Haluaisitko lasiovisen vessan johon mennään olohuoneesta?
Kommentit (10)
Se olisi kätevää, niin voisi katsella telkkaria pytyltä käsin ovi suljettuna. Ärsyttää nimittäin katsoa urheilukisoja vessan ovi auki, kun sen jälkeen koko kämppä haisee paskalle pitkään.
Olin kerran hotellihuoneessa jossa oli kylppärissä kirkas lasiovi. Tuntui oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran hotellihuoneessa jossa oli kylppärissä kirkas lasiovi. Tuntui oudolta.
Sama. En tykännyt, vaikka matkustin yksin.
Haluaisitko tunkea cacao pavun perseeseen ja työntää hakaneulan cacao pavun läpi kun se on perseessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Monissa olevinaan moderneissa hotelleissa on niin noloja vessaratkaisuja että hävettää jipa oman perheen kanssa.
Ihan sama jos se laitettaisiin ilmaisiksi? Rulla verho vain siihen lasin eteen tarvitsijoille, jotka haluavat yksilölisyyttä..
Ihan älyttömiä nuo hotellien vessat, joissa lasiseinät. Kerran oltiin reissussa me vanhemmat ja teini-ikäinen tyttö ja yövyttiin yksi yö tällaisessa huoneessa. Tyttö vuorasi vessan seinät pyyhkeillä, että sai yksityisyyden vessa-ja suihkukäynteihin. Olis kyllä ikävää vaikka työreissulla yöpyä työkaverin kanssa tämmöisessä.
AEEVAN UPEEA!!!