuvaus itsestä esim .työnhaussa.

Vierailija
20/21 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://translate.google.fi/?hl=fi&sl=en&tl=fi&text=higher%20self&op=tr…

Vai oot googlannu. Just joo.

Laitoin Google Translateen aiemmin (siihen mikä näkyy siinä haku sivulla) niin higher self antoi suomennokseksi vai higher self. En tiedä johtuuko siitä, että mulla asuu eri hakutulokset koska en asu Suomessa. En ymmärrä miksi pitää väkipakolla tulla vänkäämään vastaan, joka asiaan. Jos sulla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin tulla ilkeilemään ketjuun, niin olisikohan ihan parempi, että pysyisit poissa niistä ketjuista joihin sulla ei ole mitään annettavaa.