Onko kukaan jäänyt uudelleen kotiin lapsen eskarin/koulun aloituksen aikaan?
Eli olisi ollut nuo tärkeät alkuvuodet kotona pienen koululaisen/koululaisten kanssa.
Kommentit (7)
Ja kotona aion olla ainakin tämän vuoden. Ilman mitään tuloja eli miehen palkalla pitää nyt pärjätä.
Nyt juuri on se toinen kerta. Kotona aion olla ainakin kaksi vuotta, edellisellä kerralla olin kolme.
Miten te muut, oletteko kaikki vuorotteluvapaalle jäänyt vai irtisanoutuneet?
Kuinka työnantajanne ovat suhtautuneet tähän paussiin vai oletteko kaikki irtisanoutuneet ja vaihtaneet sitten aikanaan työpaikkaa?
Meillä esikoinen aloittaa eskarin ensi syksynä ja toinen sitten heti seuraavana esikoisen mennessä kouluun. Nuo vuodet olisi kyllä ihanaa olla vain heitä varten, eikä pienten tarvitsisi tulla tyhjään kotiin (täällä kun ei iltispaikkaa riitä läheskään kaikille :((...).
Irtisanouduin virastani ja aijon olla kotona ainakin kaksi vuotta. Onneksi minulla on runsaat pääomatulot eli elämme pääomatuloillani ja miehen palkalla.
olin kotona, kun esikoinen meni eskariin ja kouluun. Meille syntyi vauva keväällä ennen eskaria ja toinen reilu vuosi sitten. Ja olen kotona edelleen, ainakin seuraavat 3,5 vuotta, kunnes toivottavasti tuleva kuopuksemme täyttää 3v.
Vuorotteluvapaan turvin jonkin aikaa.