Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat pakottaa tekemään asioita joista en todellakaan pidä

Pliis antakaa neuvoa
30.10.2021 |

Oon jo 17, ja mun vanhemmat pakottaa mut vieläkin tekee asioita joista en todellakaan pidä. Joo tiiän että joskus lapsia pitää vähän patistaa, mutta entä jos esim puhutaan laite sukeltamisesta jota inhoan?

Isäni on nyt ilmoittanut mut laitesukellus kurssille jolla oon ollu jo yli puolen välin. Vihaan tätä, ei sillä että se ei olis mahtavaa, mutta ei todellakaan mun juttu. Se tressaa eikä mulla oo enää kunnolla aikaa kouluun.

Nyt kun päästiin oikeisiin vesistöihin tää alkaa jo todellakin inhottaa mua. Isäni siis itse ei pystynyt tähän ja putosi kurssilta, ja hänen tyttöystävänsä pelkäsi jo muutaman tunnin jälkeen. Silti minä en saa perääntyä. Inhottaa niin kamalasti.

Vie aivan liikaa aikaa. Tääki viikonloppu menee siihen että herään joskus seitsämän aikoihin ja menen sukeltamaan kylmiin suomen vesistöihin, ja sitten tuun kuudelta kotiin syömään. Vihaan kylmyyttäkin yli kaiken. Rahan tuhlausta

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä kuulostaa aika oudolta pakottaa lähes aikuinen ihminen harrastamaan jotain tuollaista ja etenkin jos se ei olet koskaan ollut mitenkään mieleistä.

Vierailija
2/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lastensuojeluun yhteyttä, ei tuollainen ole normaalia vanhemmuutta.

Hyvä vanhempi antaa itse valita harrastuksensa, ja jos siltä tuntuu että mikään ei toimi, niin sitten mikään ei toimi ja saa jäädä kotisohvalle ihmettelemään.

Minäkin lopetin aiemman ammattini kun en enää nauttinut siitä vaikka sillä tienas perus elämisen.

Olen mieluummin köyhempi ja omissa oloissani kuin yhteiskunnan kiduttama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukellus on extreme-laji (ainakin vakuutusyhtiöiden mielestä) ja tuntuu järjettömältä ajatukseltakin pakottaa joku sitä vastentahtoaan harrastamaan. Monta asiaa pitää ottaa huomioon ja etenkin turvallisuuskysymyksien takia oppijalla pitäisi olla motivaatiota keskittyä ja halua oppia. Jos toimitaan huolimattomasti, siitä syntyy vaaratilanteita.

Minäkin olen sukeltaja. Toki tämä on mielestäni myös hyvin antoisa harrastus, mutta ei tätä kenellekään pidä pakottaa. Aina on kuitenkin ne riskitkin.

Vierailija
4/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssille? Siellä on siis ohjaaja mukana koko ajan? Kun pitää laittaa vermeet päälle, niin rupea itkemään ja sano, ettet tahdo. Ei sinua pakottaakaan voi.

Vierailija
5/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultalusikalla ongelmat  taas

Vierailija
6/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo. Jos ei, niin muuta äitisi luo.

Vierailija
7/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saisi pakottaa tuollaiseen. Yritä kieltäytyä. Ja kohtahan olet 18.

Vierailija
8/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maz zi kirjoitti:

Ota lastensuojeluun yhteyttä, ei tuollainen ole normaalia vanhemmuutta.

Hyvä vanhempi antaa itse valita harrastuksensa, ja jos siltä tuntuu että mikään ei toimi, niin sitten mikään ei toimi ja saa jäädä kotisohvalle ihmettelemään.

Minäkin lopetin aiemman ammattini kun en enää nauttinut siitä vaikka sillä tienas perus elämisen.

Olen mieluummin köyhempi ja omissa oloissani kuin yhteiskunnan kiduttama.

Lastensuojelu voi huostaanoton uhalla kieltää vanhemmilta pahennusta herättävien tai muuten epäasiallisten kasvatuskeinojen käytön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi