Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkimaailman hömppä ja superfoodit

Vierailija
07.01.2015 |

Olen niin tympääntynyt kaiken ikäisten naisten jooga,meditointi,enkeliterapia ja muihin täyteen soopaan uskomista.Superfoodia ja kaiken maailman smoothieita on fb-päivitykset pullollaan. Ja jos uskallat sanoa oman kielteisen kantasi-Olet ihan seko...Vielä kymmenen vuotta sitten tätä hömppäporukkaa pidettiin hörhöinä-Nyt on ihan normaalia uskoa,vaikka saunatonttuihin:)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu, Eskoseni! Jospa kokeilisit itsekin vaikka joogaa ja huomaisit sen hyväätekevät vaikutukset. Ei kannata jäädä kiinni omiin uskomuksiin, vaan kokeilla rohkeasti jotain uutta!

Vierailija
2/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ravintorikas ruoka ja enkeliterapiat yms ovat tekemisissä keskenään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset uskovat homeopatiaan ja reikihoitoon ja sitten vaativat tasa-arvoa rationaalisten miesten kanssa. Kummallista.

Vierailija
4/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogattu on satoja ellei tuhansia vuosia, samoin meditaatio on yhtä vanha juttu ja sen nimeen vannoo mm.Dalai Lama. Ehkä nämä sinulle olivat vielä 10 vuotta sitten tuntemattomia.

Uskoohan ihmiset sankoin joukoin esim.yhteen tyyppiin joka kuulemma käveli vetten päällä, en tiedä mikä siinä saunatontussa sitten niin ihmeellistä on...

Vierailija
5/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitää uskoa vain johonkin tiettyyn ettei vain saa hömpän leimaa? Jos FB-päivitykset harmittaa niin poista hyvänen aika tyyppi sieltä kaverilistoilta tai jätä smoothieohjeet yksinkertaisesti lukematta. Minua harmittaa näissä jutuissa lähinnä se että muutamat julkkikset rahastavat niillä surutta kunnes kyllästyvät touhuun ja keksivät jotain muuta. Muutoin aikuiset ihmiset saavat syödä mitä haluavat ja uskoa mihin haluavat jos iloa elämäänsä saavat, mikä minä olen niille mitään neuvomaan mikä on hömppää ja mikä ei. Ja jos miettii näitä ns.oikeita uskontoja ja mitä kaikkea niiden nimissä tehdään niin saunatonttuun uskominen kuulostaa varsin hyvältä vaihtoehdolta.

Vierailija
6/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:25"]

Miten ravintorikas ruoka ja enkeliterapiat yms ovat tekemisissä keskenään?

[/quote]

Eivät mitenkään. Ap nyt vaan ei keksi muuta niin alapeukuttaa varmuuden vuoksi kaikki.

Vierailija
7/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:25"]Naiset uskovat homeopatiaan ja reikihoitoon ja sitten vaativat tasa-arvoa rationaalisten miesten kanssa. Kummallista.
[/quote]

Katso huviksesi ulkomaan uutisia joskus ja tule sitten uudestaan kertomaan miten rationaalisia miehet ovat

Vierailija
8/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan ymmärrä, ap.

Vierailija
9/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:25"]Naiset uskovat homeopatiaan ja reikihoitoon ja sitten vaativat tasa-arvoa rationaalisten miesten kanssa. Kummallista.
[/quote]

Muahhahhaa. Ketkäs ne heiluukaan kännissä pitkin kyliä, raiskaa lapsia ja hirttää homoja: rationaaliset miehethän ne siellä!

Vierailija
10/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että uskoo edes itseensä. 

Vierailija
11/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet nolo. Tyhmyys paistaa aloituksesta niin paljon, että melkein toivoisin näkeväni sinut livenä jossain! Voisin ottaa kuvan todisteeksi siitä että olen tavannut juntin, joka luulee joohan, terveellisen ruuan ja enkelihoitojen olevan sama asia... :D

Vierailija
12/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:22"]Olen niin tympääntynyt kaiken ikäisten naisten jooga,meditointi,enkeliterapia ja muihin täyteen soopaan uskomista.Superfoodia ja kaiken maailman smoothieita on fb-päivitykset pullollaan. Ja jos uskallat sanoa oman kielteisen kantasi-Olet ihan seko...Vielä kymmenen vuotta sitten tätä hömppäporukkaa pidettiin hörhöinä-Nyt on ihan normaalia uskoa,vaikka saunatonttuihin:)
[/quote]

Olen oikeasti nähnyt tontun ja siksi voisin saunatonttuunkin uskoa. Jeesusta en ole nähnyt enkä ole varnaa onko häntä ollutkaan, enkä halua uskoa kuulopuheiden perusteella.

Vierailija
13/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Maailma on laveampi kuin mitä ymmärrätkään.

Vierailija
14/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää enkelihoidot on pois keneltäkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi